EVEEEEEETTT ÇOK HEYECANLIIIII
oy ve yorumlarınızı unutmayın bebitolarım...
Yarın da bölüm gelecek bu arada bilginize...
Bol bol yorum yapın olur mu?
iyi okumalar
.
.
.
.
."Vurdular lan adamı!" hyunjin olduğu yerde volta atarak dolaşıyordu. Birkaç saat geçmişti ayaklarının ucuna düşen bedenin cansız bedenine şahit olalı.
"Bu çok ciddi bir boyuta ulaştı artık. Normal bir olayın içinde değiliz. İlk önce ansızın yabancı bir numaradan sadece bizim grubumuzdakilere video atıldı. Sonra Minho aynı gece kaçırıldı. Üstelik her şey planlı gibi işledi."
Seungmin'in şüpheci cümlesiyle Jisung gözleri yerde, düşüncelere dalmış arkadaşına döndü. "Benim düşündüklerimi düşünüyorsun dimi?"
"Eminim aynı şeyleri düşünüyoruz."
----------------------------------
"Kahveleri getirdim. Belli ki uzun bir gece geçireceğiz." Chan salonun ortasındaki sehpanın kenarına oturan çocukların önüne bıraktığı tepsiden teker teker aldığı kupaları önlerine koydu.
Jisung'ların bulunduğu evde toplanmak üzere anlaşıp her biri kendi evlerinden kişisel eşyalarını almak için ayrılmışlardı.
Şimdiyse ellerinde ki teknolojik her türlü alet üzerinden bir iz arıyorlardı. Jisung internet üzerinde Lee soyadını arattı ilk. Eski tarihleri filtreleyerek makaleleri birer birer gezdi.
En son gözüne takılan yazı ile duraksadı ve seslice söyledi. " 'Lee ailesinin minik oğlu kayıp, bulan kişi ödüllendirilecektir.' Diye bir makale buldum. Çok fazla tıklanma sayısı var."
Jisung'un düşünceli söylemi ile iki kardeşin bakışları birbirine döndü. Chan gözlerini sorun yok dercesine uzunca kırptı, elindeki dumanı üstünde olan kupayı sehpaya bıraktı ve boğazını temizleyerek ilgiyi kendi üzerine çekti.
"Baştan alalım her şeyi çocuklar. Her şeyin en başından."
Seungmin önündeki laptopun kapağını kapattı. "Özel hayatın gizliliği ilkesini unutuyorsunuz sanırım?" sorgularcasına yönelttiği soru Chan'nın yüzünde gülümseme bıraktı, alaycı bir gülümseme.
"Sence şuan konumuz özel hayat ilkesi mi? Bir genç çocuk kayıp, elimizde ne olduğu ya da kim olduğu belirsiz bizimle taşak geçen bir adam var, daha geçen gün koskoca malikâneyi gözümüzün önünde aleve verdi! Ya biz birkaç saat önce ayaklarımızın ucunda nefesi kesilen bir can gördük! Sence şuan hukuki boyutları mı düşünmeliyim?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone ~ Minsung
Fanfiction[top Jisung & bottom Minho] Elinde tüm saf sevgisini anlattığı mektupla minik minik adımlarla yanına yaklaştı. Terleyen avuç içlerini pantolonuna sildi. Heyecanla atan kalbi göz göze geldiklerinde daha da hızlandı. Çocuk ayağa kalktı, heyecan ve s...