3.6

50 4 71
                                    

SELAM BEBEKLERİMMM

BENİ ÇOK SEVİYORSUNUZ DEĞİL Mİ

BAKIN SEVGİLİ YAPTIM İŞTE ÇİFTİMİZİ

Ayy, bıcır bıcır bölümler yazacağımm

Instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın!!! Hesabımın adı Edalaviski

E bölüme geçelim o zaman?

Keyifli okumalar

🎶Bölüm Şarkısı: Ebru Gündeş - Yaparım Bilirsin🎶
.

.

.

"Hasan Bey ve Hülya Hanım sevgilerini çocuklarına öyle güzel aşılamışlardı ki, çocukları da sevdiklerine o sevgiyi aşılıyorlardı."

"Amca olmak için çok gencim açın şu kapıyı!" Kapıya vurulma sesi eşliğinde gelen ses kıpırdanmama neden oldu. Başımı kaldırıp nerede olduğuma baktığımda Gizer'in yanımda olduğunu görmüştüm.

En son film izliyorduk... Sonra Gizer dün geceden beri uyuyamadığı için uyumuştu ve bende onun yanına kıvrılıp uyumuştum.

Sevgilisinin kollarında uyuyan Buket mutlu.

Cipsler, çikolatalar bile hala masanın üzerindeydi çünkü ikimiz de üşenmiştik açıkçası.

"Açın kapıyı!" Yeniden gelen sesin sahibi ile göz devirdim.

Eymen kafasını yemekten kaldırmıştı herhalde de buraya gelmişti.

"Eymen manyak mısın bırak kapıyı yürü gidelim!" Ve bu ses... İlkim?

Düşmemeye özen gösterek ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüm. Kapıya geldiğimde daha fazla beklemeden kapıyı açtım yoksa herkes ciddili buraya bakacaktı.

"Ne var Eymen?" Uyandığım için biraz çatallı olan sesimle kapıyı açtığım gibi gözlerini kapatan Eymen'e döndüm.

"Buket bizimkini alıp gideceğim ayıp ayıp şeyle-" Omzuna bir tokat savurarak ellerini gözlerinden çektim.

"Sakat mısın Eymen? Çocuğun ailesi karşı evde yaşıyorken nasıl böyle bağırıyorsun?" Dedim.

"Ne bu halin? Barıştınız ? Nerede? İçeride mi?" Eymen benim söylediğimi umursamadan ard arda sıraladığı sorularını sorarken içeri geçmelerini işaret ettim.

Eymen içeri dalarken İlkim'in bakışları üstümde dolandı ve en sonunda sırıtışını gizlemek için dudaklarını ısırarak çantasının fermuarını açtı.

"Neden sırıtıyorsun? Aloo, İlkim!"

Gülmemek için uğraştığı dakikalarda çantasından çıkardığı şeyi bana uzattı.

LONELY / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin