7. BÖLÜM

1K 26 0
                                    

Azad'ın ağzından ;

Duyduğum doğrumu ? Yoksa beynim bana oyun mu oynuyo ?

" Duyduğum doğrumu kabul mü ettin ?" Sesli bir şekilde güldü " şaka yapacak durumda mıyım ? Gerçi yüzük yok nasıl teklif anlamadım " " haklısın gülüm halletcem ben yüzük işini " kollarımdan ayrıldı gözlerimin içine bakmaya başladı " size gidelim mi ? Bu haberi onlara da verelim " " olur gülüm gidelim " " hiii onların tekliften haberi yok kiii" Derya yanımdayken sürekli yüzüm gülüyordu " onlarla akşam ben konuştum güzelim , hadi gidelim " " sen çık ben hazırlanayım " " kalsaydım yavrum " pic bir gülümseme sundum bu sefer " Azaddd çık dedimmm! " " Tamam yavrum neden kızıyorsun "  yanağına ufak bir öpücük kondurdum " sen hazırlan lobide seni bekliyorum "

Derya'nın ağzından ;

Azad odadan çıktıktan sonra kot pantolon ve tişört giydim , göz altlarım çok kötü durduğu için hafiften makyaj yaptım , saçımı at kuyruğu topladıktan sonra hazırım.

Lobiye indiğimde azad'ın yanında takım elbiseli biri vardı koruma olduğu belliydi " Deryam tanıştırayım seni sağ kolum Ahmet " " memnun oldum " " bende memnun oldum hanım ağam " hanım ağamı? Şaşkın bakışlarımla Aza'da baktım " hanım ağamı ? Nasıl yani ? Abin var azad o ağa eğilmi ? Sen benim hakkımda herşeyi biliyorsun ama ben hiç birşey bilmiyorum " " gülüm baş başa kalınca konuşuruz bu konuları olurmu ?" " Peki azad ağam nasıl isterseniz " Ahmet arabanın arka kapısını açmış ilk ben sonra azad bindi arabaya , araba hareket edince azad kulağıma eğilmiş ti " ağam deme bana mesela kocam de , aşkım de istediğin herşeyi de ama ağam deme " Aza'da doğru kafamı döndürdüm çok fazla yakındık " niye ağam dememe kızıyorsun ? Ağa değil misin sen ağam ?" Biraz daha yaklaştı " kocam demeni tercih ederim karıcığım " o konuştukça dudakları dudaklarıma değiyordu " ya ağam dersem ?" " O dolgun dudaklarını saatlerce öperim " içimdeki ses sakın öpme kendini tut diyordu ama kalbim tam tersini diyordu , birden dudağına yapıştım  , o an dünya durmuş bir ben birde o vardı , ilk arabanın durması sonrada sahte bir öksürük ayırdı bizi  " ağam geldik " o an Ahmet'in arabada olduğunu hatırlamış ve birden itmiş tim azad'ı " sikeyim böyle işi " yanımda söven adama baktım " Azad rezil olduk adama sen hala ne diyorsun !! Ben bidaha asla bakamam onun yüzüne" " yavrum karım olcaksın yakındı yanlış birşey yok bence "  " Azad inelim arabadan rezil olduk zaten " onu beklemeden arabadan inmiştim.

Konağın kapısını korumalar açmıştı yine , evin çalışanlar sürekli iş yapıyorlardı, " anamlar nerededir" " ağam terastalar kahve içerler" azad elini elime sarmıştı el ele yürüyorduk , kalbim yine aynı şekilde atmaya başlamıştı.

Terasa geldiğimiz de bütün ev halkı buradaydı bizi ilk gören Dicle teyze olmuştu " hoşgeldiniz, hoşgeldin güzel kızım " elimi Azad'an çekmeye çalıştık ama izin vermemişti " hoşbulduk Dicle teyze " Dicle teyze yüzünde kocaman gülümseme ile ilk yüzümüze sonrada ellerimize bakmıştı.

" Ana olmuş bunlar bak hele nasıl da el ele geldiler tüh tüh maşallah eltime "  yüzümün yandığını hissediyordum kesin kızarmıştım " ana , baba size aldığımız kararı söylemek için geldik " bu sefer herkes gözlerini bize dikmiş öylece dinliyordular " sen demek ister misin Deryam?" " Sen desene utandım şimdi " bunu sadece azad duyacak şekilde demiştim " biz evlenmeye karar verdik " pat diye demişti .

Kadir amca ilk konuşan olmuştu " ASIM " diye birine seslendi ilk , orta yaşlardan biraz daha yaşlı biri koşa koşa geldi " buyurun ağam " adamın kafası yerdeydi ve asla kaldırmıyordu " ağalara haber sal hele düğünümüz vardır azad ağanız evleniyo " adam ilk kafasını kaldırdı Aza'da doğru baktı " hayırlı olsun ağam , müsaadenizle " " müsade senin Asım bu akşam gelsin ağlar " kafasıyla selam verip gitmişti .

" Hemen azad'ın odasını boşaltıp Derya'nın beğendiği gibi düzenlensin , güzel kızım ne isterse öyle olsun , gelinlik , altın için alış verişe gitmek lazım " " ana sakin olun " " ne sakini oğlum ağalar 1 hafta içinde düğün isterler hemen çıkalım alış verişe , hayde sizde hazırlanın çıkalım " " Dicle teyze sakin olun lütfen " şaşkın bir şekilde dinliyordum ve ne diyeceğimi bilmediğim için öyle saçma bir şey çıkmıştı ağzımdan .

Şuan ne mi yapıyoruz ? Alış verişe gelmiştik azad'a bizimle gelmişti " ilk kuyumcuya gidelim güzel gelinim için altınlar bakalım " Dicle teyzeyi koyun misali takip etmeye başladık . Bir kuyumcuya gelmiştik içeriye girdiğimiz gibi " hoşgeldiniz hanım ağam , hoş geldiniz ağam sefalar getirdiniz " " hoşbulduk Mehmet efendi , güzel gelinim için altın almaya geldik " " Berfin gelin ağam buyrun bakın, çok güzel yeni setler geldi " bu sefer " Berfin kızıma değildir Mehmet efendi Azad'ım evlenir derya kızıma bakarız altınları " bu sefer adam ilk Aza'da sonrada bana bakmıştı " hayırlı olsun ağam " Dicle anne Berfine ve Heline baktı " sizde bakın beğendiniz alın " Azad tezgaha doğru yürüdü bende onun peşinden gitmek zorunda kaldım , adam elimi bırakmıyor ki " Mehmet efendi kemer , taç, dört tane set olsun , su yolu derler ondan olsun , 30 tane bilezik olsun , tek taş , tam tur , alyans ve beşi biyerde de de çıkar bakalım " Aza'da şaşkın şaşkın bakmaya başladım çok fazlaydı bunlar " Azad çok fazla bunlar " " sana herşey feda olsun gülüm az bile " " doğru der Azad kızım sen hanım ağa olcaksın az bile bunlar " " Dicle anne ama fazla " " değil güzel kızım " Berfine doğru yaklaştım biraz " Berfin neden hanım ağa sen değilsin Aza'da sordum baş başa kalınca anlatırım dedi " " eltim Aram istemiyo ağa olmayı ondan Azad ağam oldu " kafamı salladım" Berfin ve Helin sizde bakın çok kötü hissettim kendimi " " yengelerin en güzeli bakalım tabi abim sağ olsun " biraz sesli gülmüştü Helin " gülüm gel yüzükleri seçelim " Aza'da doğru dönüp gülümsedim ve yanına doğru yürümeye başladım .

Normal bir tek taş beğenmiştim, tam tur ve beş taşı seçtikten sonra sıra alyanslara gelmişti , çıkardığı hiç bir alyansı beğenmemiştim. " Başka alyans yok mu ? " " Olmaz mı hanım ağam " ikitane kutu çıkarmıştı, bu kutudaki alyanslar daha güzeldi . Alyans seçtikten sonra kuyumcuda işimiz bitmişti .

Gelinlik ve yatak odası takımı da seçildi . Sonunda alış veriş bitmişti , ayaklarıma kara sular inmişti vallah .





Son Durak Mardin (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin