Güzel bir uykudan sonra gözlerimi açtım , baştan nerede olduğumu idrak edemedim sonradan aklıma geldi Mardin'de olduğum .
İlk ılık bir duş aldım ve hazırlanıp otelin lobisine indim , arkamdan tanıdık bir ses geldi " Gizem dosyaları nereye koydunuz ? Benim hala niye sekreterim yok ? Bu işi düzgün yapın !!" sert bir sesle konuşan adam , oydu otogarda çarptığım adam " Azad bey özür dilerim işler yoğundu dosyayı getirmem gerektiğini unuttum affedin lütfen " " sizden iş beklersem bu olur !! sekreter işi ne oldu baş vuru yapan yokmu ?" sesi bu sefer biraz şiveli çıkmıştı " baş vuru yok efendim " kız başını eğmiş ti .
O an ağzından çıkan sözlere inanamadım " ben bu işe başvuru yapmak istiyorum " o an bana dönüp bakmıştı" sen " " evet ben "" benim otelimde mi kalıyorsun?" " Senin olduğunu bilmiyordum " tatlı tatlı gülümsedim " eee ne diyorsunuz Azad bey alındım mi işe ?" resmen kendimi zorla işe kabul ettirecektim biran yüzsüz gibi hissetmiştim kendimi " işe alındın bugün başla hemen " " daha ne okuduğumu sormadın ki veya adımı direk kabul ettin " " sen kendini tanıtırsın bana , gel odamda konuşalım öğrenelim bakalım ."
O önümde ben ise arkasında onu takip ediyordum asansöre bindik 10.kata bastı ne o nede ben konuşuyorduk sadece nefes alış veriş seslerimiz vardı .
Siyah kapalı bir odanın önüne geldik ilk o arkasından ben girdim odaya , kendi yerine oturdu eliyle masanın önünde duran tekli koltukları gösteri " oturun bakalım hanım efendi sizi dinliyorum " göz ucuyla odayı süzdüm her yer siyahtı " ismim Derya , 24 yaşındayım, buralı değilim başka bir şehirden taşındım , iki üniversite okudum biri turizm otelcilik ve otel işletmeciliği diğeri aşçılık " çok dikkatli dinlemişti beni " niye taşından buraya ?" " O özel bir konu öyle gerekti onun için geldim " " başın belada herhalde " " başım belada değil sadece benim için özel bir konu " " anladım . Peki hayatında biri varmı ?" Bunu sorarken gözlerimin içine bakarak sormuştu " biri olsaydı onun yanında olurdum buraya kadar gelmezdim niye sordunuz ?"" Hiç merak ettim sadece " derin bir nefes alarak devam etti " sadece benim sekreterim olucaksın, benimle ilgilenmen yeterli yani benim verdiğim işlerle " başımı salladım " peki sizin sevgiliniz varmı ?" O bana sorduğu için bende sormuştum ve merak etmiştim " sevgilim olsaydı yanimda olurdu karım olsaydı parmağımda yüzüğüm olurdu bekarım bende sizin gibi "
O an içimde birşey eridiğini hissettim bir rahatlamıştım " işin hayırlı olsun Derya , masan benim odamda olur yarın bugün dinlen yarın başlarsın" onunla aynı odada olmak mı kalbim deli gibi atmaya başlamıştı " görüşmek üzere azad yani azad bey " diyip çıktım odadan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Durak Mardin (+18)
ChickLitkorkunç bir iftira sonucu kendi şehrinden kaçıp Mardin'de soluğunu alan Derya . Bir sene önce onu gördüğü gibi tutulan ağa'mız Azad. onların hikayesine dahil olmak ister misiniz? sonsuz bir aşk hikayesi ....