'Spare the sympathy
Everybody wants to
be my enemy
My enemy'Bu bölümde sınırlarımız var arkadaşlar. Tamamlandığında gibi atılacaktır bölümler.
My Thita'nın bölümlerini okumayı unutmayın. Elimde yeni bir kurgum var.
MY Thita bittiği gibi onu yükleyeceğim bilginize
Sınırlar:
50 oy
60 yorumİyi okumalar bebitolarım...
(ÖNCEKİ BÖLÜM KESİTİ)
Ağzımı açıp cümle kuracakken odanın kapısı çaldı. Aralanan kapının kenarından Felix kafasını uzattı. Gülümseyen yüzüyle Minho'ya döndü ilk sonra bana.
Ama ben bu bakışı biliyordum. Bir sorun vardı.
"Şey bölüyorum üzgünüm ama hyung bir bakabilir misin?" kesinlikle bir sorun vardı.
"Tamam ben geliyorum, in sen aşağı." Kapanan kapıyla karşımda merakla bana bakan çocuğa döndüm.
"Ben hemen geleceğim Minho. Sen burada dur." Kafasını sallamasıyla oturduğum yerden kalkıp kapıya ilerledim. Çıkmadan önce son kez Minho'ya döndüm.
"İstersen kitaplıktaki kitaplara göz atabilirsin. Ben yokken sıkılma."
"Tamam Hyung"
Kapıyı kapatıp adımlarımı merdivenlere yönelttim. Attığım her adımda sesler yükseliyordu. Hararetli bir konuşma vardı anlaşılan.
"Ne oldu Felix?"
Telaşla oda da volta atan Jisung, saç diplerini sertçe kaşıyan Changbin, ağlayan kardeşim ve Jeongin, telefonlarına şokla bakan Hyunjin ve Seungmin ikilisiyle bütün vücudumu korku kaplamıştı.
"Felix! Sorun ne?" ağlayan kardeşim titreyen ellerindeki telefonu uzattı. "Ne bu?"
"Hyung, Minho'nun videosu.. videoyu yolladılar hepimize"
(KESİT SONU)
-YAZARDAN
"Benim dediğimi yapacaksınız! Minho! Yüzüme bak dedim sana!" oturduğu sandalyede elleri kolları bağlı olan çocuğun çenesini sertçe tutup kaldırdı.
"İnle! O orospu annen gibi inle!" çocuk belki kendisine edilecek her türlü hakareti kabul ederdi ama annesine karşı edileni asla.
"Annem hakkında düzgün konuş!" adam iğrenç gülümsemesi elini kaldırdı, pürüzsüz tene attığı sert tokatla çocuk sağlam olmayan sandalye ile beraber yere düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone ~ Minsung
Fiksi Penggemar[top Jisung & bottom Minho] Elinde tüm saf sevgisini anlattığı mektupla minik minik adımlarla yanına yaklaştı. Terleyen avuç içlerini pantolonuna sildi. Heyecanla atan kalbi göz göze geldiklerinde daha da hızlandı. Çocuk ayağa kalktı, heyecan ve s...