Damatlık alışverişi

485 22 54
                                    

Jk: çekil yanımdan taehyung.

Tae: ama neden güzelim?

Jk: beni kaçırıp başkası yapmış izlenimi verip haberlere yayınlayan biri neden diye mi soruyor?

Tae: ama sen-

Jk: ama ben biliyorum Taehyung çünkü seni tanıyorum ve adamın çok dikkatsizlik yaptı. Bana iğneyi batırır batırmaz seni aradı konuşmanızı duydum senin yaptırdığını biliyorum.

Tae: hay sikeyim!

Jk: bence sen kendi kafanı si-

Suga: TAEHYUNG?!?!?!?!?

Suga kapıyı sertçe açıp odaya tae'ya bağıra bağıra girdi. Tae neye uğradığını şaşırmıştı, ben azda olsa tahmin edebiliyordum, suga tae'nın planını öğrenmişti.

tae: yavaş lan hayvan herif görmüyor musun çıplağım bianda odaya dalınır mı?

Suga: ben senin beynini sikeyim OROSPU ÇOCUĞU!? ANANI SİKECEM SENİN SİKİK HERİF?!

Suga tae'nın üzerine sinirle atıldı, tae'nın boğazını sıkıyordu ben keyifle izliyordum tae ani bir atak yapıp suga'yı yere serdi suga'nın yüzünü yumrukluyordu.

Jk: dur! TAE?! Dur gidelim damatlık FALAN bakalım hadi dur amına koyim.

Tae bir hışımla suga'nın üzerinden kalktı gözlerini bana dikip konuştu.

Tae: olur bebeğim gidelim.

Jm: abahahahahhahahah oha lan ne bu hız.

Suga: sen konuşma geç odaya?!

Jm: suga!

Suga: sana odaya git dedim jimin.

Tae: ben hazırlanıp geliyorum sen geç arabaya.

Jk: ben şaka yaptım ya gerçekten gitmeyeceğim.

Tae: bende şaka diye bişey yoktur güzelim git arabaya ben hemen geliyorum.

Jk: hyung!!!! Kurtar beni nolur.

Suga: kusura bakma bebeğim ama benim de birileriyle görmem gereken hesabım var. 

Jk: nolurrrr!

Tae: hayde güzelim hayde araba geç bekletme beni.

Jk: iyi be,bi şaka yaptık günümüzden olduk.

Suga: yapmayacaktın o zaman güzelim.

Jm: TAEHYUNG!!!!

tae: aaaaa yeter bi sevgilin bağırır tae diye bi sen dırdırdır başımın etini yediniz en sonunda ikinizinde kafasına sıkacam kurşunu o olacak ayıp be cık cık cık. 

Bir şaka yaptım ve sonucunda malesef ki şimdi şakam gerçeğe döndü. Arabaya geçtim sağ koltuğa oturdum. Tae'nın gelmesini bekledim geldi ve yanıma sol koltuğa oturdu.

Tae: hangi mazaya gidelim bebeğim? Gucci prada falan filan?

Jk: bilmem ki ayrıca tae-

Tae: hangi renk damatlık istersin bebeğim bence sana mafya eşi olmak yakışır o yüzden sana siyah bir takım alalım.

Jk: tae ben evlenmek iste-

Tae: biliyorum bebeğim benimle evlenmek için çok fazla can atıyorsun inan bende senin kadar istekliyim özellikle de gerdek gecesi için.

Jk: ikide bir lafımı bölüp durma taehyung.

Tae: kusura bakma bebeğim.

Jk: telefonumu geriye alabilir miyim?

HOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin