KARŞILIKLI ATAK

498 27 30
                                    

suga: gidelim kook.

Jk: lütfen gidelim.

Jm: madem konuşmaya başladık kimse bir yere gitmeyecek konuşacağız.

Suga: söyle jimin! Neyi söyleyeceksin tae'nın kucağında ne kadar rahat olduğunu falan mı söyleyeceksin?

Jm: biz o zaman içkiliydik! Ne bok yediğimizin farkında bile değildik.

Jk: farkında olsan gitmeyecektin yani jimin.

Jm: benim sevgilim var, niye en yakın arkadaşımın sevgilisinin kucağına gideyim!

Suga: eski sevgilim diyecektin.

Jm: suga lütfen.

Tae: güzelim ben sana herşeyi açıklayayım, lütfen beni bir iki dakika dinle.

Jk: hayır!

Tae güzelinin yanına doğru ilerledi, güzel ini kucağına aldığı gibi arabaya bindirdi, güzeli inmek için çırpınıyordu tae'nın seme damarları şahlanmıştı güzelini kendine çektiği gibi dudaklarını bebeğinin dudaklarına bastırdı.

Jk: ÇEKİL! GİDİP JİMİN'İ ÖPTÜĞÜN DUDAKLARLA GELİPTE BANA DOKUNMA?!? GİDİP JİMİN'E DOKUNDUĞUN ELLERİNLE BANA DOKUNM!

Tae: ben asla sana ihanet etmem bebeğim asla. O gün bi hata yaptım, serhoştum jimin kucağıma gelince onun yüzünde seni gördüm, ben onu sen sandım yemin ederim bilerek yapmadım. O gelip kucağıma oturunca kendimi kaybettim, kucağımda sürt-

Jk: SUS! DAHA FAZLA SİZİN TERBİYESİZLİKLERİNİZİ DİNLEMEK İSTEMİYORUM?!? AÇ KAPIYI İNECEĞİM!

tae: O SUGA'NIN YANINA MI GİDECEKSİN, O SENİ BENDEN DAHA FAZLA MI TATMİN EDİYOR?!

jk: JİMİN KADAR EDEMEZ DEĞİL Mİ TAE!?!
jk: ben seni edememişim o yüzden gidipte jimin'i kucağına alıyorsun.

Tae sinirden deliye dönmüştü. Burnundan soluyordu adeta. Güzelini belinden tutup kucağına oturttu, koltuğu yatırdı ve geriye çekti.

Tae: bu kucağa sadece sen oturabilirsin bebeğim, başka biri bırak oturmayı yanına dahi yaklaşmaz.

Jk: o yüzden de sen jimin'i otuttun zaten pislik.

Tae: siktir jeon-ahh sürtünmeyi kes!

Jk: jimin kadar iyi değil ama neyse.
Jk: şimdi indir beni kucağından şerefsiz!

Tae: her lafında şerefsiz deyip sinirlenip daha da hızlı sürtünüyorsun bana güzelim.

Jk: hayır, Sürtünmüyorum!?

tae: tabi efendim, hiç sürtünmüyorsun.

Jk: jimin sana daha da iyi sürtünür, git onu kucağına al.

Tae: hadi ama güzelim, dediğim gibi ikimizde fazla serhoştuk bilmeden oldu.

Jk: hah!

Tae: AAAAHHHH SİKECEM SENİ KİM?!

jk: ben jeon memnun oldum.

Tae: kim'sin benim kim'im, kim jungkook'sun sen.

Jk: yooook senin ki kim jimin'dir.

Tae: sende min jungkook'sun o zaman, tabi ben olmasaydım.

Jk: olabilir!?! NİYE OLMASIN!

tae: çünkü ben varım ve sen kim jungkook olacaksın.

Jk: bu olaylar olmasaydı olacaktı.

Suga: aç şu kapının kilidini kim taehyung! BENİ SINAMA YEDİĞİN DİĞER BOKLARI DA BİR BİR ANLATIRIM?!?

HOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin