Jk: senin kafan yerinde değil, İÇMİŞSİM VE BURAYA GELİP BENİMLE DALGA GEÇİYORSUN!?
Tae: dalga geçmiyorum seni seviyorum güzelim, benimle evlen.
Jk: hayır! Evlenmeyeceğim seninle.
Tae: evleneceksin bebeğim, karım olacaksın, bunu yapmak zorundasın.
Jk: değilim seninle evlenmeyeceğim, ha dur evlenirim ama anca rüyanda.
Tae: her seferinde beni zor duruma sokuyorsun güzelim, illa sana karşı zor kullanmam gerekiyor.
Jk: bu sefer elinden ne geliyorsa yap hatta gelmeyeni de yap!
Tae: olan sana olur güzelim o yüzden şimdi eve gidiyoruz sende sana vereceğim evrakları imzalıyorsun.
Jk: HAYIR! sen tae değilsin senin beynim yıkanmış kesinlikle biri senin aklına girmiş.
Ayağa hızlıca kalktım uçurumun en kenarına gittim.
Tae: ne yapıyorsun sen! Düsşeceksin lütfen yanıma gel bebeğim.
Jk: yaklaşma atarım aşağıya kendimi taehyung!
Tae: beni dinle güzelim-
Jk: HAYIR SUS! DİNLEMEYECEĞİM?!?
bana daha da yaklaştı. Ben daha da geriye gittim gidecek yerim kalmadı ona baktım bana daha da yaklaştı.
Jk: dur gelme!
Tae: kaçma benden güzelim,düşeceksin.
Jk: defol git burdan niye anlamıyorsun bu kadar itiraz ediyorsun evlenmek istemiyorum anlasana artık bunu taehyung.
Tae: sen niye itiraz ediyorsun anla güzelim evleneceğiz, karım olacaksın!
Jk: olmayacağım dedim sana.
Yanıma daha da yaklaştı, aramızda en fazla 1 metre vardı.
Tae: kıpırdama
Jk: git burdan dedim sana kim taehyung!
Tae: bende sana gitmeyeceğim dedim kim jungkook!
Elini bana uzattı son adımımı geriye doğru attım bir ayağım boşluğa geliyordu dengemi sağlamam lazımdı.
Jk: sana yaklaşma dedim atarım yoksa kendimi.
Tae: atacaksın kendini güzelim ama benim kollarıma atacaksın.
Birden üzerime doğru koştu ben kenara çekildim uçurumdan aşağıya kendini attı arkasından fırladım. Elleri ellerimden kaydı. Onu tutmaya çalışırken dengemi kaybettim uçurumdan aşağı sallanıyordum. Ama aklım tae'daydı.
Jk: SEVGİLİM! İYİ MİSİN? TAEHYUNG SES VER!
tae: ATLA AŞAĞIYA GÜZELİM KORKMA BEN BURDAYIM!
bu adam harbi manyaktı, aşağıya doğru bakmak için eğildim. Yerde kocaman kalp şeklinde hava balonları vardı benimle evlen yazıyordu tae tam ortasında bana bakıyordu, oraya uzanmıştı. Aşağıya atlamış üstüne üstlük bir de elinde çiçekler vardı.
Tae: KORKMA BEBEĞİM ATLA SANA HİÇ BİRŞEY OLMAYACAK.
Ellerimi tutunduğum kayayı bıraktım kendimi aşağıya attım. Gözleri kapatmıştım rüzgar yüzüme vuruyordu. Omuzlarımın üzerinde sıcaklık hissettim gözlerimi açtığımda tae beni kollarıyla sım sıkı sarmıştı.
Tae: sana dedim güzelim benim kollarıma düşeceksin diye.
Jk: sen delisin,piskopatsın hatta ruh hastasısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM
Fantasyokula yeni gelen üniversitesi öğrencisi JEON JUNGKOOK ve onu ilk gördüğü günden beri aşık olan kimya öğretmeni görünümlü yer altı mafyası KİM TAEHYUNG (semetae) (ukekook) (konu: okul+mafya karışık)