Konağa gelmiştik , bir karar almıştım aslında Azad'la bu kararı almıştık .
Herkese çok iyi davranıyorduk , ağa ve hanım ağa olduğumuzu unutmuş tuk. Devranın dönmesi lazımdı artık , kim nasıl hak ediyorsa öyle davranacak , artık yumuşak başlı olmayacak tık .
" Yengem hoşgeldiniz " " hoşbulduk kuşum " " terasta kahve içecek tik annemlerle sizde gelin , onlar henüz çıkmadılar odalarından yoklar yani " " problem değil " Helin mutfağa kahveleri söylemek için gitmişti bizde terasa gitmiştik.
" Hoşgeldiniz yavrularım " " hoşbulduk anne " " yarın şirkete gel artık oğlum , işleri çok boşladın " " yarın gelcem baba , bir kaç tane önemli toplan tım var " " iyi olur oğlum , sen nasılsın kızım ? " " İyim baba , asıl siz nasılsınız? " " Biz hep iyiyiz kızım merak etme sen bizi " " olurmu öyle şey annem siz bizim başımızın tacı sınız " kahveleri miz gelmişti , biz muhabbete devam ederken içeri Berfin ve Aram abi girmişti.
" Hanım ağam akşama ne yemek yapalım ?" yardımcılar dan Hatice teyze bu soruyo Dicle anneye bakarak sormuştu " hanım ağa karşında Hatice kadın , Derya'ya soracaksınız artık " " kusura bakmayın hanım ağam bilemedim " " önemi yok , siz akşama herkesin sevdiği yemekleri yapın , ben size haftalık liste ayarlarım , birde yemekleri yaptıktan sonra dip köşe temizlikte yapın " " tamam hanım ağam " Hatice teyze gidince başka bir çalışan elinde kargo poşetleri ile gelmişti " hanım ağam size kargo gelmiştir " " yavrum ?" " Dün sipariş ettiğimiz elbiseler gelmiştir, hepsi Mardin'dendi ya , bıraka bilirsin buraya " " tamam hanım ağam " " nedir bu elbiseler kızım?" " Yöresel kıyafetler aldım anne bir kaç tane " " iyi yapmışsın kızım " Azad kulağıma eğilip " bence odamıza gidelim , benim gözlerimin önünde elbiseleri dene " " hmm birazdan gideriz kocacığım " " hayde çalışma odasına gidelim , birşey konuşacağız " erkekler çalışma odasına gidince bende müsade isteyip odama gitmiştim .
Azad'ın ağzından ;
" Bu konuşmayı son kez yapacağım , ağa azad , hanım ağa Derya bunu aklından çıkarma Aram , yıllar önce sende karında istemem dediniz . Bu neyin savaşı böyle, Derya bile artık konuşmaz sizinle , o kızı ne hale getirdiniz görün hele , utanma yokmu sizde ? " " Ba-" " konuşmana gerek yok çıka bilirsiniz " abimi beklemeden odadan çıkıp , Derya'nın yanına gitmiştim .
" Abi yengem odaya gitti" " tamam Helin" odamıza gittiğimde derya kıyafetleri çıkardığını görmüştüm.
"Şimdi tam Mardin gelini oldun " " yakışmış mı?" " Hemde çok , gözlerimi alamıyorum senden " " yaaa teşekkür ederim kocacığım, akşama düğün varmış sen gidin biz gelmiyoruz demişsin ama ben gitmek istiyorum Azad " " gidelim güzelim , sen nasıl istersen " " yaaa acaba hangisini giysem ?" " Mavi olanını giyin yavrum , nekadar altının varsa tak bebeğim hem yeni gelin sin hemde hanım ağa , kafana şal tak yavrum Helin'de şal vardır ondan istersin " " ayy akşama az kaldı hazırlanmaya başlıyorum ben " " bende seni izlemek istiyorum bebeğim " " izle bakalım "
İlk saçını maşa yapıp bırakmıştı, Helin nekadar mavi şalı varsa getirmiş sonunda birini seçmişler di , makyajını yapmış , elbisesini giymiş , altınlarını takmıştı son olarak şalı takıp ayakkabılarını giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Durak Mardin (+18)
Chick-Litkorkunç bir iftira sonucu kendi şehrinden kaçıp Mardin'de soluğunu alan Derya . Bir sene önce onu gördüğü gibi tutulan ağa'mız Azad. onların hikayesine dahil olmak ister misiniz? sonsuz bir aşk hikayesi ....