13. BÖLÜM

807 18 1
                                    

O olayın üstünden 1 hafta geçmişti , bir hafta içinde hiç kötü bir olay olmamış tam tersi çok güzel zamanlar geçirmiştim Azad'la aramız çok güzeldi , asla beni kıracak şeyler demiyor üstüme titriyordu , Dicle anne ve Kadir baba o olaydan sonra asla kötü davranmadılar tam tersine daha yakın sanki öz kızları gibi davrandılar, Aram abi , Berfin ve Helin'le de aram eskisi gibi mükemmeldi .

" Yenge akşama ağalar bize gelecekmiş " " niye gelecekler Helin biliyormusun sen " " annem ve babam konuşurken duydum yenge o olay için gelecekler miş " içime birden korku düşmüş , ya gerçekleri öğrenmiş , azad'la beni ayırmak isterlerse , dalmış bir şekilde düşünürken Helin'in sesini yine duymuştum " merak etme yenge yine azcık kapı dinledim o korktuğun şey değil babam ağalara ' Azad gelini mi kaçırdığı için para istedi gelinim karşı çıktığı için biz de vermek istemedik onun için rezil bir olay çıkarmış , yanında gelenler akrabaları , onlarda bizim gibi töreler yoktur babası da böyle bir yola baş vurmak istemiş ' demiş babam onun için rahat olsun " " eltim akşama seni çağırırlar kesin annem der ama bende diyeyim bütün altınlarını tak hanım ağa'sın sen , sakın kendini ezdirme tam tersi sen onları ez " " ayy eltim bende öyle göz varmı sence ?" " Biz seninle ne entrikalar yaparız var yaaa gücümüzü birleş tiriz " " eee ben yok muyum entrika içinde " Berfin sinsi bir gülüş sergiledi " varsın görümcem olmaz olurmu musun ? Yarın şirkete gideceksin duyduğuma göre azad abinin ve benim kocamın sekreterleri kadınmış , bir göz at bir en ufak bir durumda bizi ara hemen geliriz şirkete " kadın lafını duyunca kaşlarım çatıldı, kıskançlık tarafım baskın çıktı " kızlar nasıl güzel mi ? " " Bilmiyorum eltim içim içimi yiyor onun için Helin o iş sende görümcem " Helin ufuk bir kahkaha attı " siz merak etmeyin güzeller güzeli yengelerim içiniz rahat olsun " içeriye Dicle anne girince susmuştuk " kızlarım akşama ağalar gelecek ona göre hazırlık yapın hele , Derya kızım sende nekadar altınların varsa tak hele gözleri hanım ağa görsün , Berfin sende hazırlan kızım nekadar altınların varsa tak sende ağaların yanına gideceksin iki konu konuşulacak bu akşam " " ana düşündüğüm konu dimi ? Kuma gelecek üstüme " o an Berfin'in gözünden bir damla yaş düştü " asla duydun hele beni asla sen benim kızım sın bunu asla müsade etmen , baban da etmez bilmez misin ? En önemlisi koçanı bilmez misin sen ? İçini ferah tut ben ve baban ölmeden bu eve asla kuma giremez " Berfin sarılmış öyle ağlıyordu Dicle annenin omzunda " ben bilmez miyim niye torun gelmez bana o öküz oğlum niye bebek istemez , ben çekcem onun kulağını " " çok sağol ana senin yaptığını başka biri yapmazdı " " sizde sağ olun canım kızlarım hayde gidin hazırlanın akşama az kalmıştır " ilk mutfaktaki yardım cıların yanına gitmiş " hanımlar akşama ağalar gelecek ona göre hazırlık edin " " tamam hanım ağam " mutfaktan çıkmış odama gitmiştim, en önemlisi ne giyeceğim ben ?

Siyah uzun , yarım kollu ve dekoltesi olmayan günlük bir elbise giymiştim , gözlerime koyu tonda hafif bir makyaj yapmış , saçımı tarayıp doğal halinde bırakmıştım , nekadar altınların varsa takmış , tacım hariç okadar abartmaya gerek yok diye düşünüyorum , parfümde sıkınca hazırdım .

Kapı açılma sesi duyunca kapıya doğru baktım azad gelmişti " çok güzel olmuşsun yavrum , gözlerimi senden alamıyorum " " teşekkür ederim hayatım " " hayatın seni yer , şu ağalar gelmese  bu odadan seni asla çıkar mazdım , çok özledim seni " " ben de seni çok özledim aşkım her anlamda " kulağına yaklaşıp " gece sonunu bekle kocam " " azdırma gülüm ağa mağa dinlemem çıkarmam seni odadan " ufuk bir kahkaha atmış " hadi aşkım inelim bizi beklerler " " inelim bakalım yavrum , gelmişlerdir bile " elimi elime kenetlenmiş öyle çıkmıştık odadan .

Azad'ın dediği olmuş ağalar gelmişti bile , Berfin ve Aram abinin yanına ben de Azad'ın yanına oturmuş konuşmaları dinliyor duk, aralarından en yaşlısı söze başlamıştı " ilk  Azad ağa'dan ve gelin ağa'dan başlayalım nedir bu rezillik ? Tüm Mardin konuşur bu rezilliği, isteme olmadı , kaçıp gelmişsin, töre nedir bilmez buralara yabancı sın, Korhan aşireti rezil olmuştur senin yüzünden " " karşında hanım ağa var senin Aziz Ağa öne göre konuş ! Rezillik değildi olanlar , ufak bir tartışma çıktı aramızda bu kimseyi alakadar etmez " " Azad ağa gittin Mardinli olmayan biriyle evlendin sesimizi çıkarmadık ama bu rezillik olduktan sonra susacak değiliz " " Mahmut Ağa sen senin canın kurşun yemek ister herhalde , geçen sefer uyardım yine uyarıyorum, karımın nereli olduğu seni alakadar etmez, rezillik diyip durmayın bu olaya ufak bir tartışma yaşadık oldu bitti " yine Aziz ağa konuşmaya başlamıştı " gittin kızı kaçırdın , babası geldi hesap soru tüm Mardin'e rezil etti bu gelin sizi, sen gelmiş onu savunur sun bana " " gelinimin bir suçu yoktur ne yaptıysa babası yapmıştır onun cezasını ben verdim , gelinimin hakkında doğru konuş Aziz Ağa senin gelininin yaptıklarını unutmadık daha hala tüm Mardin konuşur , benim gelinim onun yanında çeyreği bile olamaz " Aziz ağa'nın yüzü kıpkırmızı olmuş öylece bize bakıyordu , aralarından başka bir ağa " Kadir ağa doğru der , belli ki gelin ağa'nın babası merak etmiş gelmiş buraya , başlık parası istemesi normaldir, bu konu burada kapansın ikinci konuya gelelim " " gelelim hele gelelim " bunu yine Aziz ağa demişti " kaç yıllık evlisiniz Aram ağa hala bebe yoktur ortada , anlaşılan karın kısır , töreleri bilirsin kuma gelmesi gerek " " Aziz Ağa benim karım kısır değildir , karımın üstüne gül kokla mam ben bilmez misiniz bunu ? Karım benim başımın tacı , bu iğrenç konuyu konuşmaya gerek bile yoktur " " ne demek konuşmaya gerek yok ? Kısır karın kuma şarttır bilmez misin?" Bu Mahmut Ağa ölmek istiyordu ilk azad silah çekmişti şimdide Aram abi " BANA BAK İT KARDEŞİMİN YAPMADIĞINI YAPAR SIKARIM KAFANA , KARIM KASIR DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE , KARIMIN ÜSTÜNE GÜL KOKLA MAM BEN , KARIM BENİM EN DEĞERLİ VARLIĞIM ONUN TEK DAMLA GÖZ YAŞI SİZİN YÜZÜNÜZDEN DÜŞERSE HEPİNİZİN KAFASINA SIKARIM "  diyip havaya ateş etmişti , " iki ay müddet size iki ay içinde bebe haberin verin " yine Aziz Ağa konuşmuştu, bu adam çok fazla gözüme batar olmuştu , ağalar biraz daha oturmuş sonrada gitmişlerdi.

" Ağa Azad ilk ona yakışır bebe haberi diye diye bir avuç itin ağzına düşürdün bizi Aram , en kısa zamanda bebe haberi bekliyorum, Azad daha yeni evlidir evliliklerinin tadını çıkarsınlar , ilk senden bekliyorum bebe haberi bu böyle biline "  Kadir babanın konuşması bittiği gibi odalarımıza dağılmıştık , odaya girer girmez Azad beni belimden tutup kendine çekmişti " odamıza geldi ğimize  göre özlem gidere yavrum" " bencede aşkım " ilk dudaklarına yapışan ben olmuştum .
(+18)
Açlıkla birbirimizi öpüyorduk, elleri daha sıkı tutmuştu belimi , sanki kaçmamı istemiyormuş gibi , eli elbisemin fermuarını gitmiş , aşağa doğru çekip indirmişti fermuarı , bilin ne olmuştu ? Altınlar'dan elbise düşmemişti " ilk bu altınlar'dan kurtulmak lazım demek ki" özenle bütün altınları çıkarmış makyaj masasının üstüne koymuştu, elbiseyi tutup aşağa doğru çekip düşürmüştü " böyle daha güzel oldu yavrum" " sen çok giyinik sin ama " ceketini çıkarıp yere almıştım , gömleğinin düğmelerini çözüp, elimi kemerine koymuştum , kemerini çözdükten sonra pantolonunu düğmesi ve fermuarını çözdüğüm gibi yere doğru çekip düşürmüştü , Azad beni ayağa yatırıp üstüne çıkmıştı bile " çok özledim seni yavrum bir bilsen , sikim içinde olmayı özledi " " bende seni çok özledim , bence daha fazla konuşmayalım bu özlem dinsin " dudaklarımı es geçerek boynumu öpmeye başlamıştı bir eli göğüsümü sıkarken diğer eli kalçama gitmiş kalçamı sıkıyordu , bu yaptıkları bana zevk veriyor inleme mi sağlıyordu " ımm ahhh " azad ellerini biraz daha hızlandırmaya başlamıştı , göğüsüm de olan ili sütyeni min kopça sını açmış göğüs lerimi rahat bırakmıştı , boynumda olan dudakları göğüsüme inmiş öpüyor, yalıyor ve ısırıyordu , iki elini kalçama koymuş sıkıyordu " ahhh " " benim için inlemen beni deli ediyo güzelim " " ahhh Azad" bir elini kalçam dan  çekmiş , külotumu çıkarmıştı " bacaklarını aç güzelim" dediğini yapmış bacaklarımı açmıştım , parmaklarını kadınlığıma yönlendirmiş okşamaya başlamıştı " ıslanmış sın bile " iki parmağı ile okşamaya başlamış , göğüslerimi yine emmeye , öpmeye ve yalamaya başlamıştı , altında dört köşe olmuştum bile " ahhhh Azad lütfen durma devam et " biraz daha hızlanmıştı parmakları bacaklarımı daha çok açmış kendimi ona sunmuş tum , iki parmağını içime yollamış gel git yapıyordu " ahhh azad parmakların değil sikin olmalı içimde " onun yüzünden bende arsız olmuştum " onun için biraz daha zaman var bebeğim, biraz daha parmaklarımla idare et " parmakları içimde hızlanmıştı , kalçama hafif şaplak atmıştı " ahhhhh , hmmm bikere daha " yine aynı tonda şaplak atmıştı , elini göğsüme götürüp sıkmaya başlamıştı daha fazla dayanamayarak boşalmaya başlamıştım.

Beni ters çevirip dizlerimin üstünde duracak şekilde çevirdi ve bacaklarımı açmıştım " bu şekilde içine girmek istiyorum yavrum , şuan okadar çok güzel duruyor ki amcığın beni benden alıyor" bacaklarımı biraz daha açıp ona doğru ittim , kalçama şaplak atıp " hazır mısın yavrum? " " Hazırım aşkım " sikini ilk deliğimin etrafında sürtmeye başladı ve aniden soktu , bekleme diğim bir zamanda olmuştu " ahhh " biraz daha hızlanmıştı içimde , alttan göğüslerimi tutup sıkmaya başlamıştı " ohhh azad ahh " " ahhh bebeğim " " h-hızlan ahh" içimde daha sert vuruşlar yapmaya başlamıştı " ohhh yavrum " içimde vuruşlar devam ediyordu " ahhh azad geliyorum ben " " gel güzelim , ak sikimin üstüne " ben sarsılarak boşalır ken o içindeki vuruşlara devam ediyordu , içimden çıkmadan beni çevirmiş bacaklarımı omzunun üstüne koymuş öyle devam ediyordu içimdeki vuruşlarını " ahhh Azadd" " ahh efendim bebeğim " hızlan " sanki bunu dedemi bekliyormuş gibi hızlanmıştı, deli gibi içimde git gel yapıyordu " ahhh Azad ohhh " " seni her gün sikmek istiyorum bebeğim , hiç aklımdan çıkmıyorsun, her gün özlüyorum seni ahhh yanındayken beni özlüyorum " " ahhhh  ıslaktım tüm gün  eve gelmeni dört gözle bekledim" " ahhh bebeğim " içimdeki vuruşları biraz daha hızlandırmış " geliyorum yavrum " " ahh Azad bende geliyorum , içime ak " bir iki vuruş daha yaptıktan sonra ikimiz de boşalmıştık.

Beni kollarına almış öylece yatıyor duk " seni çok seviyorum yavrum " " seni çok seviyorum aşkım " bunu her gece uyurken söylüyorduk bir birimize alışkanlık olmuştu sanırım .


Son Durak Mardin (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin