⌜SAFE SPACE⌟

265 33 151
                                    

UZUUUUUN bir bölüm oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

UZUUUUUN bir bölüm oldu.
Baya bir yordu. Bazı yerlerde kaçan şeyler olabilir. Sorun lütfen.

Aklınıza takılan şeyler olduğunu biliyorum. O yüzden lütfen sorun.

Çünkü bu bölümden sonra olayları yavaş yavaş yaklaşık iki bölümde kapatacağız.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum bebeklerim...

Keyfim pek yok, beni iyi hissettirin lütfen...

İyi okumalar...
.
.
.

"Sizinle ilk itibara geçtiğim günden başlayalım" Minho keskin bakışlarını odada pür dikkat kendisini dinleyen çocuklara yöneltmişti.

"Chan Hyung ve Felix" Chan, tedirgince parmaklarıyla oynayan kardeşine çevirdi gözlerini.

"Felix ile ilk konuştuğum günden sonra benim hakkımda yaptığınız araştırmaların farkındayım. Ve bulduğunuz şeyleri de biliyorum. Bulmanızı sağlayan kişi de bizzat kendim-"

"Tabi ya." Histerik bir gülüş attı Chan. "Bu kadar kolay bir şekilde yıllardır saklanan haberin ortaya çıkması hiç mantıklı gelmiyordu zaten"

Minho kendisine bakan parlak gözlere karşı hafif bir sırıtma bıraktı. Aslında bu raddeye kadar işlerin yürüyeceğini Chan'ın tahmin ettiğini biliyordu. Seanslarında çokça kez belirtmişti çünkü.

O yüzden odadaki diğer insanlara göre en merak etmeden, aklında ufak bir soru işareti dahi olmayan tek kişi Chan'dı.

"Aramızda bağlantı var Hyung. Bunun farkındasın, belki de tahmin dahi edebiliyorsun?" tek kaşını kaldırıp sorgularcasına sordu. Chan yandan bir gülüş bırakıp rahatça arkasına yaslandı. Saçlarına daldırdığı eliyle gerilen kol kasları belirdi.

"Çok ipucu bıraktın diyelim Minho"

"Bizim de anlayabileceğimiz bir dilden mi konuşsanız artık?" Jisung karşısında yaşanan saniyelik bakışmadan rahatsız olmuştu.

"Chan ve Felix'in yaptığı araştırma sonucu soyadımın Lee olduğunu ve aslında yıllar önce hakkımda basılan kayıp bebek haberlerinin bana ait olduğunu buldular."

"Bu geçen bulduğum haber sitesinde ki başlığa mı ait?" Jisung önündeki laptoptan açtığı siteyi gösterdi. "A-Ama buradaydı? Yok şimdi."

"Olmaz. Çünkü silindi." Minho'nun kendinden emin ses tonu ile cümlesine devam etti. "Artık sahte site açmak, üstüne gidip haber başlığı yazarak yayınlamak oldukça kolay."

Arkasına yaslanıp kollarını birleştirdi. "Bu sadece Seo Jin için bir uyarıydı. Eski bir tarihte yazılmış gibi gösterilen bir haberdi. Ama haber gerçek nitelikleri ve olayları kapsıyordu. Ve Seo Jin aynı yıl içerisinde yayınlanan kendi aleyhine olan tüm haberleri sildirmişti."

Alone ~ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin