Capítulo cuatro

3.9K 114 6
                                    

SERENITY DEVIN

Tegnap délután óta nem beszéltem anyával, viszont legalább az idő alatt míg teljes "nyugalomban" lehettem a szobám falain belül rájöttem, hogy ha valaki aki megérdemli a boldogságot az teljes mértékben anya. Tizenhét évvel ezelőttig boldogan élhetett apával, aztán megszülettem én, a férfi aki szerette anyát pedig magára hagyta egy gyerekkel aki szerény személyem az. Tehát ha más nézetből nézzük a dolgokat; miattam hagyta el apa anyát. Viszont szülőm ahelyett, hogy árvaházba dugott volna miután megszülettem, szeretetben felnevelt és sosem hibáztatott engemet azért, hogy apám elment. Bár igaz, mint kiderült még pár hónapig tartották a kapcsolatot de kizárólag csak is azért, hogy közös megegyezés alapján elváljanak. Szóval ha anyám boldog Timmy vagy Thomas nevezetű hímegyeddel, akkor nem állok az útba. Már nem vagyok kicsi; el kell fogadnom szülőm döntését. És ha ő tényleg boldog, én is az leszek. Sőt, még azt is megfogadom, hogy normálisan fogok beszélni és viselkedni anyám palijával, még ha nehezemre esik is.

Most viszont jobb ha vége szakad a gondolataimnak ugyan is ha nem sietek félő, hogy elkések a suliból rögtön az első nap. Ami azért nem lenne a legjobb, mivel az igazgató valamiért nem kedvel, véleménye szerint túlságosan pörgök és nagy a szám. De szerintem ezzel nincs is baj, de valamiért Mr. Hamptom-nak van. Szóval van úgy nagyjából tíz vagy maximum tizenöt percem beérni, hogy aztán végig hallgassam a diri unalmas beszédét amiben kifejti mennyire örül, hogy megkezdődik a suli és felvilágosít arról miszerint a végzősöknek ez az év kicsit nehezebb lesz mint az előző kettő. Na és nyílván elmagyarázza, hogy ebben a tanévben próbáljunk kevesebbet késni és jobban oda figyelni az órákon mivel nekünk a tizenkettedikeseknek, ez megpecsételi a jövőnket. Hiszem a tanév végén derül ki, ki mennyire figyelt oda, mivel két lehetőség fog fennállni. Első; megbuksz és újra kell járnod az osztályt. Második; nem buksz meg és mehetsz egyetemre. Én remélhetőleg az utóbbi csoportba fogok tartozni.

Gondolataim végére már a sulim kapuja előtt találom magam. Elég sokan már itt vannak, többek közt a gimi menő csapata; Oliver Ramez, Eleanore Robinson, Peter Greyson és nyílván Axel Hayes. De ha jobban megfigyelem akkor a MANG is látható; Molly, Amelia, Naomi és Gabriella ők azok a tipikus "apuci pici lánya" személyek, akik menőnek hiszik magukat, mivel szinte minden nap valakivel lefekszenek és a menő csapat fiú tagjaira tapadnak rá mint valami piócák. Na meg persze nyávognak minden "helyes" fiú előtt, hiszem ezzel próbálkoznak be náluk, ami szerintük hatékony, szerintem csak baromira idegesítő. Na de nem számít. Van még pár olyan diák aki úgy mond "csapatokra" vannak osztva. Például a gyíkok, akik köztudott, hogy nagyon jól értenek az elektronikai dolgokhoz, de senki sem barátkozik velük mert furák. Ott vannak még a lúzerek akikkel igazából nincs semmi baj azon kívül, hogy a tanár kedvencei és bármi olyan dolog történik a suliba aminek nem szabadna ők rohannak és bemártanak minden résztvevőt, ami azért már túlságosan zavaró. Na és van az a csoport amibe én is beletartozom. A még "normális ember vagy, viszont jól tanulsz, de nem vagy olyan mint a lúzerek mivel eljársz néha bulizni" típus. Igazából talán ezek a diákok a legszimpatikusabbak és nem csak azért mert én is közéjük tartozom, hanem mert ez az igazság.

Amint átlépem a kapu küszöbét Cassie hevesen integető kezével találom magam szemben. Hihetetlen ez a lány. Amennyi kedvesség és jólelkűség található a szívében, simán beálhatna anygalnak. Mármint ezzel nem arra célzok, hogy haljon meg, hanem mert olyan a kisugárzása és kinézete na meg persze a személyisége is mint egy angyalnak. A lány szöges ellentétem, néha nem értem, hogy is lehetünk mi legjobb barátok. Én szókimondó vagyis inkább; ami a szívemen az a számon típusú és a kissé bunkó fajtájú ember vagyok. De ez van én ilyennek születtem. Ezt dobta a gép. Tudod vagy megszoksz vagy megszöksz. Jó néha azért tudod kedves is lenni, ha nagyon megerőltetem magam, ami igaz ritka egy eset de na.

Hamis Kép - BefejezettWhere stories live. Discover now