Berfin'le oturmuş Helin'den haber bekliyorduk , " eltim görümcem ne zaman arayacak ? Gidelim hele ne dersin " " dur Berfin haber bekliyelim " o beklediğimiz an gelmiş Helin arıyordu " yenge telefonu hoparlöre alır mısın" " adım bile " " yengelerim koşun yetişin iki sekreter de taş gibi hele biri etek giymiş ama giyinmiş gibi değildi , azad ve Aram abilerimle oturmuş muhabet ediyorduk ikisi girdi odaya biri kahvelerimizi getirdi diğeri dosya getirdi , hele bir görün gömleğin düğmelerini açmış göğüsleri gözüküyordu ben bile baktın siz düşünün durumu " ikimiz ayağa aniden kalmış aynı anda " geliyoruz " demiştik .
Önceden hazırladığımız için hazırlanmaya gerek duymadan Dicle annenin yanına gitmiştik " ana biz Defne ile dedik ki bir şirkete gidelim kocalarımızı görelim , müsade eder misin ?" " gidin tabi güzel kızlarım gidin hele görün kocalarınızı " Dicle annenin yanından ayrılıp konaktan çıkmıştık " hanım ağam , gelin ağam araba hazırdır " ikimizde arka koltuğa oturmuş bir an önce şirkete gitmek istiyorduk " nereye götüreyim sizi hanım ağam?" " Şirkete götür " tırnaklarımı yemeye başlamıştım , içimdeki kıskançlık duygusu çok fazla baskın çıkmıştı " eltim bu yol bitmek bilmiyor sanki , daha hızlı sür hele " " emredersiniz gelin ağam " " hiç sorma Berfin sanki yol daha çok uzuyor gibi geliyo " aradan on dakika geçmişti " geldik hanım ağam " Ben sağ kapıdan Berfin sol kapıdan inmiş aynı anda yürümeye başlamıştık, bizi görenler gülümseyerek selam veriyordu " hoşgeldiniz Derya hanım , Berfin hanım size eşlik etmemi ister misiniz?" " Hayır gerek yok kendimiz gideriz Aram'lar hangi odada onu söylemen yeterli " " Azad beyin odasında lar efendim " teşekkür edip asansöre binmişti, asansörün kapısı açıldığında yine ikimiz aynı anda inmiş yan yana yürüyorduk , iki tane sekreter maması vardı , Helen'in dediği gibiydi biri mini etekli diğeri bol dekolteli idi " Azad bey ve Aram bey şuan müsait değiller , rendevu nuz var mıydı?" " Görüyormusun eltim kocaları mızın yanına gelmek için rendevu alacakmış sız " " gördüm eltim , siz yeni siniz herhalde ben Azad'ın eşi Derya , Aram abinin eşi Berfin anlayacağınız rendevu ya gerek yok çekil şimdi önümüzden " iki kadın şaşkın şaşkın bize bakıyorlardı, Azad'ın kapısını çalmadan açmıştım , ilk Aram abi kapıya bakmış bizi görmüştü" hoşgeldin gönlümün sultanı , hoşgeldin bacım " " hoşbuldum kocacım " " gülüm hoşgeldin yavrum " " hoşbulduk aşkım , eltim le dedik ki çok özledik kocalarımızı bir gidelim görelim " " iyi yapmışsınız bacım " " bende seni çok özledim gülüm çok iyi yapmışsın " ben Azad'ın yanına Berfin Aram abinin yanında oturmuştuk, Aram abi Berfin'in belinden tutmuş öyle oturuyorlardı , Azad ise iki kolunu belime sarmış öylece oturuyorduk , odaya sekreter girmişti yine , şu dekolteli olan " birşey ister misiniz Azad bey " " Azad bey değil Derya hanım ve Berfin hanım diye soracaksın, kocamın yanında ben varken benimle muhatap olmanı isterim, bu olay eltim içinde geçerli , bize dört tane sade türk kahvesi , Helin kahve sevmiyor onda sıcak çikolata getir , çıka bilirsin " sekreter mors olmuş bir şekilde çıkmıştı odadan " yavrum bu ne sinir " " ikisi de giyinmeyi unutmuş görmüyor musunuz? Evli iki adam yanında çalışıyorlar bu ne giyim böyle ?" " Bacım onlar bizi ilgilendirmiyor , sizin neden geldiğiniz anlaşıldı " " Helin sen söyledin dimi abim yengen lere " " yenge lerime ihanet edemezdim abilerim " Berfin'le ikimiz aynı anda Helin'e öpücük atmıştık, muhabbete dalmışken kapı yine tıklatıp içeri girmişti sekreter , Azad'ın önüne kahveyi koyarken dekoltesini daha çok belli etmeye çalışıyordu , ben seni yolmaz miyim şimdi ? " Şirkete mi geliyorsunuz yoksa gece kulübüne mi ? Bu şirkette tek açık giyinen siz ikiniz , bundan sonra düzgün giyinin , bu ne rezillik böyle ? O arkadaşına da söyle bu saaten sonra düzgün giyiniyor sunuz , çıka bilirsin şimdi " " ovvv eltim sende ne cevherler varmış " " terbiyesiz burası gece kulübü değil bir iş yeri herkes haddini bilsin , öyle degilmi Azad?" " Öyle yavrum , sen ne dersen ne istersen öyle " " hanımcılık kazanacak " " Helin " " neee yalan mı? Aram abim ve sen hanımcı değilmi siniz ? Berfin yengem geldiğinden beri ona sarılmış ne derse onu yapıyor seni saymıyorum bile evlendiğin den beri pamuk gibi adam oldun " Helin küçük bir kahkaha artmıştı " bacım kaşınma istersen he " " bende sizi çok seviyorum " kafamı Azad'ın omzuna koymuş konuşmaları gülerek dinliyordum , kendimi çok şanslı hissediyorum böyle bir aileye gelin geldiğim için .
" Dedikodu var , ben size söylemeyi unuttum " " ne dedikodusu ? Hemen anlat görümcem" " Aziz ağa'nın küçük gelini var ya " " he var beş ay önce evlenmişti" " he o yenge çocuğu olmuyormuş kuma gelecekmiş üstüne , kabul etmişler ama gelin karşı çıkarmış canıma kıyarım diyormuş" Aziz ağa ne olsunda çocukları ne olsun ? Bukadar basit mi bir kadının gururunu kırmak hiç düşünmezler mi o kızın hali ne olur , bir kadın olarak empati kurduğum da bile midem bulanıyor .
"Elalem bizi ilgilendirmez saçma sapan konuları konuşmayın" " abim doğru der , elalemin derdi bizi mi gerdi " Azad'ın omuzundan hızla kafamı çektim " bana bak Azad ağa sakın üstüme kuma getirmeye çalışma yemin ederim hem seni hemde o kadını kendi ellerim ile öldürürüm" " yavrum, güzel karım benim gözlerim senden başkasını görmez ki, son nefesime kadar tek sen olacaksın" " hanımcı diyince de kızıyor sunuz" " ayy çektim videonuzu gidince anama izletcem " azad yukarıya doğru bakarak sabır çekmişti , ağzımdan ufuk bir kahkaha çıkmıştı" sen ömür boyu böyle gülecek sen ben hiç bir şey demem istedikleri kadar hanımcı desinler yavrum " Azad'ın gözleri dudaklarıma kaymıştı benimde gözlerin onun dudaklarına " ooo aile var burada aile, çıkalım mı biz? " Aram abinin sesini duyduğum gibi kendimi düzeltmiş tim , rezil olmuştuk .
Eve gitmeye karar vermiş , şirketten çıkıp eve gelmiştik , akşam yemeği yenmiş ailecek kahve içiyorduk " neler yaptınız bugün kızlarım?" " Ana ilk ben gittim şirkete sonra yengemler geldi biliyorsun, abimleri görmen lazım ikiside hanımcı olmuş hatta abimin videosu var izleteyim size " herşey bir anda olmuş şuan son ses telefonun sesi açık bir şekilde videoyu izliyorlardı , " maşallah Allah ömür boyu geçim versin " " Amin bey Amin. "
Azad'la odamıza gelmiştik , kafamı omzuna koymuş sarılmıştım , huzur veren kokusu ile gözlerimi kapatmıştım " iyi geceler güzelim seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Durak Mardin (+18)
ChickLitkorkunç bir iftira sonucu kendi şehrinden kaçıp Mardin'de soluğunu alan Derya . Bir sene önce onu gördüğü gibi tutulan ağa'mız Azad. onların hikayesine dahil olmak ister misiniz? sonsuz bir aşk hikayesi ....