~Hyunlix~ 18+

307 3 0
                                    


Felix éppen készülödött össze hogy, végre láthassa párját akit nem látott már 2 hete. Ött órakor volt meg beszélve hogy, Hyunjin arra jön érte és mennek el vallamit csinálni a városban, de Felix már 3 órakor elkezdett keszülödni. Pontos tervük nem volt az estére ìgy Felix nem tudta hogy, milyan ruhát vegyen fel ezért át hívta gyorsan legjobb barátját Jisungot.

A mókus arcú gyorsan oda érkezett mert csak 1 utcára laknak egymástol. Végül meg állapodtak egy egyszerű de szép szettben ami egy szagatott farmer volt és egy szép felső, bőrkabát, egy cuki táskábol és persze a kiegészitőkböl állt össze. Ez a művelet sok időtt el vett az idejükből de még volt ideje meg fűrödnije és hajat mosnija Felixnek. Jisung még segített barátjának még a haját is be állitani nehogy elkéssen aki ezt nagyon meg köszönte.

Jisung 16:48 perckor elhagyta a másiknak a házát és megmondta neki hogy, ahogy ha ér mondjon elneki mindent is.

Hyunjin pontosan 17:00-kor ott volt a másik háza előtt aki ahogy meg látta a másik kocsiját rohant is oda hozzá és beszált a jármübe.

-Szia Lixim! Nagyon szép vagy ma is!- mondta Hyunjin
-Szia Jinnie! Ezt neked is mondtahatnám!- mondta Felix nagy mosollyal az arcán.
Egy gyors csók útan el is indultak.

-Hova szeretnél menni? Be üllhetnénk enni.
-Benne vagyok de nincs kedvem "puccos" kaját enni.- erre csak Hyunjin kuncogott.
-Oké, de akkor mintszeretnél?- kérdezte.
-Mhh meki az jó neked?
-Persze, amig veled lehetek nekem minden jó.- mondta Hyunjin mosollyal az arcán.

Mikor oda értek Hyunjin illedelmesen kinyította párjának az ajtott aki ezt meg köszönte. Gyorsan meg rendelték a kajáukat és leültek egy üres helyre amit Hyunjin ki is fizetett.
-És ezek után mit szeretnél csinálni?- kérdezte Felix.
-Terveztem pár dolgot amit csinálhatnánk nállam.- mondta az idősebb egy pimassz mosollyal.

Az enni valojuk gyorsan meg is érkezett amit szépen komotosan meg is ettek.
Miután el hagyták az épületett be ültek az kocsiba és Hyunjin háza felé indultak el.

Hét óra felé járhatott az idő amikor az idősebb hazához értek.
-Mit is terveztél mára?- kérdezte Felix amikor be értek a lakásba és levették a cipőjüket és kabátjukat.
-Mhh hát először szerintem nézünk egy filmet utána szorakozzunk egy picit.- mondta egy pimasz mosollyal.
-Ahj Hyunjin mondta már ki hogy, le szeretnél feküdni velem.- mondta a kissebb. Erre csak a másik kuncogot.
-Szeretnél még filmet nézni?
-Nem, téged akkarlak! 2 hete nem láttalak nem akkarok filmet nézni azt utána is be tudjuk potolni.- mondta Felix.
-Jaj valaki most nagyon magabíztos lett.

Hyunjin kézen fogva színte felhúzta a másikat a szobába és be lökte az ajton majd ajkaira hajolt. Felix azzonal vissza csókolta a másikat és kicsi kezeit a másik nyaka köre tekerte. Nagyon régen nem érezték a másik ajkát és most szinte olyan volt számukra a másik ajka mint egy finom édesség. Hosszú csókcsatájuk után Hyunjin a másikrol szinte le tépte a felsőjét amit melesleg tőle kapot.

Az idősebb neki nyomta a másikat a falnak nyomva csokolta a felső testétt és szívta ki a a fehér bőrt.
-Ah Jinnie ne szorakozz annyit! Téged akkalak!
-Miért nem szereted ha kényeztettlek?- bìggyesztette ajkait Hyunjin és nézet fel a másik szemébe.
-Lixie csak egy mond és azt csinálok veled amit kérsz!
-Akkor azt kérem hogy, úgy dugj most meg hogy, holnap lábra se tudjak állni és mindenki tudja hogy, kihezz tartozzok!

Hyunjin ezt meghallva fel kapta Felixet és az ágyra rakta mint ha egy porcelán baba lenne. Majd magárol is le szedve a felsőt hajol megint a másik ajkaira hajolt.
Az idősebb le szedve egy mozdulattal a másikrol a nadrágott és az alsónemüt. Majd a síkositott meg keresve 3 ujját be nedvesített és két ujját fel nyomta a másiknak.
-Jaj Lixim játszodoztál magadal amikor én nem tudtam a cuki popod meg tömni?- kérdezte a másiktól.
Tudta Hyunjin hogy, a másik nem fog válaszolni ezért még egy ujját fel dugta a neki.
-Ahj Hyunjin ott mégh ah..- nyögte a kissebb amikor a másik egy számára kellemes pontott kezdett kényesztettni. Párperc múlva már Felix érezte azt a bizonyos érzéset az alhasában.
-Ahj Hyunjin énh ahh!- nyögte Felix
-Már most el akarsz menni?- Hyunjin nem akkarta kínozni a másik ezért hagyta el élvezni aki ezt fen akadt szemekkel és nagy nyögéssel díjazta.

Miútán a másik a hasfalára élvezett Hyunjin kíhúzta ujjait és hagyta le vette magárol a nadragot és az alsoját. Felix szegyelte magát hogy, a másik ujjaitol ment el először és ezt párja észre vette.
-Mi a baj baba?
-Az hogy, szégyenlem magam mert már elmentem egyszer?- nézet el a másikrol hogymég kicsitse találkozzanak a tekintetük.
-Ahj Lixie ezzen semmi baj sincs és most ezért ne törd meg a hangulatott.- símitott a másik arcára és szájára puszilt.
-Folytasuk jó? - erre a másik csak bolintott

Hyunjin be pozicionálta magát és lassan bele nyomta magát a másikba.
-Ahj Jinnie még mindigh olyan jó vagyh!- nyögte a másik.
Mikor Felix meg szokta kedvesse méretétt fel tolta csipőjét hogy, jelezzen neki hogy, lassan kezdjen mozogni.
-Ah baby olyan jó szükh vagy és mellegh!
-Ahh Hyunjin gyorsabbanh!- ezt meg hallva a másik gyorsabb tempot vettfel. Felix nem érezte még így is közel magahoz a másikat ezért még közelebb húzta magához a másikat és csókolta meg.

-Ahj otth mégh!- nyögte a kisebb amikor el találta Hyunjin azt a bizonyos pontott benne.
-Ezaz baby nyögd a nevem hogy, mindenki tudja meg ki dugja meg azt szép segged ezzen az estén!
-Ahhm Hyunjin!- Felix a másik hátába marta az ujjait és huzta végig rajta a körmeit.

Hyunjin probált gyors tempoban mélyekre lökni magát a másikban hogy, mégtöbb élvezetett adjon az egyetlen szerelmének.
-AAhhh daddy- egy inkább síkolyra hasonlító nyögéssel élvezett ketéjük közé Felix. Ahogy el évezett rá szorított a másik farkára aki nek párkölés után bele élvezett a másikba.

-Szeretlek babám!
-Én is téged szerelmem!- momdta Felix

Az este folyamán még néhány kört mentek és egymás karjábam aludtak el. Reggel ami már dél volt majdnem el mentek fürödni és a nap hátra lévő részét együtt töltötték.

~Vége~

Ez az első olyan rész amit igenis jónak érzek és normálisnak. Meg köszönöm ha el olastad.
És BÚÉK mindenkinek így utolag is!
Legyem szép napotok/estétek!
Pusz!💋

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now