SERENITY DEVIN
Ma reggel sokkal vidámabban és kipihentebben keltem. Ez volt az első olyan éjszakám, hogy nem hullajtottam egy könnycseppet sem Logan után. Kezdek végre beletörődni, hogy így alkotta meg a sors ezt. Bár még zavar ha látom az ex pasim és a szőke lányt a folyosón sétálni kézen fogva, azonban már nem kerülget a sírás, csak zavar. Ennyi. Ez pedig egy fejlődésnek tudom be. Ma már csütörtök van, az elmúlt két napban semmi értékes nem történt azon kívül, hogy tervezgettem Eleanore tönkretevését és, hogy Axel milyen egyéb módokon tudná bizonyítani az ellenkezőjét arról, amit hisznek róla. És arra jutottam, hogy ma elmegyünk valahová és csinálunk néhány képet amit majd kirakunk instára ugyanis elmondása szerint, ő még egy csajjal sem csinált képet akivel kavart és ha velem, a jelenlegi barátnőjével rak ki közös fotót, akkor azt sokan leddöbbenve fogják nézni. Nekünk pedig ez a célunk. És mivel igazából nem is járunk így elég könnyű az, hogy egy hét elteltével szakítsunk, mert nincs is köztünk semmi érzelem, kivéve az utálatot. Szóval kijelenthetem, hogy a tervem, tervünk tökéletesen halad. És már egyre többen tudnak rólam és Axelről. Tegnap voltam a fiúnál és csináltunk pár képet, majd mind a ketten egy számunkra szimpatikusat kiválasztottunk és beraktul háttérnek, hogy ha valamelyikünk kap egy értesítés és megvillan a kijelző, akkor a másik arca legyen rajta és ne Toby, mondjuk ez csak nálam volt. Tegnap beszélgettem Paulaval és egész jól kijöttünk. Kiderült, hogy nincs gyereke sem pedig férje és, hogy már egy ideje a Hayes házban dolgozik mint bejárónő. Egyébként nagyon aranyos egy személy. Viszont Axel a hétfői naptól kezdve kicsit ridegen viselkedik, azonban már kezdem megszokni ez a vislekedését. Ami nagyon fura, hogy Cassie és Ruby a héten még nem is kerestek, pedig üzenetben mind a kettejüktől bocsánatot kértem amiért nem válaszoltam nekik, s ők azt mondták, hogy nincs semmi harag, viszont nem is keresnek, ami azért eléggé rosszul esik. Még rám se néztek. A menzán legtöbbször magam ültem, viszont néhány perc elteltével Axel oda ült hozzám és szórakoztatott az idegesítő beszólásaival és a marhaságaival mint azt most is csinálja.
–De figyelj, én sokkal helyesebb vagyok mint ez a Jacob Elordi csávó. - nyomja az arcomba a telefonját amin Jacob képe villog. Unottan Axelre vezetem tekintetem és kortyolok a pohár vizemből.
–Hiába hajtogatod több perce azt, hogy te sokkal helyesebb vagy mint ő, én már sokadjára elmdonom, hogy nem nem így van. Mivel Jacob Elordi ezerszer jobban néz ki mint a te képed. Fogd fel végre, hogy nem versenyezhetsz vele szembe. - válaszolom már sokadjára azonban, nem képes felfogni. Jobban mondva elfogadni az igazságot vagy legalább is az én véleményemet. Az már más, hogy mások szerint ki a helyesebb.
Ízlések és pofonok...
–Hihetetlen vagy Serenity. Azt mondod, hogy a pasid rondább mint ez a csávó. - akad ki. Durcásan összefonja mellkasa előtt karjait és szúrós pillantásokkal jutalmaz.
–Hát sajnálom, de igen, ezt mondom. - teszem vállára a kezem. - De figyu, nyugtasson meg a tudat, hogy Eleanore biztosan azt mondaná, hogy te ezerszer jobban nézel ki mint Elordi. - nyugtatom meg és egy nevetés kíséretében elveszem válláról a kezemet és a combomra rakom.
–Sziasztok galambjaim. - szakít félbe Peter jókedvétől csöpögő hangja. Felé kapjuk a fejünket a mellettem ülő fiúval és egy mosoly kíséretében köszönünk neki. Leül Axel mellé és lábait szét terpeszti és tenyerét combjára helyezi. - Miről szól a magy vitatkozás? - kérdezi nevetve mire Axel komoly ábrázolással megnyitja telefonját ahol Jacob arca látszik.
YOU ARE READING
Hamis Kép - Befejezett
Romance𝐒𝐞𝐫𝐞𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐃𝐞𝐯𝐢𝐧 - tökéletes párkapcsolatban él a véleménye szerint, bár barátja megjegyzései kissé fájnak számára, de gyorsan túl teszi magát rajtuk. Barátai szerint nem érdemli meg Logan a lányt, de Serenityt ezt különösebben nem foglal...