5. BÖLÜM

1.2K 27 1
                                    

Dicle Hanım'ın ağzından ;

" Kadir Derya bizim gelinimiz olsa güzel olmazmıydı? Ben isterim gelinimiz olsun" " bende isterim gülüm başına gelenlere bak , nasıl kıydılar ona ? Nasıl bukadar düştüler?" " Benimde ciğerim yandı bey bu gece uyku yoktur bana "

Azad'ın ağzından ;

Deryayı ilk okuduğu okulda görmüştüm seminer için çağrılmıştım , iş için İstanbul'da olunca kabul etmiştim .

Ben konuşma yaparken en arkada oturuyordu yanında arkadaşları oldukları belli kızlar vardı beni dinlemeyip konuşup gülüyordu .

Seminer bitmeden birden ayağa kalmıştı yanında oturun arkadaşı kolundan tutup zorla oturmuştu onu . Seminer bittikten sonra onlar önde ben arkalarında olmak üzere yürümeye başlamıştık " kızım salakmisin sen ? İmza atmadık nereye gidicektin? Devamsızlığınmı var ?" "Uf öyle bir ortam beni geriyo bilmiyormusunuz?" " Şu imzaya atıp gidelim bende daraldım " " ayyy cafeye mi gitsek fal bakarsın kız bize " " olur vallah ben buna hayır demem "  kızlar onaylayınca bir odaya doğru yürüdüler .

Bende okuldan çıkmıştım ama aklımda kalmıştı Derya bir sene olmasına rağmen aklımdan asla çıkmamıştı .

Sonrada otogarda çarpışmıştık baştan inanamadım beynimin bana oynadığı oyun sanmıştım adını bile bilmediğim birine bir yıl boyunca bağlı kalmıştım , kimseye yan gözle bile  bakmamıştım  .

Onu otele bıraktım arabadan inmeden kolunu tutum " evlenmeyi düşün derya gerçekten seninle evlenmek istiyorum 29 yaşındayım evlenmek benimde hakkım " derya şaşırmış bir şekilde bana baktı " Azad patronumsun o gözle nasıl bakayım sana ?" " Patron gözüyle bakma ozaman düşün bunu ömür boyu mutlu oluruz inanıyorum ben buna bana lütfen şans ver  " " bana acıdığın için istiyorsun bunu dimi ?" " Alakası bile yok ben bunu kalben istiyorum , kabul ediyorum daha tanışalı iki gün olmadı ama kalbime seni çeken birşey var lütfen düşün " " düşüneceğim azad şimdi gitmek istiyorum iyi geceler " " iyi geceler güzelim "

Eve geldiğimde gür sesle herkese seslendim " herkes oturma odasına gelsin sizinle önemli birşey konuşmak istiyorum " evdeki çalışanlar bile gelmişti ve beni dinlemeye başladılar " size son kez bu konuşmayı yapıyorum derya buraya gelin olarak gelecek ve asla onu üzecek ters bir hareket yaptığınız duyup görmeyeyim şimdi çıkın " çalışanlar çıkınca bizimkilere döndün " derya ile konuştum evlenme teklifi ettim düşüneceğini söyledi, onu seviyorum acıdığım için bu evliliği değil aşık olduğum için onunla evlenmek istiyorum " " kaynım ne çabuk aşık oldun hele ?" " Yenge ben onu 1 seneden beri seviyorum ilk gördüğümde vuruldum " " de bı hele bana anlattığın kız bumudur ?" Abimin sorduğu soru ile ona dönmüştüm " oydu abi " annem birden zılgıt çekmeye başladı " görüyormusun bey Allah'tan başka birşey istesem olacakmış şükürler olsun " " gördün hanım gördün inşallah derya kımız kabul eder " " derya abla yengem olacak oley " " aşk olsun görümcem benden okadar çok mu sıkıldın? " " Ben senden asla sıkılmam yengem " " yeter bukadar konuşma  iyi geceler herkese " diyip çıktım odama .

Derya'nın ağzından ;

Azad'ın bana yaptığı teklifi düşünüyordum benim için iyimi kötümü olur onu bilmiyordum işte kalbim ve beynim kabul et diye bağırıyordu resmen derin bir nefes alarak kızları aramaya karar verdim onlar belki bana yol gösterirdi.

İlk çalışta ikisi birden açtı ikisinide  çok özlemiştim " kızlar bana yardım edin" " ne oldu derya kötü birseymi oldu hemen geliyorum " bunu diyen Ada idi  " ne oldu aşkım gelelimi?" Bunuda diyen Hasreti , başımdan gelen herşeyi anlatmıştım o iftira olayını biliyordular sadece evlenme olayını anlattım " kalbin ne diyo ?" " Ada kalbim ve beynim kabul et diyo beni korkutan hiç tanımıyorum, tanımadığım biriyle evlenmek beni korkutuyor " " bebeğim seni anlıyoruz tabikide herkesi korkutur ama senin için iyi ola bilir geçmişe siktiri çek ve evlen yeni bir sayfa aç kimseyi takma o sikik herif yüzünden geldi bunlar başına bağri mutlu ol " " ya mutlu olmazsam Hasret hiç tanımıyoruz birbirimizi " " kızım aşiret paket istiyordun hep al sana aşiret paket , evlen kanka ben senin arkandayım " üçümüz birden kahkaha atmıştık " kabul edeyim mi ?" " Kuşun kalbinin ve aklının sesini dinle " " sizi cok seviyorum iyi geceler " telefonu kapattıktan sonra rahat bir pozisyona gelip gözlerimi kapattım.

Son Durak Mardin (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin