Berfin' in ağzından ;
Aram'ın kulağına doğru eğildi biraz " aşkım ne oldu terasta de hele bana " Aram'ın yüzü bana doğru döndü hafiften gülümseyip " anlatıcam gülüm, odamıza gidelim hele " başımı hafiften salladım " baba müsaadenizle bizde biraz hava alalım " " gidin oğlum " babamdan izin aldıktan sonra odamıza gitmiştik.
" Anlat artık kocam ne oldu ?" " Mahmut yine boş boş konuştu , Derya'nın namusuna söz edince azad'ın gözü döndü " " şerefsiz ne dedi de bukadar gözü döndü azad Ağa'nın?" " Hamile mi diye sordu " bu adam ne demiş böyle onun haddine mi bide soruyo ? " Aram bizim yavrumuz nezaman olacak ?" Derin bir sessizlik oldu o an , ne o nede ben konuştuk öylece baktı bana .
" Azad evlensin ağa odur ilk ona yakışır bebek haberi vermek " hep bunu diyordu, o ağalığı seçmesi kardeşine bıraktığı için onu bekliyordu " kısır diye arkamdan laf ederler artık aram canıma tak etti geçenlerde Mahmut'un ikinci karısı geldi buraya Fadime ' kuma alın artık beş yıl oldu daha bebe haberi verilmedi kısır bu Dicle ' dedi , aram bak millet nasıl konuşur arkamdan , annem çok kızdı Fadime ye ama durmadı kız bile sundu annemin önüne ama Allah razı olsun kovmaktan beter etti " göz yaşların izinsiz akıyordu gözlerimden " ölsem de kuma almam biz biliriz neden olmadığını , sen bilmezmisin sana nasıl aşık olduğumu?" " Biliyorum Aram ama millet bilmez al müsade ağam dan olsun bebemiz " göz yaşlarımı sildi " ağlama gülüm ilk azad bebe haberi verecek son sözüm budur "
Derya'nın ağzından ;
Azad'la birlikte oturma odasına gitmiştik aram abi buradaydı ama Berfin yoktu " abi Berfin nerede " " odada bacım " ister istemez merak etmiştim " ben bir bakayım Berfine müsaadenizle " " müsade senin güzel gelinim " oturma odasından çıkıp Berfin'in odasına çıkmaya başladım , içeriden ağlama sesleri geliyordu , kapıyı tıklatım ama ses vermedi yine tıklatım " Berfin benim gele bilirmiyim?" Birden ağlama sesi durmuş " gel eltim el " odaya girdiğimde Berfin'in gözleri ağlamaktan şişmiş ve kızmıştı " ne oldu sana? Bu halin ne Berfin ? Abimlemi kavga ettin yoksa ?" Yanına oturmuştum çoktan " kavga sayılmaz aslında eltim ama hemen bebe yapın " " bebek mi ne alaka şimdi Berfin " " biz beş yıldır evliyiz azad ağa olduğu için ilk bebek haberi o versin diye bekliyoruz ama artık dayanamıyorum Derya millet arkamdan kısır diye konuşur durur ama Aram inat müsade istemez bile " ağzından hıçkırık çıkmıştı bu sefer " azad'ın haberi varmı bundan " " yok eltim müsade istemez dedim ya " " ben şimdi bu konuyu konuşcam bu konuyu azad'la ağlama daha fazla gözlerim çok kötü olmuş kıyamam ki ben sana " " Aram çok kızar sakın konuşma eltim " " sus bakayım ben senin eltinim şimdi gidip konuşuyorum " odadan çıktığım gibi oturma odasına doğru yürümeye başladım.
" Azad gelir misin ?" Müsade isteyip yanıma doğru gelmeye başladı ben önde o arkada ikimizin olacak odaya gitmeye başlamıştım.
" Ne oldu yavrum bir sorunmu var ?" " Evet var azad hemde çok büyük bir sorun var " azad'ın kaşları çatıldı hemen " ne oldu gülüm de hele " " Aram abi bebek istemiyormuş" " bundan bize ne? Deryam ikisinin kararı bu " " öyle değil azad senin bebek haberi vermemi istiyormuş abim sen ağasın ya sana yakışır miş ilk bebek haberi " " böyle saçmalık mı olur ? Ben konuşup hallederim bu haberi gülüm " biraz daha yaklaştım Azad'a " bizim bir işimiz yarım kalmıştı onu mu yapsak ?" " Ne işi Deryam? " O an hiç düşünmeden dudaklarına yapıştım ne o nede ben geri çekiliyordu " hatırladın mı ağam işimizi?" Bu sefer azad dudaklarıma yapışmıştı , elini belime atıp daha çok kendine çekti beni , öyle çok derinleşmiş ti ki öpüşmemiz birden beni kucağına alıp duvara yaslamış tı .
Altımdaki sertliği hissetmiştim ve sürtünmeye başlamıştım , onu şuan okadar çok istiyordum ki anlatamam .
" Deryam duralım yoksa kendimi tutamaya bilirim" " sana kendimi tut diyen mi var ağam ?" " Yapma güzelim " dudaklarına yine yapışmıştım , allerini kalçama indirmişti bu sefer " ah azad " ağzımdan çıkan inleme sayesinden azad kendine daha sürtmeye başlamıştı beni " seni rahatlatmamı istermi sin yavrum ?" " İlk ben seni rahatlatmak istiyorum " " yavrum istersen duralım " " hayır azad durmak istemiyorum " kucağından inip yatağa doğru çektim azad'ı, yatağa oturunca ilk pantolonun kemerini çözdüm , düğme ve fermuarını açıp iç çamaşır ile birlikte aşağa çektin , gördüğümde ilk yutkundu büyük ve kalın duruyordu " nasıl yapma gerekiyor?" " Ah bebeğim ilk eline al çek sonrada ağzına al " elime almadan ağzıma aldım sikini yavaş yavaş ağzına sokup çıkarmaya başladım " ah güzelim biraz daha al " bu sefer gırtlağıma kadar sokmaya başlamıştım, azad ne halde diye merak edip gözlerimi yukarıya doğru kaldırıp devam ettim sikini ağzıma almaya , elimi de sikine koymuştu bir yandan ağzıma alıyordum bir yandan da elimle sikine git gel yapıyordum " ah beni maf ediyorsun , sabaha kadar seni sikmek istiyorum derya , hiç durmadan ah bebeğim" o konuştukça ben daha çok azmıştım ve hızlanmıştım " geliyorum çek ağzını bebeğim" çekmedim , biraz daha soktum sikini ağzıma dayanamamış olacak ki ağzımın içine boşalmıştı, gözlerine baka baka hepsini yutmuştum.
" Sıra bebeğime geldi " diyip birden beni yatağa çekmişti pantolonumun düğmesini açıp fermuarımı açıp iç çamaşırımla birlikte indirmişti " aç bacaklarını güzelim " dediğini yapıp bacaklarımı araladım " ıslanmış, çok güzel duruyo seni sikmemem için bir neden söyle bana " " bir neden yok Azad hadi artık dayanamıyorum sik beni " elini birden kadınlığıma götürdü ve ileri geri yapmaya başladı " ahhh azad " ben inledikce parmaklarını hızlandırdı " ahhhh azad dayanamıyorum sik beni " " şimdi değil güzelim düğün akşamı öyle bir sikicem ki seni amcığının üstüne oturamıcaksın" bir parmağını içime sokmaya başlamıştı sonrada ikinci parmağını , okadar çok zevk alıyordum ki " çok darsın amına koyayım " " ahhh " parmaklarını daha çok hızlandırmıştı " benim için gel yavrum emmek istiyorum o güzel amcığını" " ahh Azaddd" sarsılarak boşalmaya başlamıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Durak Mardin (+18)
ChickLitkorkunç bir iftira sonucu kendi şehrinden kaçıp Mardin'de soluğunu alan Derya . Bir sene önce onu gördüğü gibi tutulan ağa'mız Azad. onların hikayesine dahil olmak ister misiniz? sonsuz bir aşk hikayesi ....