Hatırlatma: sonunda eve gelmiştik, inecekken bana bakıp kucağına (penisine) pat pat vurdu gözüyle gel işareti yapıyordu. Şimdi boku yemiştim işte.
Hızlıca arabadan indim.
Tae: buraya gel bebeğim yorma beni koşmak istemiyorum.
Offff mecbur uyarıyı da aldık gitmek gerekli. Lan adamın kölesi gibiyim gel diyince geliyorum git diyince gidiyorum.
Tae: aferim bebeğime şimdi söyle bakalım hangi fanteziyi istersin?
Jk: n-ne fantazisi ya? Sikeceksin bitecek işte öyle değil mi?
Tae: yook öyle ben fantazi istiyorum.
Jk: şıkları alayım lütfen bide hangisi en az acıtır onu da söyle lütfen.
Tae: hay hay.
Tae: A) duş fantazisi (duşta seni kucağımda inleterek sikeceğim)B) kelepçe-kırbaç ( o güzel ellerini yatak başlığına kelepçeleyerek bana ait olan bedeninde bana ait kırbaç izleri bırakacağım)
C) kucak dansı fantazisi ( biricik bebeğim minik taehyung'u mutlu etmek için çabalayacak sürtünecek)
D) direk kucağımda, yatakta, kelepçeyle sonra da duşta sikeceğim seni (bütün şıklar karışık ve dildo, penis yüzüğü vs. Kullanacağım)
Jk: yuh amına koyim direk sık kafama ya.
Tae: evet bebeğim hangisi, hangi şık?
Jk: bence d çünkü birini yapınca yorulacağız ve diğerlerine gücümüz kalmayacak ve yapmayacağız.
Tae: diyorsun yani?
Jk: evet diyorum.
Tae: tamam o zaman sen kararını verdin bi daha değiştirme şansın yok.
Tae: şimdiden başlayalım o zaman :)Birden kucağına aldı bende yerden yükselmenin etkisiyle kollarımı refleksle boynuna doladım, kafamı göğsüne koymuştum kaldıracağım zaman çenesiyle engelliyordu.
Yatak odasına geldik beni sertçe yatağa attı sırtımın yatağa çarpmasıyla ağzımdan sert ama yüksek sesli olmayan bir inleme çıktı.
Tae: her hareketinle beni daha da kendine aşık ediyorsun bebeğim.
Jk: diyorsunuz yani hocam
Tae: diyorum kookie
Yatağa yavaşça oturdu, bende t-shirt'ümü çıkartıp bi kenara attım. madem ilkimi alıyor bari ilkim zevkli geçsin. Kucağına oturdum elini belime attı dizinde oturuyordum belimden tutarak beni penisinin üzerine oturttu. Elini çıplak olan göğsümün üzerine koydu, dudaklarıma yaklaştı ilk hamleyi ben yaparak dudaklarına yapıştım alt dudağımı dudakları arasında almıştı bende karşılık vermeye çalışıyordum üst dudağını dudaklarımın arasına çektim. Dudaklarıyla boynuma ilerledi sertçe emiyordu morardığına yemin edebilirdim. Dişlerini sertçe boynuma sapladı canım yanıyordu boynumda biraz daha vakit geçirip göğüslerime indi, göğüslerim diğer erkeklere göre biraz daha şişti. Bir eliyle sağ göğüs ucumu sıkıyordu sol göğüs ucumu emmeye başladı dil darbeleriyle kucağında dört dönüyordum resmen. Ellerimi saç diplerine attım kafasını kaldırıp bana baktı dil darbeleri yüzünden ağzım 180°C açılmıştı dilini ağzımın içine soktu dillerimiz ağzımızın içinde dans ediyordu dudaklarımda işini bitirip tekrar göğüs uçlarıma yöneldi sol göğüs ucumu dişleri arasına almıştı sertçe ıssırdı odaya derin bir inleme bıraktım. Belimden tutarak yatağa ittirdi tek hamlesiyle beni yatakta tersine çevirmişti benim gibi birini nasıl tek hamlesiyle çevirmişti anlayamadım. Elini kemerine attı çekip çıkarttı dolaba doğru ilerledi oradan pembe tüylü bir kelepçeye çıkarttı yanıma geldi ellerimi birleştirip kelepçeyi takacakken belinden tuttup dudağına yapıştım. Ellerimi arkada birleştirdi yatak başlığına sertçe kelepçeledi tekrar dolaba ilerledi eline d-dildo aldı. Yanıma geldi. Elini bütün vücudumda dolaştırdı. Eşortmanımı çekip dolaba attı karşısında sadece boxerla kalmıştım. Kendi üzerindekinleri de çıkarıp attı ikimizde boxerlaydık benim boxerımı çekip çıkarttı biraz kıpırdadım ama kelepçeliydim. Dildonun ucunu hafiften deliğime sürttü ucunu içime sokar gibi yaptı parmaklarını ağzıma yolladı. Dil darbelerimle ağzımım içinde mest etmiştim tae'yı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM
Fantasyokula yeni gelen üniversitesi öğrencisi JEON JUNGKOOK ve onu ilk gördüğü günden beri aşık olan kimya öğretmeni görünümlü yer altı mafyası KİM TAEHYUNG (semetae) (ukekook) (konu: okul+mafya karışık)