Canım okuyucum: Ecrin8343 🫂🫀😘💌💟
jungkook'un anlatımı
Gözlerimi açtığımda simsiyah odada tek başıma yatakta uzanıyordum,hava kararmaya başlamıştı büyük ihtimalle saat 18:30 civarıydı. Bu ev hiç tanıdık değildi ilk defa gelmiştim daha önce farklı eve gitmiştik duvar rengi beyaz-gri tarzıydı ama bu ev siyahtı. Tae yoktu bu garipti telefon aramaya başladım. Belki telefonumu bu odada bulabilirdim. Dolapları karıştırdım dolapta yoktu. Oda da çekmece falan vardı oralara baktım yine yoktu yatağa kendimi sırt üstü attım atar atmaz dolabın altındaki kutuyu görmem bir oldu. Sevinçle gidip kutuyu açtım. YESS BE telefonum içindeydi hemen aldı. Şifresini açıp telefona girdim. Bi dk bende tae'nın numarası yoktu- vardı!! Kimyacı diye kaydetmiştim.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Kimyacı aranıyor
*Kimyacı* "tatam" olarak değiştirildi.
-çalıyor-
Arama sonlandırdı.
-aranıyor-
-Çalıyor-Jk; Alo tae nerdesin?
Tatam; bi işim vardı bebeğim ne oldu bişey mi var?
Jk; seni özledim, hem sen ben uyurken nereye gittin ben seni
merak ettim.Tatam; işlerimi halledip geleyim -bağırma sesi-
Jk; o ses neydi? Sen nerdesin?
Kim var yanında? Nerden geliyor o ses?Tatam; bişey yok bebeğim ben geliyorum. Sen beni bekleme yemeğini ye.
Jk; gelince bana hesabını vereceksin ama tae, şimdiden haberin olsun dedim.
Tatam; gelirken muzlu süt ister misin bebeğim?
Jk; sevgiliye rüşfet haaa!
Kesinlikle kabul edildi gelirken çok alıp gel bitanesi hemen bitiyor.Tatam; tamam bebeğim.
+Jk" bebeğim
olarak değiştirildi+
-arama sonlandırdı-
+13:78+Tae'ya çok sinirliydim, ama bi yandan da telefonuma kavuştuğum için mutluydum. Ne zamandır Instagram'a girmiyordum girip bir iki fotoğraf atayım bari.
+Jeongguk 10.6B takipçi+
Uzun zaman sonra yeniden~jjk
18B like
7049 yorum+Yorumları görmek için tıklayınız+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM
Fantasyokula yeni gelen üniversitesi öğrencisi JEON JUNGKOOK ve onu ilk gördüğü günden beri aşık olan kimya öğretmeni görünümlü yer altı mafyası KİM TAEHYUNG (semetae) (ukekook) (konu: okul+mafya karışık)