3. BÖLÜM

1.5K 35 1
                                    

Azad beyin odasından çıktıktan sonra birşeyler yemek için otelden çıktım .

Azad beyin ilişkim olup olmamasını sorması garibime gitmişti işe alacak alt tarafı ne bu sorgu sual?

Birşeyler iyeyip otele geri dönmek için çıktım dükkandan , derin bir nefes aldım ve gök yüzüne baktım buraya niye geldiğim aklıma geldikçe nefesim daralıyor , elim ayağım titremeye başlıyordu . Başım belada değildi sadece ailem bile inanmamıştı bana namus iki bacak arasında sanan insanlara bir arada yaşamak benim midemi bulandırıyordu.

Bir tane manyağın biri musallat olmuştu başıma iftara atmıştı , ailem bile ona inanmamıştı peki sonra ne oldu o manyağın ailesi kız bulup evlendirdi temize çıkardı oğullarını olan bana olmuştu şikayetçi olmuştum ama ne yazar .
Derin nefes alarak kafamı havaya kaldırdım ağlamak istemiyordum, günlerdir çok ağladım .
Sonrada buradayım ailem bana sırtını dönmüş beni evlatlıktan red etmişlerdi. Biriktirdiğim parayla buraya gelmiştim kendime yeni bir hayat kurmaya çalışıyordum.

İleride evleneceğim adam bana inanır mıydı bilmiyordum ama evlenmeden önce ona herşeyi anlatmayı düşünüyordum oda ailem gibi terk etmesinden korkuyordum .

Otele gelmiştim girişte azad bey ve yanında ikitane yaşlı birileri vardı biri kadın diğeri erkek idi . " Derya hanım merhaba " " merhaba Azad bey "" sizi tanıştırayım annem Dicle babam Kadir" hafifçe gülümsedim " memnun oldum efendim Derya bende tanıştığıma memnun oldum " Dicle hanım bana bakarak kocaman bir gülümseme sundu " hele ne güzelsin sen öyle maşallah su gibisin , bende memnun oldum kızım " şiveli konuşunca daha sevimli oluyordu sanki bu kadın " memnun oldum bende kızım işin de hayırlı olsun , akşama konağa bekleriz seni " ne diyeceğimi bilememiş bir şekilde Azad beye baktım " çok iyi dedin bey , seni bekliyoruz kızım akşama "" ben size rahatsızlık vermek istemem efendim " " ne rahatsızlığı itiraz istemiyorum , hem efendim ne teyze de başka birşey de ama efendim deme "" Azad seni akşama alsın kızım , hadi gülüm gidelim biz " onlar gidince azad beye baktım bıyık aldı gülümsüyordu" Azad bey ben size rahatsızlık vermek istemiyorum "" emir büyük yerden Derya rahatsızlık vermezsin emin ol bundan "" ben kendim gelirim siz zahmet etmeyin "" ben eve giderken benimle gelirsin zahmet değil anla artık bunu "" teşekkür ederim , kaç gibi hazır olayım?"" Akşam 19.00 gibi hazır ola bilirsin , bu arada şirketim de işe alındın konum atarım sana "" akşam görüşürüz azad bey "" azad demen yeterli , işteyken bey diye bilirsin " şaşkın şaşkın yüzüne baktım bu şimdi bana mı yürüyordu? " Peki azad be- yani azad nasıl istersen görüşürüz ozaman " "görüşürüz "  Azad beyin yanından ayrıldıktan sonra odama gittim buraya uygun bir şekilde giyinmek için konbin yapmaya çalışıyordum ama nerde kıyafetlerimin çoğu dekolteli ve fazla gösterişli .

Gözüme bir elbise çarptı kısa kollu , pembe, sarı çiçekleri olan ve dizlerim'den  on parmak aşağıda bu olurdu dekoltesi de yoktu .

Sonunda hazırdım hafif bir makyaj ve su dalgası yapmıştım saçlarıma aynadan kendime baktım gerçekten çok güzel olmuştum , Kendime övmek gibi olmasında , saate baktığımda son beş dakika kaldığını gördüm sanırım artık inme vakti gelmişti .

Azad tam kapının önünde beni bekliyordu ona doğru yürüdüm adım seslerini duyunca kafasını kaldırıp bana baktı " çok güzel olmuşsun" birden iltifat alınca yanaklarımın yandığını hissettim " teşekkür ederim " " rica ederim , arabaya geçelimi?" " Olur " azad yürümeye başlayınca onu takip etmeye başladım siyah Passat arabanın önüne gelmiştik . 'Aşiret paket arabası bu ' ' sus farkındayım ' iç sesim olup olmadık yerde devreye girmesini çok sever de .

" Ne tür şarkılar dinlemeyi seversin ?" Azad'an gelen soru ile kafamı ona doğru çevirdim " roman havası dinlemeyi seviyorum , arada arabesk felan " " peki hangi şarkıyı açmamı istersin ? Malum benim dinlediğim şarkılar "" senin için sorun olmazsa roman havası olsa olurmu ?" " Tabi ismi ne ?" "Paşa kocacım " arabada şarkı duyuldu , yüzümde kocaman bir gülümseme oldu bu roman havaları insanların ömrünü uzatıyor vallah " eğer bir gün evlenirsem bu şarkıyla kocamın önünde oynamak istiyorum " kendimi tutamayıp demiştim bunu " inşallah elbette evlenirsin " demekle yetindi.

Son Durak Mardin (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin