Canım okuyucum: Meryembeyza252❤️🫀😻
tae: konuşmanız bitince çabuk çıkın. Bebeğim yeni ameliyattan çıktı fazla yormayın.
Jimin: tamam tae.
Jk: n-niye gelmediniz?
Jin: hyung biz gelecektik ama haberimiz olmadı gelemedik.
Jk: keşke hiç ge-lmeseydiniz.
Jimin: öyle deme lütfen kookie.
Jk: ben ameliyattayken yanımda siz yıllık dostlarım yoktu iki günlük tanıdığım mafya yanımdaydı, sözde sizin haberiniz olmamış.
Jin: -konuyu bilsen bize hak verirsin- lütfen bizi bi dinle.
Jk: ney-inizi dinleyeceğim ha neyinizi?
Jimin: bizi buna tae zorladı!
Jimin: senin hastanede olduğunu duyar duymaz geldik. Yoğum bakımdan beri hep başında bekledik, bizi buraya girmeden tehtid etti "eğer tae bizi tehdit etti derseniz hepinize bedelini ödetirim" dedi.Jk: gidin odadan İSTEMİYORUM sizi de ya-lanlarınızı da is-temiyorum.
Tae: ne oluyo burda?
Jk: tae
Göz yaşlarımı tutamadım.
Tae: ÇIKIN ODADAN HEMEN!? GİDİN BENİ BEKLEYİN DIŞARDA
jin: biz doğruyu söylüyoruz kook. İnan bize o tae'ya güvenme lütfen bizi dinle.
Tae: SİZE ODADAN DEFOLUN DEDİĞİMİ HATIRLIYORUM!
tae kollarını açtı bende boşluğa denk gelip kocaman sarıldım kafamı boynuna gömdüm.
Jk: dedikleri d-oğru mu tae?
Tae: inan bana hiç biri doğru değil bebeğim, hepsi sana yalan söylüyorlar.
Jk: lütfen beni hayal kırıklığına uğratma tae sana güveniyorum güvenimi hiçe sayma arkamdan iş çevirme sana güvenebileyim.
Tae: bana güven bebeğim, kimseye güvenmesen bile bana güven.
Tae: daha iyi misin peki bebeğim?
Jk: evet biraz daha iyiyim ufak tefek sancılarım var ama çok değil.
Tae: o zaman bi öpücüğü hak ediyorum değil mi seni o kadar teselli ettim.
Jk: hemen şımarma ama yoksa her iyi bişey yaptığında öpücük istersen her salise öpmek zorunde kalırım.
Tae: bak bak sen bizim tavşana demek beni sevmeye başladın.
Jk: yoo sevmedim yani şey teşekkür için aslında.
Tae: tamam hadi yedim diyelim ama öpücüğümü isterim ona göre haberin olsun.
Yerimden hafif doğruldum tae'nın dudağına küçük bir öpücük kondurdum. Şaşkınlıkla bana baktı. Belimden tutup kendine çekti dudağıma daha sert kapandı canımın acımasıyla hafif inledim. Tae'nın telefonu çaldı. Tae'yı seviyor gibi yapmalıydım ki üniversitesi hayatım bitene kadar okul hayatına bela olmasın. Planım onun güvenini sağlamaktı ben onun güvenini sağlayınca o da benim okula özgür bir şekilde gitmeme izin verecekti bende rahat bir kafayla polislik okuyup mezun olacaktım, mezun olunca yine benim peşimi bırakmazsa takarım kelepçeyi eline atarım hapse böylece beni rahat bırakır.
Tae: jimin arıyor seninle konuşacakmış konuşmak ister misin bebeğim?
Jk: evet son kez konuşayım eski dostumla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM
Fantasyokula yeni gelen üniversitesi öğrencisi JEON JUNGKOOK ve onu ilk gördüğü günden beri aşık olan kimya öğretmeni görünümlü yer altı mafyası KİM TAEHYUNG (semetae) (ukekook) (konu: okul+mafya karışık)