1.0

208 18 71
                                    

Hi gençler nabersinizz?

Geldim ulan ben geldim!

Şu an kitabı yazdığım kitle çok küçük kendim yazıp kendim okuyorum gibi BDHDNICWJF

Neysr hadi bölümr geçelim, keyifli okumalarr

🎶Bölüm Şarkısı: Yine Yeni Yeniden (Yeniden Sev) maNga🎶

.

.

"Hayatı yine yeni yeniden sev."

Televizyonda açık olan Harry Potter ile kısa bir bakışma yaşadığımız sırada çalan kapı ile ayaklandım.

Kapıya ulaştığımda delikten bakıp gelenlerin onlar olduğunu anlayınca kapıyı açtım.

Evet onları pek tanımasamda evime davet etmiştim fakat bu yaptığımın doğruluğunu veya yanlışlığını düşünecek değildim.

Onlarla arkadaşlık kurmak istiyorsan onlara güvenmeli ve onlarla eğlenmelisin Buki, olay bu.

Buki ha? Recep Fatime, Gizer'le mi konuşuyorsunuz?

Ne alaka ayol, misafirlere bak misafirlere. Kapıda ruh gibi dikildin...

"Hoşgeldiniz." Diye mırıldandım gülümseyerek.

Karşımda gördüğüm altı kişi benim söylediğime benden daha çok gülümseyerek "Hoşbulduk." cevabını verdiler.

"Hoşgeldiniz dedi, ilerleme var." Dedi Eymen gülerek. Hazel ve Haktan da ona katılırcasına güldüler.

Bende güldüm yalnız?

Sen sus bi.

Peki.

"Gelişme olacak tabi de, Buki'm artık içeri geçelim mi? Kedicik ve ben üşüyoruz." Diyen Gizer'in burnu kıpkırmızıydı. Üzerinde ceket yoktu ve elinde ceketini tutuyordu.

Kenara çekildim, "Geçin lütfen, afedersiniz düşünemedim."

Gelen giden sadece kargocu olunca...

Sen susmamış mıydın?

Trip atçam ben görcen o zaman.

"Hiç sorun değil güzelim." Dedi İlkim.

Hepsi içeriye geçince bende kapıyı kapatıp arkalarından yürüdüm.

"Lan, Voldemort!" Diyen Gizer gülmeye başladı. Onunla birlikte bende ufaktan gülümsedim. Onedio testi meselesi...

"Burunsuz herif." Dedi Uzay ekrana bakarken yüzünü buruşturarak.

Hepimiz koltuklara oturduğumuz sırada ortamda ufak bir sessizlik oluştu. Muhtemelen bu sessizliğin sebebi benim onlara yabancı olmamdı.

LONELY / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin