SERENITY DEVIN
Nyelvével végigszánt alsó ajkán és egy kaján mosoly kíséretében száját nyakamra tapasztja és apró puszikkal kezdi behinteni a bőrfelületet. Halk sóhaj szakad fel belőlem és fejemet oldalra biccentem, hogy a fiú jobban hozzáférhessen nyakamhoz, s én a kezeimet az ő testrésze köré kulcsolom. Tenyerével végigsimít oldalamon majd a pólóm alá nyúl és ujjait felvezeti a hátam mentén, amitől az egész testem libabőrös lesz. Ajkai állam vonalát érintik s egyre közelebb kerül számhoz, míg a másik keze, - ami nem a hátamat simítja - belső combomra téved és belemarkol. Puszit nyom közel az ajkaimhoz, s nem bírom tovább. Párnácskáimat az ővéire tapasztom és vadul csókolni kezdem. Ujjaimat lassan felvezetem a hajába és belemarkolok a tincseibe, minek hatására egy jóleső morgást hallatszik. Kezét levezeti, s kissé megböki a hátsómat, veszem a célzást és elrugaszkodva lábaimat dereka köré fonom. Tenyereit a seggem alá rakja így megtarva engem. Hátrálni kezd, mikor pedig már eléri az ágy szélét hátradől engem magával rántva, s lovagló pózba helyezkedem el rajta. Ajkaink továbbra sem szakadnak el egymástól, s levegőt is alig kapok már. Mintha a körülöttünk lévő oxigén felhevült volna. Axel fordít helyzetünkön így én kerülök alulra, ő pedig fölém tornyosul. Elszakad tőlem de csak annnyi időre, hogy a pólómat leranthassa rólam, s szája újra megtalálja az enyémet. Nem tétlenkedem ujjaimat a pólója szegéjéhez vezetem és elkezdem leszedni róla az anyagot, majd azt a szoba másik vegébe hajítom, pont oda ahová Axel is dobta az ényémet. Axel farmerom gombjaihoz nyúl majd szinte kínzó lassúsággal kezdi el kigombolni azt. Türelmetlen vagyok, ami még eddig egyszer sem fordult elő nálam. Tovabb vándorol, s szája immáron a kebleimet hinti be apró puszikkal.
-Valld be, hogy vágysz rám, édes. - leheli ajkaimra. Az érzéstől amit ő okoz, egy árva szót sem tudok kibökni. Nadrágomat lerántja rólam és a két pólóhoz hasonlóan végezi ez a ruha darab is a padlón. Végigsimítok hasa vonalán egészen a V vonaláig, tovább azonban nem jutok; a melegítője megakadályoz benne. - Valld be. - suttogja, s nyájas csókokkal szánt végig melleimen és hasamon, amíg végül alhasomhoz nem ér.
-Gyűlöllek. - morgom miközben ajkait a bugyim szegéje fölé nyomja. Fejemet hátra biccentem és számat résnyire eltátom. Vágyom rá, azonban vagyok olyan makacs, hogy ezt magamba tartsam és ne mondjam ki hangosan, hogy ő is hallja ezt a gondolatom.
-El tudom hinni mennyire utálhatsz. - hangjában érezhető, hogy mosolyog. Kiegyenesedik és nadrágját lehúzza magáról, s testét már csak a boxere fedi. Kiélvezem ezt a néhány pillanatot és tekintetemet le sem veszem a szalkásan izmos testéről. Szemeimet végigvezetem a fekete mintákon amik szinte az egész testét beborítják. Pont olyan a valóságban maga Axel, mint az instagram fotóin. Sexi és helyes. De felettébb bunkó, ezt el ne felejtsük.
Kacéran elmosolyodik és újra fölém magasodik. Melltartómat kicsatolja és az anyagot ledobja a földre. Csillogó szemekkel végigmér, pont úgy mint azt én is csináltam az ő testével.
Fekete csipkés bugyimat, kíméletlenül letépi rólam és már nem is figyelem hová hajítja el. Újra, kínzó lassúsággal minden porcikámat jól felméri és büszkén néz le rám. Értetlenül összeráncolom szemöldökeim.
-Gyönyörű vagy Serenity! - jelenti ki majd lehajol hozzám és megcsókol. Fejemben minden pillanatban csak az a három szó cikázik; gyönyörű vagy Serenity. Nem is figyelek már, mert képtelen vagyok. Annyira meglepődöm, hogy kissé lefagyok. - Hé, minden rendben van, édes? - hagyja abba ajkaim kényeztetését és aggódóan fürkészni kezdi az arcom.
-Szerinted tényleg szép vagyok? - mosolyodom el. Komoly arckifejezéssel fel néz, egyenesen a szemeimbe, majd bólint.
-Nem vagy szép, hanem gyönyörű. - szavai édes dallamként hatolnak be hallójárataimba.
YOU ARE READING
Hamis Kép - Befejezett
Romance𝐒𝐞𝐫𝐞𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐃𝐞𝐯𝐢𝐧 - tökéletes párkapcsolatban él a véleménye szerint, bár barátja megjegyzései kissé fájnak számára, de gyorsan túl teszi magát rajtuk. Barátai szerint nem érdemli meg Logan a lányt, de Serenityt ezt különösebben nem foglal...