ÜNİVERSİTE'M

649 30 25
                                    

tae aşağıda salonda oturmuş biriyle hararetli hararetli konuşuyordu.  Yanına yaklaştım gözlerini arkadan ellerimle kapattım.

Jk: 3 dediğimde bak olur mu?

Tae: hadi ama bebeğim oyun yapma.

Jk: 1...
2...
3...

Tae: waow bi üniforma bi insana bu kadar yakışamazdı bebeğim.

Jk: utandım ama ya.

Tae: hadi hadi yürü artık gidip kahvaltı yapalım sonra da seni okuluna bırakayım.  

Jk: ben kendim gidebilir miyim? Hem kendim öğrenirim okulun yolunu.

Tae: olmaz bebeğim.

Jk: sonunda okuluma gidebileceğim.

Tae: polis olunca polisliğe devam etmene gerek yok. Şirkette benim yanımda yardımcım yani ceo olarak çalışırsın.

Jk: ama-

Tae: aması maması yok ben diyeceğimi dedim bebeğim.

Off sikik herif bi elime diplomamı alayım seni de senin ananı da hapse tıkacağım.

Tae: yemek yemiyeceksen okula  gidelim istersen

Jk: olur gidelim,ama şey okulda sorun çıkartmasan olur mu? Ben de arkadaş yapabileyim. Jimin taa elin japonya'sına gitti, jin desen nerede bilmiyorum arkadaşım kalmadı.                

Tae: oldu bide sevgili değilmişiz gibi yapayım hım? Ne dersin bebeğim olur mu?

Jk: aslında iyi fikir olur bence, cidden de sevgili gibi yapmayalım değilmişiz gibi davran.

Tae: JUNGKOOK!

Jk: offf

Tae: Yürü hadi arabaya ikiletme beni.

Jk: tamam ya şaka yaptım sadece, kızma bu kadar.
-istediğin kadar kız bu son kızışların olacak zaten kim taehyung-

Arabaya geçtik yol boyunca yolu seyrettim sonunda heryerini yosun kaplamış çok güzel bir üniversiteye geldik harika bir yerdi koskocam koşu sahası falan vardı. Ben arabadan hızlıca indim çantamı alıp gidecekken tae belimden tutup dudağıma minik bir öpücük kondurdu.

Tae: hoşçakal öpücüğü yok mu sevgiliye?

Jk: hiç olmaz olur mu?

Bir kez daha dudağına öpücük kondurdum nasıl olsa bu son öpücükler olacaktı.
Tae arabaya geçti bana el sallayarak gitti sonunda özgür kalmıştım sonunda be. Okulun bahçesine doğru ilerledim bir sürü insan vardı. Nerdeyse herkes 2şerli 3erli takılıyordu tek takılan bendim. Neyse bende zamanla kendime yeni arkadaşlar yaparım  nasıl olsa kolay arkadaş olunabilen biriyim.

Üniversite👇🏻

Üniversite👇🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin