26

71 8 0
                                    

20 Mart

"Hyunjin'e!"

Ve bira bardaklarını tokuşturduk. Hep beraber bara gitmiş içiyorduk. Hyunjin'in doğum günüydü bugün. Hep beraber şarkı eşliğinde masada otururken hediyeler havada uçuşmaya başladı. Hediye merasimi bittiğinde herkes bana baktı. Doğru ya. Benim de sevgilisi olarak şovumu yapmam gerek.

Ceketimin cebinden küçük bir kutu çıkardım. Hyunjin'e uzattığımda herkes heyecanla kutuya bakıyordu. Hyunjin kutuyu açtığında içinde gördüğü iki yüzükle gülümsedi. Ona iyi bir markadan çift yüzüğü almıştım.

Hyunjin heyecanla hemen kendine takacağı yüzüğü bana verdi ve elini uzattı. Yüzüğü taktıktan sonra o da aynı şeyi bana yaptı ve sarıldı. Geri çekildiğinde gülümsemesi büyüyerek bağırdı.

"NİŞANLANDIK MI BİZ ŞİMDİ?"

Ve gülüşüm soldu. Of bundan geri dönüş yok gibi. Hayır dersem doğrar beni.

Kafamı evet anlamında salladım. Yanlışlıkla nişanlanmış mı oldum şimdi?

"Nişan yüzüğü ne bilmiyor galiba bu mal."

Demişti Seungmin Hyunjin'e karşı. Hyunjin duymamışa benzediği için hemen kötü bakış attım Seungmin'e. Hepsi garip bakıyordu ikimize. Hyunjin onlara döndüğünde ise gülümsemeye çalışıyorlardı.

"Daha düzgünlerini yarın beraber alırız dedim aşkım."

Hemen durumu kurtarmaya çalıştım. Ne ara nişanlı bir adam oldum? Bayılacağım.

Herkes konuyu unutmaya başladığında ben hâlâ kalp krizi geçiriyordum. Ciddili sağ kolum uyuştu. Dur soldu ama o? Ha sağ kolum Jisung'un dürtmesinden uyuşmuş.

"Ne var?"

"Bize hiç arkadaşlık bilekliği bile almadın."

"Tamam alırım amınakoyım."

Bu sefer de Changbin yanıma geldi.

"Hyunjin'e doğruyu söyleyecek misin?"

"Hm?"

"Yüzük..?"

"Ha... yok."

Jisung ve Changbin gülümsedi.

"Ne yani şimdi nişanlandın mı?"

Dedi Jisung. Kafa salladım. İkisinin de gözleri dolmuştu.

"Saçmalamayın."

Dedim. Geliyordu gelmekte olan.

"OĞLUMUZ EVLENİYOR."

Ve Jisung bana sarıldı. Changbin de onun arkasından bana sarıldı. Boğuluyorum. İmdat.

"Bir, iki, ü-"

Ve bıraktılar. Hyunjin gülümseyerek bakıyordu. Tamam, belki de o kadar korkutucu değildir. Hem bu sadece nişan, dimi?

Hep beraber içip eğlendikten sonra bu olay çoktan unutulmuştu. Herkes yavaş yavaş masadan ayrılınca en son ben ve Hyunjin kalmıştık. Hyunjin çok içmemişti bugün.

Hyunjin de kalkmak isteyince hesabın bize kalan miktarını ödedim ve çıktık bardan. Bir tane orospu çocuğu da bana kitlemişti kendi hesabını. Seungmin peşindeyim koçum.

Hyunjin ile dışarı çıktığımızda Hyunjin arabaya binmeden önce durdurdu beni.

"Sahile gidelim!"

"Ha?"

"Gün doğumunu izlemek istiyorum."

"Tamam.."

Darbeli Matkap || hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin