Azad'ın ağzından ;
Benim güzel karım Deryam , onu ilk gördüğüm gibi aşık olmuştum , tek bikere görmüştüm kadere bak bizi bir araya getirmişti, şimdi ise kokusu olmadan uyuyamıyorum , gülüşü olmadan günüm geçmiyordu , sesini duymadığım zaman ise sinirlerim bozuluyor du .
Onu ilk gördüğümde kalbim deli gibi atmıştı, otogarda çarpıştığı mızda ise yine aynı şey olmuş kalbim deli gibi çarpmıştı , o benim nefesim olmuştu.
Göğsümde yatan karımın saçlarını okşayıp öpüyordum , geceleri sabaha kadar onu izleyip Allah'a şükür ediyordum .
Bu akşam derya ile konuştuğumuz konu aklımdan çıkmıyordu nasıl çıksın ki ondan bir parça , ikimize ait , Derya'ya benzeyen bir kızım olmasını çok istiyordum . Ağa olmam ile erkek çocuğum olup olmaması alakası yoktu ama burada ki insanların cahil düşüncesi buydu, ağa isen ilk çocuğun erkek olmak zorunda , sağlıklı olsunda nasıl olursa olsun evladımız .
Derya'nın saçlarını öperken fısıldadım " son günüme kadar , senin kokuna doyamam , gülüşüne kalbim hızlanır , gözlerine aşkla bakmaktan usanmam , seni sevmekten vaz geçmem , ilk yenilgimsin ama bu en güzel yenilgi , seni çok seviyorum Deryam "
Sabah Derya'nın öpücükleri ile gözlerimi açmıştım " hadi uyan koca bebek çiftlik evine gidiyoruz bugün " sesi okadar çok neşeli çıkmıştı ki ufak bir kahkaha attım " sen böyle mutlu olacaksan eğer biz hiç dönme yiz çiftlik evinden " " yanımda sen olduğun sürece yer , mekan hiç fark etmez kocacığım " dudaklarına öpücük bırakıp " duşa girelim sonra hazırlanır çıkarız yavrum " " sen uyurken duş aldım ben , sen al duş bende o ara bavulla eşya koyayım " " sudan tasarruf etmiş olurduk bebeğim neden bekleme din ?" " Hmm başka zaman yaparız tasarrufu, hadi oyalanma kocacığım " son kez dudaklarından öpüp duşa girmiştim.
Derya'nın ağzından ;
Azad duş alırken bende eşyalarımızı hazırlamıştım ve gelmesini bekliyordum .
El ele kahvaltıya iniyor duk Azad'ın diğer elinde ise bavul vardı " hayırdır kardeşim yolculuk nereye ?" Bu soruyu Berk sormuştu " sanane lan sana hesap mı vercem ?" " Hayırdır gelinim nereye böyle ? Bunlara bıraksak kahvaltı edemeyiz " Kadir babanın soru ile ona baktım " baba çiftlik evine gidelim dedik tabi sen müsade edersen " " gidin tabi güzel kızım müsade sizin " çoktan yerimize oturmuştuk , misafir olduğu için Berfin sol tarafıma oturmuştu " gidin tabi eltim , sizden de bir bebe haberi alalım , gerçi akşam o kadar sesten sonra bebe haberi gelir " yüzüne sinsi bir gülüş koymuştu , bir dakika okadar çok ses yaptık mı biz ? " Sen nerden duydun sesleri Berfin " " su içmek için mutfağa gidecektim gitmez olaydım o nasıl inlemek öyle " yüzüp kıp kırmızı olmuştu
" Yavrum ne oldu ? Yüzün neden kızardı ?" Araf'ın sorduğu soru ile ona döndüm ama Berfin durur mu ? Tabikide hayır " sıcak çarpmış tır yengem , veya başka birşey çarpmıştır " yine aynı gülüş ile gülmüştü " sen benim elime düşersin eltim " kahvaltıyı bitirdikten sonra arabaya binmiş tik " yengem ne saçmaladı öyle yavrum?" " Bidaha konakta asla sexs yapmak yok azad " " ne oldu ki " " Berfin akşam seslerimizi duymuş , onun için öyle dedi sana " " sanki onlar yapmıyor, bu düşünceyi çıkar aklından bebeğim yatak odamızda değilde nerede sexs yapacağız ?" " Hmm mesela çiftlik evinde , dün akşam bana yetmedi aşkım " " bana da yetmedi bebeğim " " düşüncesi bile beni ıslattı biran önce gidelim " " yoldan çıkarma beni yavrum " " çık kocacığım sana çıkma diyen mi var , ama çiftlik evinde , sabaha kadar içimde kayarken yoldan çıka bilirsin " çok arsız bir kadın olmuştum.Çiftlik evine gelmiştik, evi incelemeyi sonra bırakıp Azad'ın dudaklarına yapıştım " bence direk odaya gidelim " Azad beni kucağına almış öpüşerek odaya gidiyorduk .
(+18)
Ön sevişmeyi atlayarak soyunmaya başlamıştım, şuan Azad'a zor durumdaydı ve oda soyunuyor du .
" Sert olacağım bebeğim canım acırsa söyle " " sert ol bebeğim" " yatağa geçip domal yavrum " dediğini yapmış domaltmıştım " bacaklarını ayır , şuan okadar çok sexsi duruyorsun ki " " ah azad hadi bekletme beni " " ne istediğini söyle bana yavrum " " beni sabaha kadar sikmeni istiyorum , içimden hiç çıkmanı istemiyorum " Azad istediğimi vermişti sikini sonunda sokmuştu " ohhhh Azad" git gellerini hızlandırmıştı " ahh daha sert " içime çarpmaya devam ederken iki eli göğüslerime gitmiş sıkıp, yoğuruyor du " ahhh Azad " boşamak üzereyim, bunu anlamış olacak ki biraz daha sert girip çıkmaya başlamıştı " ahh geliyorum " " gel yavrum " boşalmıştım ama Azad hiç oralı olmamış bu seferde kalçama vurarak içime giriyordu , bu çok fazla haz verici birşey di " ahhh Azad" " efendim güzelim " " ohhh lütfen " " ne lütfen bebeğim ?" " Yavaşladın , sert sik beni " birden beni düzelmiş kucağına oturtmuş tu " bunu sen yapmak ister misin?" Ellerimi yatağın başlığına koymuş , sikinin üstünde zıplıyor dum , sikini çıkarmış hız bir şekilde oturmuştum bu canımı yakmıştı " AHHH" " ne oldu güzelim? , iyimi sin? , duralım mı " " hayır ne durması bu halde iken asla durmam " iki elini göğüslerime koymuş sıkmaya başlamıştı, kafamı geriye doğru atmış tekrardan içime alırken " ohhhh Azad " diye inlemiştim , Azad bu yine kalçama şaplak atmış bu sefer ellerine belime koyarak beni hızlandırmıştı" ahh geliyorum " " bende geliyorum yavrum " o an ikimiz de aynı anda boşalmıştık.
Çiftlik evine geleli iki gün olmuştu , çok güzel zamanlar geçiriyor duk , tabi her akşam arsız kadın içinden çıkıp kendini belli ediyordu .
" AZAD " ses yoktu bir kaç kere daha seslendim cevap vermeyince yatak odasından çıkıp yanına inmek için merdivenlere yöneldim .
Herşey bir anda olmuş gözlerim kararmış merdivenlerden yuvarlanmış tım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Durak Mardin (+18)
Chick-Litkorkunç bir iftira sonucu kendi şehrinden kaçıp Mardin'de soluğunu alan Derya . Bir sene önce onu gördüğü gibi tutulan ağa'mız Azad. onların hikayesine dahil olmak ister misiniz? sonsuz bir aşk hikayesi ....