Seleme cenemeleerrr
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur mu
Bu bölüm biraz üzeceğim sizi
Ama emin olun geçen bölüm hiçbir şey eskisi gibi olmayacak dedim, o geçerli değil gibi artık. Gizer ve Buket'e zarar vermek istemedim. Aslında yapacağım şey çok kırıcı olacaktı Gizer açısından, belki de asla olmayacaklardı artık Buket'le. Fikrimi değiştiren çok şey oldu ama en önemlisi Gizer'di.
Gizer çok güzel biri, kalbi güzel ve ben ona kıyamam...
Yine de siz mutlu sonmuş, sevgiliymiş çok umutlanmayın bu arada. Aklımdaki kötü sonda herhangi bir değişiklik olmadı. Aklıma iyi son gelirse ve o kötü sondan daha iyi gelirse orasını bilmem.
Neee spoi veren yazar mı? Lanettt
Keyifli Okumalar
Normalde asla yapmam ama bu bölüm çok uzun, çok zamanımı aldı.
Sınır: 100 yorum
🎶Bölüm Şarkısı: Taylor Swift- Love Story🎶
.
.
.
"Bundan sonra her zaman güleceksin Savra, her zaman gülüşünü duyacağız."
Bugün benim doğum günümdü.
YKS sınavını atlatmıştık, karneleri almıştık ve işte bir sonraki sabah ise doğum günüme açılmıştı.
Az önce telefonuma gelen mesaj ile bakışıyordum.
Anne: İyi ki doğdun tatlım, hediyen hesabında. Nice güzel yaşların olsun
Hesabıma 150.000 TL'e atmıştı.
Birlikte yaşadığımızda bile genelde hediye seçmekte zorlandığı için beni doğum günümden bir gün önce alışverişe götürür, istediğim her şeyi alır ve sonra doğum günümde ikimiz de içindekinin ne olduğunu bilmiyormuşum gibi davranırdık.
Şimdi yanımda olmadığı için son üç yıldır yaptığı gibi hesabıma para atıyor ve iyi ki doğdun mesajı yazıyordu.
Parmaklarım klavyenin üzerinde hareketlendi.
Siz: Teşekkür ederim anne
Uygulamadan çıktım fakat düşüncelerim susmuyordu.
Babam neden mesaj atmıyordu?
Normalde her zaman annemden bile önce o mesaj atardı.
Beni unutsalar bile doğum günlerimi unutmuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LONELY / Yarı Texting
HumorSiz: Bir arkadaşa ihtiyacım yok. Bilinmeyen numara: İyi o zaman bende sevgilin olurum. "Alone, 'Yalnız, tek başına' anlamında olup 'yanında kimse yok' demektir. Lonely ise 'Ruhsal anlamda yalnız, kimsesiz' demektir. Seni ifade etmek için alone değil...