btskore777 canım okuyucum🫀💖💝
ran: eee böyle boktan bir konuya alet olmak nasıl bir duygu jungkook.
Jk: bence çok kötü bişey.
Ran: ilk değilsin malesef bu haberciler hep yanımda yakınımda oluyorlar, biliyor musun benim en yakın arkadaşımla bile beni ship yaptılar.
Jk: kimdi o şanssız kişi?
Ran: yeni polislik müdürü jung hoseok yani mafya olarak da biliniyordu suçluları yakalamak için mafya kılığına girdiği olmuştu.
Jk: kendisini yakından tanırım mafya olarak da polis olarak da.
Ran: vay amına koyim ya, biz nasıl daha önce tanımadık?
jk: Allah bilir valla.
Ran: ama sen de bi türk geni var ben emin oldum.
Jk: kimlik kartı ister misin? Kanıtlamak için.
Ran: olur valla.
Jk: şu adam hayla yakında mıdır acaba?
Ran: niye?
Jk: adama teklif sunarız bizi şehir merkezine kadar bırakır.
Ran: aslında iyi fikir, onu buraya çekmek için aklıma bir fikir geldi.
Jk: neymiş o?
Ran: yanlış anlama ama biz çift gibi davranacağız o buraya gelecek sonrası zaten çorap söküğü gibi gelir.
Jk: mantıklı bir fikirmiş, peki uygulayabilecek miyiz?
Ran: sen sadece yaptıklarımı yap o kadar.
Jk: tamam.
Jk: hangi hareketi yapacağız?Ran: kusura bakma lütfen şimdiden özür dilerim.
Belimden tutarak kendine çekti, uzun zaman sonra ilk defa hissettim o hissi bana tae'yı hatırlattı hemde büyük bir özlemle. Gözlerimi ona diktim gözlerini boynuma çevirmişti dudaklarını değirir gibi yaptı. Fotoğrafçı ordadaydı.
Çakma pozisyon
Jk: BEKLE! DUR GİTME!
Ran: şuanda buraya gelirsen sana daha fazla paylaşman için koz vereceğim. kimsede olmayan haberleri paylaşım reyting rekorları kırmak istemez misin? SANA DİYORUM!
Haberci: ne tür haberler peki?
Ran: aşk,yeni dergi daha bir çok haber ne dersin?
Haberci: olur derim.
Jk: bizi şehir merkezine kadar bırakır mısın?
Haberci: arabanız yok mu?
Jk: olsa niye sana soralım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM
Fantasyokula yeni gelen üniversitesi öğrencisi JEON JUNGKOOK ve onu ilk gördüğü günden beri aşık olan kimya öğretmeni görünümlü yer altı mafyası KİM TAEHYUNG (semetae) (ukekook) (konu: okul+mafya karışık)