TANIŞMA

4K 117 70
                                    

Bugün yeni okuluma gidecektim, aaahh unuttum size kendimi tanıtmadım ben jeon jungkook 22 yaşındayım üniversiteye gidiyorum yani bugün gideceğim liseden yeni mezun oldum. Kardeşim falan yok bu konuda rahatım aslında. Ama kardeşim dediğim iki tane hyung'um var kim seokjin ve park jimin ikisinide kendi kardeşim gibi seviyorum. Ailemi soracak olursanız beni bebekken bırakıp gitmişler açıkçası onları sikime bile takmıyorum umrumda değiller, giderken yine yüklü bir miktar para bırakmışlar bu yüzden istediğimi yiyor içiyor yaşıyordum taki bugüne kadar artık üniversiteliydim sorumluluklarım vardı. Sorumluluk dediğim de okula gidip gelmekti.

Kapı bangır bangır ötüyordu kapıya ilerledim jimin ve jin hyung gelmişti içeriye davet ettim. Kahvaltıyı her zaman beraber yapardık. Beraber okula giderdik ama sınıflar farklıydı ben ü1/c jimin'de benimleydi ama jin hyung ü/1b'ydi, aramızda kalsın namjoon diye bir çocuk jin hyunga fena abayı yakmış durumda.

Jk: hoş geldiniz geçin içeriye hyung

Jimin: hoş buldum kookie

Jin: hoş buldum tavşancık.

Jk: eee hyung senin rm'den ne haber neler oldu bakalım?

Jin: kapa çeneni valla atarım şu terliği kafana ben onu sevmiyorum.

Jimin: bende bunu yedim hyung.

Jin: offf adam takmış bana kafayı.

Jk: sen sanki onu sevmiyorsun hyung.

Jin: y-yoo sevmiyorum.

Jimin: kook biliyor musun bugün okula yeni kimyacı gelecekmiş herkes taş gibi diyor ve bizim öğleden sonra 4 ders onunla.

Jk: hassiktir yaa off kimyadan nefret ederim ne alaka aq.

Jin: bi daha küfür edersen vallahi yersin kafana şu terliği.

Jimin: hadi hızlı olun saat 7:48 okula geç kalacağız.

Jk: benim arabayı alın siz erken gidin ben bebeğimle geleceğim.

Jimin: kimmiş yengemiz hemen sökül baklaları

Jin: kesin-

Jk: mor bebeğim canım motorum Yamaha R1.

Jimin: bi günde benden bebeğim diye bahset be kookie, küstüm sana.

Jk: sen benim jimin-shi'msin minnoş civcivimsin sen benim.

Jin: peki ben neyim jungkookcuğum?

Jk: sen benim ennn sevdiğim abi kardeş yerine koyduğum bir numaralı hyung'umsun.
Jk: sizinle biraz daha sohbet etmek isterdim ama lanet olası okul var gitmemiz gerekiyor.

Jimin: arabayı ben sürerim ona göre jin hyung.

Jin: yoo alakası dahi olamaz ben süreceğim.

Jimin: sen sürücü koltuğuna oturunca rm'seni daha iyi görecek değil mi çakalll.

Jin: ayıp hyung ayıp.

İkisi eğlene eğlene gidiyorlardı bende garaja indim bebeğim orada "bin bana jungkook sonuna kadar kökle gazımı" diye bas bas bağırıyordu. Anahtarı yerleştirip çalıştırdım garajdan hızlıca çıktım jin hyunglara yetişecektim gazı daha da sert sıktım ama yetişemedim onlar arabayı çoktan garaja sokmuş park bile etmişti. Saate baktım daha zilin çalmasına 12 dk vardı biraz gazlamaya karar verdim. Tam gazı kökledim ki önüme biri geçti sinirden deliye dönmüştüm.

Jk: SEN NE BOK YİYORSUN EZİLECEKTİN AZ DAHA BEYİNSİZ VELET.

Taehyung: 1.si ben senin kimya öğretmenin KİM TAEHYUNG 2. Bilerek geçtim önüne çünkü dersin benimle ve geç kalmamam gerekiyor 3.sü ben senden yaşça büyüğüm jeon.

HOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin