⌜INTELLIGENT⌟

143 25 37
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evet yeni bir bölümle daha karşınızdayım.
Olaylar fazla mı hızlı ilerliyor sizce?

Bol bol yorum yapmayı unutmayın bebeklerim

İyi okumalar...

.

.

.

.

.

.

Minik bir kaba koyduğu yaş mamayı heyecanla kuyruğunu sallayan kedinin önüne bıraktı Jisung.

Gece yarısını çoktan geçmiş, zifiri karanlığa ulaşmış havaya eşlik eden dolunaya baktı. Bugün anımsadığı o eşsiz lotus kokusu sanki burnuna gelmişti. Gözlerinden akan gözyaşı bu sefer boynuna kadar yol almadan ufak bir ıslaklıkla silindi.

Kapattığı gözlerini araladığında gördüğü dikilmiş tüylü kulaklar, merakla büyümüş gözlerle kıkırdadı. Anlamazca oynatılan kulaklar daha da genişletti gülümsemesini.

Arkadaşlarının sesiz odaya bıraktığı kıkırtı herkesin üstünde çok hoş bir his bırakmıştı. Uzun zamandır hasret duydukları bir gülüştü bu.

İçlerinde herkesin üzgün yüzünü görmüşlerdi ama bu zamana kadar jisung'un tek bir üzüntüsüne dahi şahit olmamışlardı.

Onların her kötü gününde Jisung destek çıkardı. Ama hiçbir zaman Jisung'a destek çıkacakları bir kötü anı olmamıştı. Ya da onlara yansıtmak istememişti. O yüzden Jisung'un bu hüzünlü halleri hepsine çok yabancıydı.

O her zaman aralarında ki en enerjik kişiydi. En hareketli en güler yüzlü kişiydi. Şimdiyse günlerdir, aylardır yaşadığı bitaplık minik bir kedi sayesinde sönmüştü sanki.

Minik patilerini, Jisung'un zemine yasladığı dizlerinin üstüne koymuş yüzünde gezdiriyordu minik dilini. Jisung'un kıkırdaması ile daha çok yalamaya başlamıştı kedi.

"Minho, Dori'yi eğittiğini anlatmıştı. Her duruma karşı eğittiğini söylemişti. Bahsettiği eğitimin bu olduğunu hiç düşünmemiştim. Aklımdan geçmesi mümkün bile değildi."

Chan'nın camın yanındaki tatlı görüntüye bakarak konuşması üstüne Seungmin'de hak veren cümlelerini döktü dudaklarından.

"Gerçekten Hyung dediğin gibi. Minho çok zeki. Her şeyin farkında, bu hale geleceğinin farkında olarak her adımları düşünmüş. Sanki sırtımızda var olan bir göz var ve o göz her adımımızı kendi istediği gibi attırıyor, bizi birer kukla olarak görüyor."

Alone ~ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin