Capítulo Diecinueve

2.6K 119 6
                                    

SERENITY DEVIN

Az igazi szerelem fájdalmas, az egyszerű pedig nem igazi. Sokan mondják, hogy tizennyolc évesen aligha lehetsz szerelem, azonban mi van ha, igen? Ha az ember akarva-akaratlanul is beleszeret egy személybe, aki nem igazán érdeklődik a másik iránt. Eltelt egy hét a felfüggesztésem óta és már suliba is járok. De Axelnek se híre sem hamva. Nem jelenik meg a suliban és a hívásaimra, üzeneteimre sem reagál. Oliver szerint nincs semmi gond, csak unja a sulit. Peter egy szót sem mond, így arra gyanítok tud valamit amit én nem. Eleanoreval pedig továbbra sem beszélek.

Az egy hét alatt apával rengeteget beszéltünk és jobban megismertem őt és ő is engem. Anyám viszont még csak felém se hederít. Na nem mintha annyira érdekelne már. Bevallom sokat sírtam esténként, amiért a saját szülőm aki több mint tizenhét lassan tizennyolc évig törődött és gondoskodott rólam, egyszerűen leszarja a fejem. De elfogadtam és rájöttem, hogy előbb - utóbb úgy is megtörtént volna ez. De talán nem is bánom, hogy apához kellett költöznöm. Igazából várom, hogy befejezzem a gimit és elköltözzek Coloradoba. Bár egyetemre Spanyolországba szeretnék jelentkezni, hogy minél többet legyek a nagyiék közelébe.

Szombathoz híven apával kitaláltuk, hogy elmegyünk a városba lézengeni, mert már lassan annyit kísérletezünk a konyhában, hogy a végén felrobbantjuk azt.

Így történt az, hogy tudatlanul ácsorgunk a város egyik szökőkutánál.

-Na és csibe merre menjünk? - fordul felém apa, kezében a napszemüvegét tartva amit nem igazán értek, hisz a nap sem süt.

-Pizzázó? - vetek fel egy ötletet és rögtön mihelyst kimondom a pizzát a hasam kordul egy hatalmasat.

-Legyen. - válaszol és elindul az egyik irányba, mire bizakodva de utána eredek. - Van egy nagyon jó pizzázó itt a közelben. - meséli és befordul ez egyik mellék utcába.

-És egyébként mi a véleményed New Yorkról? - kérdezem melette haladva. Lenéz rám és mosolyra húzza ajkait.

-Nem rossz, csak túl zajos Coloradohoz képest. - húzza el a száját és kezeit összekulcsolja a háta mögött.

-Elhiszem. New Yorkba folyik az élet. - nevetek fel.

-Nem is mesélted, van barátod? - kérdezi meg és érdeklődve felvonja szemöldökeit.

-Ez nehéz kérdés. - gondolkodok el. - Van viszont anya szakított vele a nevemben szóval nincs, de igazából van. - magyarázom és még én is belegabalyodok mondandómba.

-És ki a szerencsés fickó? - áll meg egy díszes ajtó előtt, ami fölött nagy betűkkel a pizzázó neve villog piros és sárga színekben.

-Axel Hayes. - dőlök a falnak és mosolyogva apára nézek.

-Ismerem az apját, egy igazi seggfej a férfi. - mondja morogva és fellépkedik a három lépcsőfokon és ujjait a kilincsre helyezi majd kinyitja az ajtót. A csengő megszólal amint belép a helyiségbe, miszerint újabb vendég érkezett.

-Szerintem is. Frederico kész maga az undorító férfiak példája. - rázom meg a fejemet és apám után sietek aki már egy helyet kiszemelve lépked abba az irányba.

-Nem tudom miért nem voltam még itt, annyira finom ez a pizza. - beszélek teli szájjal, áradozva az ételről. Tizenhét lassan tizennyolc éve élek itt és még sosem voltam ezen a helyen. Ez micsoda ha nem bűn?

Hamis Kép - BefejezettWhere stories live. Discover now