FİNAL

448 13 0
                                    

Azad benin şansım idi , benim içindeki ölen çiçekleri canlandırmıştı tekrardan , yoğun bir acı çekerken beni çekti aldı o açılardan her gün Allah'ıma şükür ediyorum benim karşıma Azad'ı çıkardığı için .

Göbeğimi kocaman olmuştu 9 aylık olmuştu oğlumuz her an kucağımıza alacaktık, yanımda uyuyan adama baktım aşk ile , deliler gibi aşıktım ona , birden sancı saplanmıştı sonrada suyum gelmişti " AZADDD " birden yerinden sıçramış yataktan kalkmıştı " GELİYO OĞLUMUZ GELİYOR " donmuş bir şekilde bana baka kalmıştı " AZAD AŞKIM DOĞRUYORUM DİYORUM DONUP KALMANIN ZAMANI DEĞİL" beni kucağına almış evden çıkarmıştı bile " ARABAYI GETİRİN LANN , BEBEĞİM İYİMİ SİN ? DAYAN YAVRUM AZ KALDI " " çok canım acıyor Azad " " dayan bebeğim , NEREDE KALDI BU ARABA " araba gelince hastanenin yolunu tutmuştuk.

Azad'ın ağzından ;

Deryam güzeller güzeli karımı doğum haneye almışlardı , boş boş kapıya bakıyordum Derya'ya bir şey olursa ben yaşayamaz onsuz ölürdüm benim nefesim, benim tüm hayatım Derya idi .

Annemler arkamızdan hastaneye gelmiş hep birlikte bekliyorduk " ne öyle duruyorsun oğlum, tövbe tövbe en mutlu günün bugün kızım sapa sağlam çıkacak o odadan evladınızı kucağınıza alacaksınız, senin bu halini Derya görse üzülmez mi annem ? " " Ya Derya'ya bir şey olursa , ben onsuz yaşayamam ana , ben onsuz nefes alamam " " sapa sağlam girdi sapa sağlam çıkacak oradan kötü düşünme oğlum " doğum hane'nin kapısı açılmıştı " doğum çok güzel geçti anne de bebekte çok iyi birazdan odaya alınacaklar gözünüz aydın " Allah'ım sana şükürler olsun bana onları bağışladığın için .

Yazardan ;

Onları sonsuz bir hayat bekliyordu , tüm Mardin'in delin de olan bir aşktı onların ki .

Fineli kısa yapmak istemezdim ama okulun çok yoğun ve içimde çözmem gereken mental sorunlarım var umarım son bölümü seversiniz yeni kurgum da görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın 😊😊


Son Durak Mardin (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin