DANS MI SEX Mİ

884 42 20
                                    

Sabah gözlerimi belimdeki ağırlıkla açtım. Açar açmaz tae'yı gördüm yavaşça kalkmaya çalıştım. Ellerini sıkıca bağladı kolları arasında kaldım.

Jk: bırak okul var.

Tae: müdürle konuşurum bugün görmezsin benimle beraber kalırsın.

Jk: istemiyorum gideceğim.

Tae: gitmeyeceksin dedim mi dedim o yüzden burada benimle kalacaksın.

Jk: kalmayacağım! Sen bi sürtükle kalmazsın zaten.

Tae: sürtüksün ama benim sürtüğüm, sadece benimsin başkasının teni dahi sana deyemez.

Jk: o zaman dün niye beni suçladın tae-

Belimden tutarak kendine çekti dudağıma sertçe dudaklarını bastırdı.
Elini kazağımın içine attı göğsümü sertçe sıktı. Dudaklarına sertçe inlememi bıraktığımda zevkle gülüyordü.

Jk: çekil, çek elini!

Tae: ama minik tae seni istiyor bebeğim.

Jk: söyle ona ben onu istemiyorum.

Tae: istemediğin için mi daha demin beni itemdin, o yüzden mi dudaklarıma inledin güzelim?

Jk: ittiremedim ayrıca o ağzımdan kaçtı bilerek olmadı.

Tae: tabi güzelim tabi.

Jk: bırak da okula gideyim hani ben üniversiteliyim ya taehyung, polis olacağım ya ben.

Tae: bişey olmaz müdürle konuşurum seni direk sınıf atlatır sende polis olursun ama benim ihtiyaçlarımı karşılamak şartıyla.

Jk: okuldan gelince tae okuldan gelince.

Aklı dağılmışken yataktan doğruldum dolaba doğru ilerledim. Formamı alıp giydim. Kitap falan götürmeyecektim çünkü bugün ful dışarda olacağız. Yanıma bir iki tane de beden dersinde giymek için eşortman spor ayakkabı falan aldım.

Tae: madem sen okula gidiyorsun benim de okulda öğretmen olarak mesaim başlıyor demektir.

Jk: ben arabayı alıyorum önceden gideceğim.

Tae: öyle bişey olmayacak. Ya jusan okuldaysa? Bende olmayacağım yanında kendini koruyamazsın.

Jk: senin yanında korunmaya muhtaç gibi gözüküyorum ama iyi dövüş sanatları biliyorum. Öyle kavgada "ay tırnağım kırıldı" değilim.

Tae: milletin yanında kaplan olup benim yanıma gelince tavşan oluyorsun yani.

Jk: senin yanında da kaplan olacağım bundan sonra.

Tae: dikkat et bebeğim iki kaplan bi eve fazla.

Jk: demek ki biri gidecek o da ben olacağım, polis olursam.

Tae: öyle bir ihtimal olursa seni okula yollamam bu kadar basit.

Jk: bunu yapamazsın.

Tae: sevdiğim için yaparım güzelim, aklına gelemeyecek şeyleri bile yaparım.

Jk: konu boş yere uzadı gidiyorum ben.

Tae: arabaya geç beni arabada bekle biryere de gideyim diye düşünme güzelim.

Jk: okeyyy!

Aşağıya indim. Garaja doğru ilerledim. Oradan Bugatti mistral'ın anahtarını aldım siyah şimşeğe doğru ilerledim şoför koltuğuna oturdum ve bebeğimi yani tae'nın arabası olan bebeğimi garajdan çıkarttım. Motor sesi hızı fren sistemi her şeyiyle harika bir tasarım harikasıydı. Tae denen herif bana bulaşmadan önce bir hayalim de yarış pilotu olmaktı. Babamlar beni terk etmeden önce babamla beraber garajımızda ki arabalara bakım yapar beraber sürerdik babam bana öğretirdi güzel zamanlardı.

HOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin