DÜĞÜN

374 21 45
                                    

(Tae'ya bakalım)

Jungkook  davetiyeleri yaptırmıştı, daha demin aradı ve haber verdi.

Tae: LUSY BURAYA GEL!

lusy: buyrun efendim ne istemiştiniz?

Tae: yatak odasını hazırla jakuzi yi de sıcak moda al ve güzelce köpürt.

Lusy: emredersiniz efendim.

Aklımda güzel fikirler dönüyordu. Saate baktığımda 21:41 olduğunu fark ettim bugün çok hızlı akıp gitmişti. Lusy odamı hazırlayıp indi aşağıya bende yukarıya odama çıktım. Bebeğimi bekleyemeyecek kadar yorgundum. Üzerimi çıkarttım ve jakuziye girdim. Yarın bu saatlerde büyük ihtimalleri sevişiyor olacağız. Jakuziden çıktım ve yatağa uzandım üzerimi giymemiştim, üzerime pikeyi çekip yastığa sarıldım ve günün yorgunluğuyla uyumaya başladım.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

(Jungkook'a bakalım)

Eve geldim arabayı garaja park ettim ve eve doğru ilerledim içeriye girdiğimde hizmetçiler muhabbet ediyordu konuşmalarını bölmeden su içmeye gittim. Bardağı elime aldım ve suyu doldurdum.

Lusy: taehyung'un sırtı harikaydı off sanırsın fatih sultan mehmet köprüsü offf! Keşke bir kez daha tekrarlasak. Neyse benim duş almam lazım malum kirlendim.

Hizmetçi: tamam ben işleri hallediyorum.

Lusy: okey.

Ne diyodu lan bu! Tae'nın sırtını mı görmüş niye görmüş ki? Yani tae duştan çıkmıştır o da havlu vermiştir öyle görmüştür. Kirlenmesi peki ne yapınca kirlenilir? Tövbe tövbe yok yok tae beni aldatmaz hemde böyle biriyle bulaşık falan yıkarken üzeri kirlenmiştir olamaz mı? Evet olabilir bu kadar telaşa gerek yok.

Yukarıya doğru ilerledim, merdivenlerden çıkıp odamıza girdim tae çıplak bir şekilde darmadağın olan yatakta uyuyordu sinirle lavobaya ilerledim! HAY SİKEYİM!? her yer ful köpük ve su. Tae umarım bana aklımdaki şeyleri yapmamışsındır umarım hemde düğünümüzden bir gün önce.

Jk: tae uyan.

Tae: hoş geldin güzelim.

Jk: hoş  buldum  sevgilim
+hiçte hoş bulmadım+

Tae: gel uyuyalım güzelim.

Jk: duş almam lazım sevgilim.

Tae: boş ver gitme gel uyuyalım.

Jk: ama yarın düğünümüz var tae.

Tae: sabah alırsın duşu güzelim.

Jk: tamam üzerimi değiştireyim o zaman.

Dolaba ilerledim tae cidden çok yorgundu. Her halinden çok yorgun olduğu belli oluyordu tae'nın. Dolaptan rahat bir şeyler aldım üzerime geçirdim ve yatağa doğru yöneldim. Tae'nın yanına uzandım. Ondan biraz uzağa yattım elini belime sardı. Beni kendine çekti kafasını boynuma sürttü. Kokusu burnuma kadar geliyordu eski kokusu gibi değildi başka kokuyordu sanki onun o mis gibi kokusuna bir koku karışmış gibiydi. Sesimi çıkartmadan gözlerimi kapattım. Kendimi uykuya bıraktım.

HOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin