11. BÖLÜM

988 18 2
                                    

 
(+18)

Odaya gelmiştim, ilk altınları sonrada gelinliğimi çıkardım , saçımı bozup , makyajımı çıkardıktan sonra duşa girmiştim . Duştan çıktıktan sonra kırmızı ve dantelli gecelik giydim , iç çamaşırına gerek duymamıştım nasılsa gece sonu gecelik bile üstümde olmayacaktı.

Bir süre sonra kapı açılmış azad odaya girmişti, ilk beni süzdü , gözleri göğüslerim de takılı kalmıştı " nefes kesici duruyorsun yavrum " " sende benim nefesimi kesiyorsun " bu adamı her gördüğümde kadınlığım sızlıyor ve ıslanıyor du " duş al istersen ilk " " beraber alalım yavrum maksat su tasarrufu" " yeni duş aldım kocam " kulağına yaklaştım " sabah gireriz birlikte duşa " dudağına öpücük kondurdum " çok bekletme beni kocam " kalçama şaplak atmış " senin için deli oluyorum bekletirmiyim hiç ?" Azad banyoya girince bende yatağın üstüne oturmuş gelmesini bekliyordum.

Azad banyodan belinde havlu ile çıkmıştı , dolabın önüne doğru yürürken durdurdum onu " bence giyinmene gerek yok kocam " üstümdeki geceliği çıkarmıştım ve karşıdan çıplak kalmıştım , bu adam beni çok fazla arsız yapmıştı , Azad'ın yanına gitmiştim ve dudaklarına pat diye yapışmıştım, dudaklarından ayrı kalmak istemiyor onunla hep bütün olmak istiyordum.

Beni yatağa yatırmış üstüme çıkmıştı bile , boynumu öpmeye ve emmeye başlamış bir elini göğüsüme koyup sıkmaya başlamıştı bile , çok fazla zevk veriyordu ve kafayı yemekten korkuyordum , " ah azad " " her zaman adımla inleye bilirsin yavrum " kafasını kadınlığıma görmüştü bile , bir yandan yalayıp bir yandanda iki parmağını içime git gel yapıyordu " ahhh azad " parmaklarını daha çok hızlandırmıştı ve bu beni daha fazla delirtiyor du .

" Ahhh Azad geliyorum " sarsılarak parmaklarına boşalmıştım , boşalmanın verdiği rahatlıkla Aza'da baktım parmakları bana yetmemiş daha fazlasını istiyordum " hmm sanırım sıra bende " bir şey demesine izin vermeden altından kalkıp onu yatağa itmiş üstüne çıkmıştım , kadınlığımı aletinin üstüne gelecek şekilde oturmuş dudaklarına yapışmıştım , bir yandan öpüşürken bir yandan da kendimi ona sürtüyordum , ellerine belime  koymuş bana yardım ediyordu Azad " beni maf ediyorsun gülüm ahh ve bunu deli ediyor " zorla cümlesini kurmuştu , altım da daha çok sertleştiğini hissediyordum , ne olduğunu anlamadan beni altına geri almıştı ve sürtünmeye devam ediyordu " ahhh Azad dayanamıyorum artık " " ne istediğini söylemen gerek yavrum " gayet biliyordu ne istediğimi ama salak ayağına yatıyordu " ahhh oynama benimle biliyorsun ne istediğimi " sikinin ucunu deliğime yönlendirmiş ti " hazır mısın güzelim ?" Kalçamı ona doğru itmiştim " hazırım "  " canın yanarsa söyle gülüm , hemen dururuz "  içime yarısını sokmuş durmuştu " devam etsene Azad" " canın acır diye korkuyorum " " yanmıyor canım " gerçektende yanmıyordu , içime git gel yapmaya başlamıştı " ahhh çok darsın güzelim " " hızlan " temposunu arttırmıştı , biraz daha sert davranmaya başlamıştı " ohhh yavrum amının içi çok sıcak , çıldırmak üzereyim" " ahhh daha sert sik beni Azad"  içimden çıkmadan beni ters çevirip kalçamı havaya doğru kaldırmış içime girmeye devam ediyordu " ohh dar amın böyle daha çok daraldı, sabaha kadar sikmek istiyorum seni " arsız konuşması beni daha çok azdırken alta kalmamıştım " ahh beni sikmene asla hayır demem " kalçama şaplak atıp mümkünmüş gibi daha fazla hızlanmaya başlamıştı " ohh geliyorum güzelim , içinden çıkıyorum " " ahhh hayır çıkma , sıcaklığına ihtiyacım var " içime akıtılan sıcaklığı hissetmiştim, aynı sıcaklığı bende ona sunmuş ikimiz aynı anda boşalmıştık.

Azad beni kolları içine bir eliyle saçlarıma oynuyordu diğer eli belime sarmıştı " az önce arsız konuşmalarım seni kırdı ise bidaki ne dikkat ederim bebeğim" " hayır hoşuma gitti , ama sadece sevişirken" dudağıma masum bir öpücükle öpmüş tü " karım nasıl isterse , uyuyalım güzel çok yoruldun bugün " " seni seviyorum" " seni seviyorum gülüm" bana huzur veren kolların arasında gözlerimi kapatmıştım.

Son Durak Mardin (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin