3.4

45 6 33
                                    

SELAMLAAARRRR

Naber kızçelerim ve varsa erkolar

Kitabın gidişatı hakkında ne düşünüyorsunuz

Bol bol yorum yapmayı unutmayın ve oylarınızı esirgemeyin

Keyifli okumalar

🎶Bölüm Şarkısı: Adamlar- Doldum🎶

.

.

.

"Eğer bir gün mükemmel hissetmesem bile mükemmellik standartlarımı değiştirirdim, yine mükemmel olurdum."

Gitmişti.

Gideli iki gün dolmak üzereydi.

Ne o aramıştı, ne de ben.

Ne o yazmıştı, ne de ben.

Dün defteri baştan sona okuduktan sonra gözyaşlarım benden habersiz saatlerce dökülmüştü.

Yaşadığı çok ağırdı.

Bazı sayfalarda her şey çok boşmuş, sesten kurtulmak istiyormuş gibi konuşmuştu.

Sayfaların genelinde ne oluyorsa olsun ama sonunda ben zarar görmeyeyim diyerek takılmıştı, kafasına göre, kendince sesle konuşmuştu.

Bazı sayfalar ise...

Bir değil iki veya üç sayfa kullandığı bile olmuştu. Öyle şeyler yazmıştı ki okurken ağlamam artmış, kendime gelmekte zorlanmıştım.

Deliyim ha ben.

Normal değilim.

Normal insan böyle ses duyar mı? Duymaz. Normal değilim ben.

Bu zamana kadar normal değildim ama bu iyi anlamdaydı, fazla hiperaktif olduğumdandı.

Şimdi ise bütün her şey sikip atılmıştı, gerçek anlamda normal değilim. Kafasında sesler duyan aptal adamın tekiyim.

Yaşıtlarımdan daha çok eğleniyorum ama yaşıtlarımın aksine beynimde anormal olan şeyler var.

Nefret ediyorum, nefret ediyorum, nefret ediyorum.

Sesin varlığından nefret ediyorum çünkü onun yüzünden anormalim.

Sesin yokluğundan nefret ediyorum çünkü o anormal olduğumu düşünmeme izin vermiyordu.

Kendimden nefret ediyorum.

Psikolojik tedavi görecek raddeye geldiğim için nefret ediyorum kendimden.

Yine de mükemmelim, her zaman, her daim.

LONELY / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin