Annemin ağlama sesleri ile gözlerimi açmıştım, içeriye gittiğimde babamın cansız bedeni ile karşılaşmıştım.
Donup kalmıştım resmen , daha bana hesap vermeden ölemez di , mutlu geçirdiğim bir çocukluğum yoktu , bana iftira atıldığında bile benim kızım yapmaz dememiş onlara inanmıştı.
Berfin yanıma gelmiş beni tutmuştu, ne ara sarılmış tık bilmiyorum bile . Azad neredeydi ? " Azad nerede ?" Sesim berbat çıkmıştı " Hocayı almaya gitmişti , gelir şimdi " " baban öldü kızım , kaybettik onu , güzel baba olmadı belkide ama hakkını helal etmedin nasıl evlat sın sen ? Seninde evladın olacak , bukadar mı gaddar oldun sen , sana analık hakkımı helal etmiyorum , senin de evladın sana aynısını yapsın!! DEFOL GİT EVDEN " şok olmuş bir şekilde anneme bakıyordum , nasıl bir anne idi bu böyle ?
" Açısından ne dediğini bilmiyo eltim , gel biz odaya gidelim " " HAYIR NE DEDİĞİMİ BİLİYORUM BEN , DEFOL GİT EVİMDEN YÜZSÜZ " "TOPARLANIN GİDİYORUZ " Azad'ın sert sesi duyulmuştu.
Mardin'e dönmek için yola çıkmıştık, annemin dediklerini haz edemiyordum . Nasıl bir anne çocuğuna böyle konuşa bilirdi ki ? Üstelik neler çektiğimi biliyordu .
" iyimi sin yavrum ?" " İyim merak etme , sadece bir an önce eve gitmek istiyorum " " az kaldı bebeğim uyu biraz istersen . "
Sonunda Mardin'e gelmiştik , özlemiştim evimi , bu ev bana huzur veriyordu , Azad benim evim di . Berfin'le konuşma kararı vermiştim her zaman küs kalamazdık ya .
Berfin'in yanına odasına gitmiştim kapısını çalışmıştım " gele bilirsin " kapıyı açıp odaya girmiştim " konuşa bilir miyiz biraz ?" " Olur konuşalım" " aramızı düzeltmek istiyorum , her zaman küs kalmayız aynı evin içinde yaşıyoruz " " benim bir suçum yoktu , annem yaptı hepsini , aramızın kötü olması beni çok üzüyor, herkes beni suçladı " " çok kırgınım seni kırmamak için seninle konuşmak istemedim , iyimiyiz ?" " Evet iyiz " Berfin'le biraz daha konuşup odama geçmiştim.
" Berfin'le barıştık " " ben de abimle konuştum yavrum bizde barıştık iyi oldu " " evet iyi oldu " " yarın kontrole gidelim mi?" " Olur rendevu alayım ben " doktordan rendevu da aldıktan sonra uyumuştum .
Bölüm kısa oldu biliyorum , okulum çok yoğun sürekli ödev yapıyorum iyi okumalar bebeklerim 🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Durak Mardin (+18)
ChickLitkorkunç bir iftira sonucu kendi şehrinden kaçıp Mardin'de soluğunu alan Derya . Bir sene önce onu gördüğü gibi tutulan ağa'mız Azad. onların hikayesine dahil olmak ister misiniz? sonsuz bir aşk hikayesi ....