Yukardaki t.c'yi kim alırsa onundur.
______________________________________Ben arabaya geçtim sağ koltuğa oturdum. Tae, lion yuhan ve sujin bizim arabadaydı değerli de bangchan'ın arabasıyla gidecekti.
Tae: hangi bara gidelim?
Lion: her zamanki olana gidelim bence.
Yuhan: orda işler karışık, yeni bir polis varmış jung hoseok diye oradaki herşeye sahip çıkıyormuş ve suçluları gördüğü an tutuluyormuş kimse ondan kaçamıyormuş duyduğuma göre.
Tae: oraya gidelim o zaman. Kim kral kim patron bi gösterelim o hoseok'a.
Jk: yine bela yine musibet.
Tae: rahat ol bebeğim, bizimle kimse başa çıkamaz, ne o polis ne de mafya bu alemde kralda biziz patronda biziz.
Jk: ama bana söz ver kimsey gerekmediği bir halde bulaşmayacaksın tamam mı?
Tae: tamam tamam gerekmedikçe bulaşmam güzelim.
Sujin: vay be sen bizim patrona bak, milletin yanında kaplan bebeğinin yanında kedi.
Tae: valla seni burda sikerim düzgün konuş.
Sujin: tamam ya kızma patron.
Arabada sesizlik oluştu. Yol boyunca konuşan olmadı biz önde bangchan'lar arkada bara doğru gidiyorduk. Bara ilk defa gidecektim, yani tae'larla ilk defa gidecektim. Bir de orada bir mafya gibi polis varmış. büyük ihtimalle işler karışacak ama belki karışmaz yani o da bi ihtimal.
Tae: geldik. İnebiliriz artık gel güzelim.
Arabadan indik oradaki valeye arabaları teslim ettik. Bara doğru girdik oradaki garson kaydımıza baktı, bar olmasına rağmen baya lüks biryerdi. İçeriye geçtik barmenin yanına doğru ilerledik.
Jk: ben büyük boy şampanya istiyoru-
Tae: bana bir votka güzelime de alkolsüz şampanya.
Jk: yaaa tae ben bebek değilim.
Tae: bebeksin hemde benim bebeğimsin.
Yanağına Ufak bir öpücük kondurdum.
Wojin: tamam anladık en iyi çift sizsiniz.
Felix: biz varken mi?
Bangchan: hoş geldiniz hyung.
Hyujin: hoş bulduk, ama iyi fikirdi buluşmak hem son durumları konuşuruz.
Felix: ben siparişleri alıp geleyim siz oturun.
Sujin: ben de seninle geleyim yardım ederim.
Hyujin: gerek yok ben giderim.
Yuhan: bi sakin ol be kanka yemeyeceğiz sevgilini korkma.
Felix: ÖÖÖHHM ÖHHHMM.
Jk: ben oturuyorum o zaman.
Tae: bizde oturalım sujin ve hyujin sizde içecekleri getirirsiniz.
Hyujin: tamam hyung.
Benim yaralandığım zaman beni ameliyat eden hyujin demek ki tae'ların grubundaydı. Sujin ve hyujin gidip içecekleri getirdi.
Sujin: buyrun
Jk: teşekkürler.
İçecekleri içmeye başladık benim kafa şampanya'nın içinde alkol bulunmamasına rağmen 1500 olmuştu bile.
Tae: iyi misin güzelim.
Jk: hemde çoook iyiyim sevgilim.
Felix: bizim karakola yeni bir amir geldi baya sert o geleliden beri yakalanan suçlular baya bi arttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM
Fantasyokula yeni gelen üniversitesi öğrencisi JEON JUNGKOOK ve onu ilk gördüğü günden beri aşık olan kimya öğretmeni görünümlü yer altı mafyası KİM TAEHYUNG (semetae) (ukekook) (konu: okul+mafya karışık)