Selammm
Normalde Cuma günleri bölüm gelmez ama karne hediyesi diyelimm.
Yarın da bölüm gelecek fakat bayramda bölüm gelmez gibi, belki son günü gelir o da kesin değil.
Bu bölümden sonra hemen hemen hiçbir şey eskisi gibi olmayacak...
Bölüme geçelim mi?
Keyifli Okumalar
🎶Bölüm Şarkısı: Obzi'Melek Mosso- Hadi Gittik🎶
..
.
"Seni zihnimden sildim güzel ses ama merak etme, sahibini buldum."
Yazardan'
28 Mart 2023Görkem Gizer Mardaslı, duyacağı bir ses ile kendi hayatını değiştirmişti.
O gün o sesi duymasına rağmen önemsemeyip gitseydi her şey onun için çok daha farklı olacaktı.
Fakat o sesi duydu, kaldırım kenarına oturarak o sesi dinlemeyi tercih etti.
Buket için yaptıkları, Buket'e ulaşmak için yaptıkları sadece bir mesaj atmakla sınırlı değildi.
Çok daha fazlası vardı.
1.5 yıl boyunca ailesi o sesi duyduğunu biliyordu. Sürekli sadece tekrar ettiğini ve bunun ona hiçbir zararı olmadığını söyleyip ailesini bir psikoloğa gitmemek için zor da olsa ikna etmişti Gizer.
Fakat bununla sınırlı değildi hiçbir zaman.
Doğru söylüyordu, ilk bir yıl sadece tekrar eden bir ses olduğu için pek de umursamıyordu o da. Onu susturabiliyordu, zihnindeki sesleri müzik dinleyerek ya da herhangi bir şey yaparak susturmak zor değildi.
Bir yılın ardından devam eden süreçte ise her şeyden farklı olan bir şey olmuştu, Gizer'in bile engelleyemeyeceği.
O ses sadece o geceyi tekrar etmiyordu, o ses artık çok daha fazlasını konuşuyordu.
Gizer'in hayatındaki normal bir insan gibi, zihninde o gece hariç de konuşuyordu.
Korkunçtu, çok korkunçtu.
Gizer iyi değildi, bunun farkındaydı fakat ailesine bahsetmiyordu. Nedenini o da bilmiyordu veya bilmek istemiyordu.
Eğer beni öldürürsen, ben tamamen yalnız kalırım. Beni öldürmek mi istiyorsun Gizer? diyordu içindeki Buket'in sesi. Oysa o gece Buket böyle bir şey söylememişti.
1.5 yılın sonunda arkadaşlarına bahsetmişti. Ve olan orada olmuştu zaten.
"Gizer sen ne dediğinin farkında mısın?" Diye bağırdı İlkim, inanmak istemiyordu. Bu gerçek olamazdı, arkadaşı bu denli kafayı yiyemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LONELY / Yarı Texting
HumorSiz: Bir arkadaşa ihtiyacım yok. Bilinmeyen numara: İyi o zaman bende sevgilin olurum. "Alone, 'Yalnız, tek başına' anlamında olup 'yanında kimse yok' demektir. Lonely ise 'Ruhsal anlamda yalnız, kimsesiz' demektir. Seni ifade etmek için alone değil...