Azad'ın ağzından ;
Evin içine girdiğimde ilk mutfağa bakmıştım ama Derya yoktu , yatak odasına gitmek için merdivenlere yöneldiğim gibi deryayı kanlar içinde mardivenlerin dibinde yatarken görmüştüm .
"DERYA , DERYA GÜZELİM AC GÖZLERİNİ DERYAAAA " hemen kucağıma almış arabanın arka koltuğuna koymuştum Derya'yı . Hayır hayır onu daha yeni bulmuşken kaybedemem , ben onsuz nefes alamam " DEFNE GÜZELİM BIRAKMA BENİ AZ KALDI HASTANEYE " "Aza-d" " konuşma güzelim yorma kendini çok az kaldı , dayan Deryam bırakma beni sensiz " arabanın hızını daha çok artırmıştım , bir yandanda abimi aramaya çalışıyordum bir kaç çalış tan sonra açmıştı telefonu " efendim aslanım" " ABİ DERYA " "ne oldu derya'ya ?" "ABİ DERYA MERDİVENLERDEN DÜŞMÜŞ KANLAR İÇİNDE BULDUM ONU HASTANEYE GİDİYORUZ " " sakın ol kendini düşünmüyorsan karını düşün hemen geliyoruz biz " sonunda hastaneye gelmiştik , arabadan bir ışınla inmiş Derya'yı kucağıma almıştım , hastaneye girdiğim gibi bağırmaya başlamıştım " SEDYE GETİRİN " o an doktor ve hemşireler gelmiş deryayı alıp götürmüşler di.
Müşahede odasının önünde çaresiz bir şekilde bekliyordum " oğlum" annemin sesini duyduğumda onlara doğru baktım , hepsi buradaydı " oğlum ne oldu kızıma " o an gözümden bir dam yaş süzüldü " bilmiyorum , öylece kanlar içinde yatıyordu ana " başka hiç birşey diyemedim sözcükler boğazıma düğümleniyor du sanki .
Kaç dakika veya kaç saat geçti bilmiyorum ama sonun da odanın kapısı açılmıştı " karım nasıl doktor bey ? Deryam nasıl ?" " Başınız sağ olsun " hayır hayır derya beni bırakamaz , beni onsuz bırakamazdı , annemler bir yandan feryatlar etmeye başlamıştı " karım beni bırakmaz doktor bey , karım onsuz bırakmaz beni " " yanlış anladınız Azad ağam karınız iyi ama bebek için yapacak birşey kalmamıştı " bebek ? Derya hamile miydi? " Derya hamile miydi?" " Bilmiyorsunuz galiba , derya hanım hastaneye geldiğinde kanaması çok vardı malesef bebek çoktan düşmüştü, kanamayı durdurduk , düşerken kafasını çarpmış ufak bir dikiş atıldı , Derya hanım şuan iyi " " karımı göre bilirmiyim?" " Göre bilirsiniz , oda sizi bekliyordu " odaya girdiğimde Derya'nın ağladığını görmüştüm " yavrum " " Azad , varlığından haberimiz bile yoktu , bıraktı bizi Azad gitti o " daha çok ağlamaya başlamıştı , Derya'ya dikkatlice sarılmıştım " ağlama gülüm , ağlama yavrum , seni böyle gördükçe yüreğim daralıyor, seni öylece görünce çok korktum derya , beni sensiz bırakacaksın diye çok korktum " " bebeğimiz bıraktı bizi Azad " " yapma böyle gülüm , benimde ciğerim yanıyor , bende üzülüyorum, ama ya sana birşey olsaydı ozaman ben ne yapardım " o an kapı çalmıştı " kimseyi şuan görmek istemiyorum Azad sadece sen ol yanımda " " oğlum müsait misiniz ?" " Ana siz eve gidin , taburcu olunca bizde eve geleceğiz " " oğlum kızımı görseydim " " ana eve gidin siz derya uyumak üzere " sonunda ikna olmuşlar gitmişlerdi.
Bir kaç saat sonra doktor gelmiş , sonuçların temiz olduğunu söylemişti , Derya'yı taburcu etmişlerdi.
Konağın önüne gelince Derya'yı kucağıma almıştım " Azad lütfen beni odamıza götür , kimseyi görmek ve konuşmak istemiyorum , birtek isteğim senin koynunda uyumak " " sen nasıl istersen gülüm " merdivenlerden çıkarken babam görmüştü " oğlum " " baba Derya'yı odaya bırakıp geleceğim yanınıza " kimsenin birşey demesine izin vermeden yürümeye devam etmiştim .
" Gülüm beş dakikaya yanındayım " " fazla gecikme sana sarılmaya ihtiyacım var " " en fazla beş dakika yavrum sonra yanındayım " bizimkilerin yanına inince söze başladım " bebekten haberimiz yoktu , bu durum Derya'yı sarstı biraz , sizde dikkat edin onunla konuşurken , şuan kimseyle konuşmak istemiyo " " daha genç siniz oğlum elbette olur evladınız, gelinim nasil ? Doktor ne dedi ?" "Derya çok iyi merak etmeyin , sizde duydunuz ne dediğini baba , biliyorum yeniden olur evladımız ama bir süre bu konuyu Derya'nın yanında açmayın " bir kaç birşeyler daha konuşup Derya'nın yanına gitmiştim.
" Yavrum , dalmış sın , ne düşünüyorsun ?" " Keşke bizi bırakma saydı, çok istiyorduk azad bebeğimiz olsun , daha varlığını bilmeden kaybettik onu " " bende üzülüyorum gülüm, elbette olur çocuğumuz, Allah'ın işine karışamayız ki " " biliyorum Azad'ım " " uyuyalım mı yavrum , çok yoruldun bugün " " uyuyalım , beni hiç sensiz bırakma , seni seviyorum " " son nefesime kadar seni bırakmam Defnem seni çok seviyorum " başına ufak bir öpücük kondurmuştu .
Allah'ım sana binlerce şükür olsun Derya'yı benden aldın .
Derya'nın ağzından ;
Sabah gözlerimi Azad'ın kollarında açmıştım , huzur du Azad benim için , evim di , sığındığım son durağımdı .
" Güzelim karımda uyanmış , nasıl hissediyorsun ?" " İyim sadece , mental olarak iyi değilim " " biliyorum Deryam farkındayım, tatile çıkalım mı?" " Hayır toparlarım ben kendimi , sen benim yanımda ol yeter " " hmm peki kahvaltıya gidelim mi ?" " Ayıp olacak " " hayır asla olmayacak , hazırlan sen bir güzel kahvaltıya gidelim , ikimize de iyi gelir " siyah up uzun bir elbise giymiştim, makyaj olarak sadece göz altlarım kapatmıştım, siyah spor ayakkabı da giyince hazırdım " hazırım aşkım " " bende hazırım yavrum, gidelim mi ?" " Gidelim " Azad'a siyah pantolon , siyah gömlek giymişti, uyumlu duruyorduk .
Aşağa inince ev halkı bizi görmüştü " nasıl oldun kızım ? " " İyim baba , dün sizi de korkuttum özür dilerim " " niye özür diliyorsun kızım ? Sen benim artık kızım sın babalar çocukları için elinden gelenin en iyisini yapar " " güzel kızım , nasıl oldun annem? ağrın sızın varmı ?" " İyim anne ağrım yok çok şükür " " baba biz dışarıda kahvaltı yapmayı düşündük, müsade edersen " " gidin oğlum , ikinizin de kafası dağılır , hem baş başa kalın, ihtiyacınız var birbirinize " bu aileye gelin geldiğim için çok şanslıyım , öz ailem bana sahip çıkmazken bu aile bana sahip çıkıp seviyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Durak Mardin (+18)
ChickLitkorkunç bir iftira sonucu kendi şehrinden kaçıp Mardin'de soluğunu alan Derya . Bir sene önce onu gördüğü gibi tutulan ağa'mız Azad. onların hikayesine dahil olmak ister misiniz? sonsuz bir aşk hikayesi ....