12. BÖLÜM

925 15 4
                                    

Gözlerim Azad'ın öpücükleri ile açmıştım okadar çok huzurlu bir sabah ki hiç bir şey huzurumu bozamaz saniyor ken kapının hızlı ve sert vuruşları bu huzuru bozmuştu " ABİİİİ , YENGEEE UYANIN  BİRİLERİ GELDİ YENGEMİ İSTİYORLAR" Helin' in sesi çok fazla telaşlı geliyordu o telaşla yataktan fırladım " HÖST LAN NE OLUYOR ?" " ABİ BİR KAÇ BİRİ GELDİ YENGİMİ SORUYOR HEPSİ , BABAM VE ANNEM ÇOK GERGİN YENGEMLE ABİM TUTAMIYOR Kİ ABİM DE ÇOK GERİLDİ " " Helin git sen biz yarım saate geliyoruz herkes sakin olsun " adım sesleri uzaklaştı kapının önünden Azad kaşlarını çatmış kapıya bakıyordu " hadi duş alalım inelim yanlarına " " kim gelmiş ola bilir ?" " Bilmiyorum , hazırlanalım ve inelim " " ağrın varmı gülüm?" " Hayır yok iyim " beraber duş almış ve hazırlanmıştık , Azad'ın elini sıkı sıkı tutarak çıkmıştım odadan .

Şok olmuş bir şekilde karşımda duran insanlara bakıyordum annem , babam , o pic kurusu , anne , babası ve karası hepsi karşımda bana bakıyorlardı , Azad'ın eli hala sıkı sıkı elimi tutuyordu , " ne yüzle geldiniz buraya ?" " Aaa canım kızım neden öyle diyorsun ? Özür dilemeye geldik hepimiz , hata yaptık affet bizi " bir böcek görmüş gibi babamın yüzüne baktım , tiksinti ile " siz benimle dalgamı geçiyorsunuz? " " Evlendiğini görünce hayırlı olsuna geldik güzel kızım niye seninle dalga geçelim?" " Evlendiğimi nereden biliyorsunuz ?" Çok sabırlı davranmaya çalışıyordum hemde çok , Azad güç vermek ister gibi elini elimden çekip belime koymuştu " haberlere çıktı, okadar çok zengin bir yere kapak atmışsın ki bütün haber bültenleri gösterdi , bilseydim bukadar zengin yere kapak atacağını en başta ben sana iftira atardım güzel kızım bukadar zahmete gerek yoktu "  geriye doğru düşeceken Azad'ın kolu izin vermemiş beni tutmuştu " yani benden para istemeye geldiniz öylemi " Azad'a sakin olmaya çalışıyordu ama sadece çalışıyordu.

" Çok doğru anlamışsın damat , siz nasıl diyorsunuz başlık parası , bu adamı bile getirdim bak özür dilesin diye daha ne istiyorsun damat ?" " SEN NE DERSİN BE ADAM KIZIM İÇİN SANA BAŞLIK PARASIMI VERECEM "  Kadir baba öyle bir bağırmıştı ki bütün konak inlemişti resmen " kızın değil dönürüm gelinin o benim kızım , şimdi bu it yaptığı fotoşopları Mardin'e dağıtsa ne olur ? Sizin töre dediğiniz şey Derya'nın canını alır öyle değil mi ?" Şok olmuş bir şekilde baba demeye bin şahit ister adama bakıyordum resmen tehtit ediyordu, Azad anında belinden silahı çıkarmış kafasına tutuyordu " BU ŞEHİRDEN ÇIKAMAZSIN, TEK SEN DEĞİL HEPİNİZ BU ŞEHİRDEN ÇIKAMAZ , MARDİN BENİM , SEN KİMSİN LAN ?  , ERKEK MİSİN LAN SEN ? ERKEKLİĞİ GEÇTİM BABA MISIN LAN SEN ? BENİM KARIMI , BAŞ TACIMI , GÖZÜMÜN NURUNU TEHTİT EDİYORSUN SEN ? MARDİN ŞAHİDİM OLSUN KARIMIN GÖZÜNDEN DÜŞÜN BİR DAMLA YAŞ İÇİN HEM MARDİNİ HEMDE ONU ÜZÜN HERKESİ YAKARIM " " OĞLUM DOĞRU DER KİMSE KIZIMI TEHTİT EDEMEZ , DAHA BU KAPIDAN ÇIKMADAN LEŞİN ÇIKAR "  " EN BAŞTAN DEDİM SANA BABA , BU İNSANLARIN GIRTLAĞINA ÇÖKEYİM DEDİM İZİN VERMEDİN ŞİMDİ GELMİŞLER BACIMI TEHTİT EDERLER ŞİMDİ İZİN VER SIKAYIM HEPSİNİN KAFASINA "  Azad , Aram abi ve Kadir baba güç vermişti bana hepsi beni savunuyordu babamın ve annemin yapmadığını onlar yapıyordu Dicle annenin elini omzunda hissettim hepsi bana güç veriyordu " ben tehtit ettim ama sizde beni tehtit ediyorsunuz hemde ölümle böyle olmadı dünürüm ben anlaşırız sanmıştım " bu adam daha nekadar gözümden düşe bilirdi ? Daha nekadar iğrenç ola bilirdi ? " Senin karşında eski Derya yok , senin karşında hanım ağa Derya var bu Mardin nekadar kocamın ise benim de okadar , bu kapıdan sağ çıka bileceğinizi sanmak komik , hele ki sen gelmiş buraya utanmadan dahil oluyorsun birde karını getirmişsin, nekadar iğrenç durduğunuzun farkında mısınız ? Utanmadan para istiyorsunuz, peki anne sen nasıl geldin demedin mi kızım yüzüme tükürür diye ? Ben Derya kocama kalmadan ben sizi yakarım geriye külünüz bile kalmaz " " ben özür d-" " SAKIN SAKIN KARIMLA MUHATAP OLMA " Azad'ın elini tuttum eğer şuan sakin olmazsa herkesin ölüsü çıka bilirdi bu konaktan " bırak anlatsın kendimi aşkım daha nekadar düşe bilirse okadar düşsün "  " dua et karıma " Azad'ın elini biraz daha sıktım " anlat kendini sonrada kapa çeneni " " sadece özür dilemek için geldim pişmanım ben yaptıklarım dan babanın para isteyeceğini bilmiyordum, o fotoğrafları yok ettim yemin ederim hiç birşey kalmadı elimde " " nekadar istiyorsun?" Babamın yüzüne pic bir gülümseme gelmişti " işte böyle güzel kızım nasıl da benim dilimden konuşuyorsun, bir milyon dolar " koca bir kahkaha patlattım bu adam cidden parayı vereceğimi sanmıştı " aşkım görüyormusun bir milyon dolar istiyormuş , dalga geçtiğimi bile anlamadı " " NE DİYORSUN LAN SEN ORUSPU ? BUNUN ALTINA GİRDİN SONRA ZENGİN KOCAYI BULDUN DALGA GECİYO BİRDE BENLE " O  an herşey çok hızlı gelişmişti Azad birden babamın boğazını sıkmaya başlamıştı ve silahı kafasına dayamıştı " TEKRAR ET LAN , NE DEDİN KARIMA TEKRAR ET " " aşkım bırak değmez , para vermedik diye kudurdu , hepimiz biliyoruz gerçeği " anında bırakmış bana doğru dönmüştü " sen istiyorsun diye bıraktım , yoksa ölmeyi hak etmişti " Azad derin bir nefes alarak sabır diledi " YARIM SAAT İÇİNDE MARDİNİ TERK ETMEZSİNİZ HEPİNİZİN KAFASINA SIKARIM, BİDAHA BURAYA ADIM ATARSINIZ LEŞİNİZİ KİMSE BULAMAZ , AHMETTT" Ahmet koşa koşa yanımıza gelmiş , başına asla kaldırmadan konuşmuştu " buyurun ağam " " BU İNSAN KILIKLI İTLERİ YARİM SAAT İÇİNDE MARDİN'DEN SİKTİR EDİYORSUN " " emriniz başımın üstüne ağam " " DEDİKLERİMİ SAKIN UNUTMAYIN " Ahmet onları alıp götürmüştü ailem ile baş başa kalmıştık.

" Ben özür dilerim hepinizden, böyle olacağını bilseydim evlenme teklifini kabul etmezdim , rezil ettim sizi , çok özür dilerim " başım eğik ağlıyordum, utancımdan ağlıyordum " neden ağlarsın kızım onlar utansın yaptıklarından , onlar özür dilesin , sen artık benim kızımsın , bidaha asla duymak istemiyorum bunları " " anne ben teşekkür ederim , belki başka biri olsa  beni kovar , hor görürlerdi ama siz benim arkamda durdunuz çok teşekkür ederim " Dicle anneyle sarılmıştık " konuşalım mı Deryam " " hadi kızım gidin konuşun biraz " aile fertlerin yanından ayrılmış odamıza çıkmıştık, Azad belimden tutup beni kendine çekip sarılmıştı" konuşmaya gerek yok , kokunla soluklanmak istiyorum sadece , huzura kavuşmak istiyorum , hiç kimse umrumda değil tek umrumda olan sensin , seni çok seviyorum "

Dicle Hanım'ın ağzından ;

" Az önce yaşanan hiç bir şey bu konaktan dışarıya çıkmayacak, eğer biri bu konakta olanları başka birine anlatırsa ilk canıyla öder buda böyle biline " Kadir bütün çalışanları toplamış konuşuyordu " dışarıya çok ses gitmiştir soran olursa bu sizi alakadar etmez gidin kadir ağa'ya sorun diyin anlaşıldı mı ? " Bütün çalışanlar aynı anda " anlaşıldı ağam " diyip gitmişlerdi .

" Bu olanlar ağa'ların kulağına giderse felaket olur kadir " " gitmeyecek , gitse bile yalan yanlış birşey anlatır gelinin babası para istedi bizde vermedik sonra iftira attı deriz , herkes inanır bilirsin, kimse kızımı üzmesine izin vermem " " Deryam çok temiz kalpli , tek saç teline zarar gelecek diye çok korkuyorum " " korkma ben daha ölmedim ben varım arkanızda " bizimde dağımız Kadir' di.

Son Durak Mardin (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin