Kocaman giriş kapısının önünde durmuştuk , kapının önünde iki tane koruma vardı . Hızla ikiside gelip kapımızı açtılar " hoşgeldiniz ağam" " sizde hoşgeldiniz" kafamı sallamak la yetinmiştim .
Kapı açılmıştı karşımda kocaman bir konak vardı ve bizi ayakta bekleyen Dicle hanım ve Kadir bey karşıladı " hoşgeldin kızım "" hoşbulduk" " hadi yukarıya çıkalım sofra hazır " merdivenleri çıkmaya başlamıştık sofrada iki kız bir erkek oturuyordu " seni tanıştırayım kızım azad'in abisi Aram , onun yanında oturan karısı Berfin ve Berfin'in karşısında oturan azad'in kardeşi Helin'dir " " memnun oldum Derya bende " " ay derya abla çok güzelsin maşallah "" görümcem haklı su gibisin maşallah "" bizde memnun olduk bacım ikisinin kusuruna bakmayasın"" yok ne kusuru ikiniz benden daha güzelsiniz " " hayde oturun artık " kadir beyden aldığımız komutla hepimiz oturduk " derya abla kaç yaşındasın ?" " 24 tatlım sen kaç yaşındasın"" 18 yengem de 27 " " ben derdim görümcem yaşımı "" olsun yenge " bu konuşmadan sonra sessizlik olmuştu sofrada " seni buraya getiren nedir kızım " kadir beyin sorduğu soru ile ona döndüm , ne diyeceğimi bilemedim doğruyu söyleyip söylememek arasında kaldım " ailevi mesele kadir amca " " hele ne oldu kızın " bu konuyu anlatsam beni yanlış anlaya bilirlerdi burası bu konu için ılık bakmayan şehirdi " çekinme kızım bizden " derin bir nefes aldım onlardan saklasam ne olur ? Geldiğim yerde herkes biliyordu zaten " manyağın biri kafayı bana takmıştı , ben ona yüz vermedikçe tehtit etmeye başladı , birgün evlen benimle dedi kabul etmedim iftira attı bana çok kötü bir iftira " ağzımdan hıçkırık kaçtı ben ne ara ağlamaya başladım?" Ailem inanmadı bana sırtını döndüler, evden kovdular ,evlatlıktan red ettiler beni dayanamadım buraya geldim ben suçsuzum yemin ederim ben öyle biri değilim " bir hıçkırık daha koptu ağzımdan" ailesi apar topar evlendirdi o manyağı ozaman onun hakkında kimse konuşmadı ama benim için çok kötü konuşuldu " yanımda oturan azad bana peçete uzattı " şerefsiz nasil yapar bunu ?" Berfin demişti bunu " bacım söyle nerede bu şerefsiz sıkalım kafasına "" bencede abi sıkalım gebersin pic " " sofradayız düzgün konuşun ! Yüzünden belli kızım çok masumsun ve temizsin sıkma canını halledilir o iş " " güzel kızım üzme sakın kendini sen artık bana ana de olurmu ?" Bu soruyu duyunca gözlerimden yaşlar daha çok akmaya başladı " doğru der Dicle banada baba de kızım o şeref yoksunu adamı da düşünme ben halletcem " " gerek yok kadir amca Allah'a havale ettim ben Allah'tan bulsun " " amca değil kızım baba de bundan sonra bana " " peki baba" Aza'da baktım çenesi kısılmış sinirli olduğu her halinden belliydi " ağlama artık , güzel gözlerine yakışmıyor ağlamak " birkez daha beni şaşırtmıştı azad.
Sofradan kalkınmış bu sefer sedirlere geçilmişti ve kahve içmeye başlamıştık. " Ee güzel kızım ne okudun okul olarak? " " lisede aşçılık okudum liseden sonra iki üniversite okudum biri turizmi otelcilik ve otel işletmeciliği diğeri aşçılık " " maşallah maşallah " ay keşke eltim olsan beraber yemek yapardık ne güzel "" olur inşallah kızım oda olur " ikisine ağzım açık bir şekilde baka kaldım , kalbim hızlandı Azad la evlenmek benim kocam olması hayali bile güzeldi . Tanıyalı iki gün bil olmamış adam için düşündüğüm hayale bakın " ay ana ne güzel olurdu eltim bir yandan görümcem bir yandan oh mis gibi hayat " " elti ben mi oluyorum ?" " Niye bukadar şaşırdın benimle evlenmek bukadar kötümü?" " Daha bir birimizi tanımıyoruz ve patronumsun konuştuğumuz konuya bak " " niye öyle diyorsun derya ben seninle evlenmek isterim " azad'in dediğini duyunca daha çok mal mal baktım yüzüne " ne ?" " Ne duyduysan o" " ooo ana abimle derya abla işi pişirdi evlenir bunlar yakında " duyduğum sesle kafamı oraya çevirdim gülen yüzle bizi izleyen aile fertleri vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Durak Mardin (+18)
ChickLitkorkunç bir iftira sonucu kendi şehrinden kaçıp Mardin'de soluğunu alan Derya . Bir sene önce onu gördüğü gibi tutulan ağa'mız Azad. onların hikayesine dahil olmak ister misiniz? sonsuz bir aşk hikayesi ....