Selam ben geldim birtanelerimm
Sizi bekletmeden bölüm atmaya çalışıyorum fakat derslerde var beni de anlayın olur muuu???
Haftada üç bölüm geliyor.
Bölüme geçelim mi?
Hadi koşun koşuun okuyun!!
🎶Bölüm şarkısı: Sezen Aksu-Hata🎶
.
.
"Bir gece oturup düşündüğünde annenin senin hakkında hiçbir şey bilmemesi seni yaralar."
"Bir sorun yok, bir sorun yok. Gelip gidecekler..." Kendimi sakinleştirmeye çalıştığım dakikalar birbirini kovalarken duyduğum kapı zili ile yutkundum.
Bir akşam yemeği...annem, kocası ve oğlu gelmişti.
İki yıl sonra annemi görecektim.
Hayır, buna sevinmemeliydim. Hayır, sevinmiyordum. O hayatımı mahvetmişti, ben ondan nefret ediyordum.
Kapıya doğru ilerlemeye başladım. Sakindim, en fazla iki saat sürecekti ve daha sonra buradan gideceklerdi ve ben uzun bir süre onları görmeyecektim.
Kapının önüne vardığımda derin bir nefes verip kapıyı açtım. Sonuna kadar araladığım kapının ardında üç kişi bana bakıyordu.
İfadesiz bir şekilde "Hoşgeldiniz." dedim ingilizce bir şekilde. Annemin kocası ve oğlu Türk değildi.
"Hoşbulduk." Karşılığını aldıktan sonra önce annem ve kocası daha sonra oğlu girdi içeri.
Hep birlikte salona geçip oturduğumuzda annem konuşmaya başladı.
"Buket, çok büyümüşsün annecim." Evet çok büyüdüm, yokluğunuz büyümemi sağladı.
"Aslında pek bir şey değil fakat sen iki yıldır canlı bir şekilde görmeyince..." Sesim ifadesizdi ama cümlemde birçok anlam vardı. Tabi ki anlamak isteyene.
Annemin yüz ifadesi değişirken eşi konuşmaya başladı.
"Hayat nasıl gidiyor?" Adam tam olarak tanımıyor bile beni, sohbet olsun diye soru aramakla uğraşmazdı umarım.
"Güzel, yaşadığım hayatı seviyorum."
Tamam, inandık. Devam et sen ciddiye alıyorum ben.
Hiç sırası değil Recep Fatime.
Onların soruları ve benim kısa cevaplarımın ardından yemeğe geçmiştik. Tek bir şey vardı, Felix denen şu çocuğu gözüm tutmamıştı ve bir an önce gitmesini istiyordum.
Üzerimde sürekli bakışlarını hissediyordum fakat ne anlam taşıdığını anlayamamıştım.
Yine de biri tarafından her hareketimin izlenmesi pek hoş değildi.
"Ne okumayı planlıyorsun Buket?" Bu soru annem tarafından sorulmuştu. "Eskiden avukat olacağım diyordun."
Evet fakat şu an istemiyordum.
"Eskiden avukat olmak isterdim fakat şu an eczacılık istiyorum." Dedikten sonra içeceğimden bir yudum aldım.
"Kararını değiştiren ne oldu?" Jack amca mı bey mi abi mi her neyse ona döndüm bu sefer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LONELY / Yarı Texting
HumorSiz: Bir arkadaşa ihtiyacım yok. Bilinmeyen numara: İyi o zaman bende sevgilin olurum. "Alone, 'Yalnız, tek başına' anlamında olup 'yanında kimse yok' demektir. Lonely ise 'Ruhsal anlamda yalnız, kimsesiz' demektir. Seni ifade etmek için alone değil...