PİSKOPAT

577 34 20
                                    

Jk: boş yapma hadi sen git.

Koruma: oldu gideyim jungkook bey.

Jusan: hadi hadi siktir git tae'ya bişey demeyiz biz, sen görev yapmış gibi yaparsın öyle rapor verirsin.

Koruma: olmaz.

Jk: o zaman yapacak bişey yok gel gidelim jusan.

Jusan: anlaştığımız kafeye gidelim.

Koruma: araba şu tarafta jungkook bey.

Jusan: o benimle gelecek.

Koruma: seninle aynı arabaya binmeyecek lütfen şöyle buyrun efendim.

Jusan: tamam o zaman bende sizinle geleceğim.

Koruma: az önce ne dedim duymadınız herhalde, sizin jungkook beyle aynı arabadan durmanız yasak.

Jusan: ben senin ananı sikim.

Jk: sana rüşfet teklif etsem olmaz mı?

Koruma: olmaz efendim olmaz ısrar etmeyin.

Jusan: hadi hadi kabul ettin. Geç jungkook arabaya.

Arka koltuğa oturdum. Jusan öne geçer diye düşünüyorumdum ama yanıma geçti oturdu.

Koruma: hangi kafeye gideceksiniz efendim?

Jusan: numaranı ver konum atayım.

Koruma: 08++++++7.

Jusan: 🪅konum gönderildi🪅

Koruma: orası uzak değil mi efendim?

Jk: konum neredeyse oraya gidelim lütfen.

Koruma: peki efendim.

Yolda gözlerim kapanıyordu belimde bir acı hissettik araba yavaşlamıştı.

Jk: noluyo?

Jusan: bişey yok güzelim uyu sen sadece korumayı bayılttım.

Jk: iyi.

Gözlerime hakim olamıyordum daha az önce uykum yoktu çok enerjiktim ama şimdi bi anda uykum geldi gözlerim kararmaya başladı. Galiba jusan bana da vermişti bayıltıcı iğneden. Belimde sıcaklık hissettim kafamı çevirdim jusan belime elini atmıştı. Dudaklarını boynuma sürttü.

Jk: d-ur.

Jusan: sessiz ol bebeğim şimdi evime gideceğiz.

Jk: ind-ir beni.

Jusan: ben seni indirmiyorum ama sen beni kaldırıyorsun bebeğim hemde her hareketinle.

Tae'nın anlatımı

Amerikadan yapılacak silah ihracatında sorun çıkmıştı siktiğimin amerikanları bizim adamlara saldırmış mallara el koymuşlar bende onların amına koyacam.

Bebeğimi korumaya emanet edip limana doğru ilerledim. Arkamızda 1000 den fazla adam vardı. Önceden bu amerikanlara güvenmemiştim çatılara keskin nişancı yerleştirmiştim bazı silah konteynerlerinin içinde de adam vardı silah yerine adamları taşıyorlardı, ama haberleri dahi yoktu ben oraya gidince hepsini bir bir paket edeceğim. Arabalarla limana geldik. Herkes yerlerine geçti. Amerikanların ruhu bile duymamıştı.
Üzerime zırh/yelek setimi giyip elime silahımı aldım.

İşte tataaa👇🏻

İşte tataaa👇🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin