GltenNebiolu selemecenemelerwoaa
canım okuyucularım sizi seviyorum
I love you, 사랑해요, Ich liebe dich, Ti amo,愛してます、 Я тебя люблю. ❤️🫀🤍🔥💝💞
(7 dilde sizi seviyorum)
(Türkçe, ingilizce,korece,almanca,italyanca, Japonca ve Rusça)
______________________________________Hatırlatma= jk: gitmeyelim yani gitmesek de olur.
Tae: müdürden izin aldım eve gidiyoruz güzelim.
Jk: gitmiyoruz tae.
Tae: o zaman giy elbiseleri geç direğe seçim senin güzelim ben şıkları sundum.
Offf ben ne bok yiyecem ya. Burda kalırsam gidecek veya kaçacak biryerim yok ama eve gidersem bi boklar yiyip kurtulabilirim, EVET! eve gideceğim.
Jk: eve gidelim o zaman.
Tae: bende öyle düşünmüştüm zaten bebeğim, hadi evimize gidelim.
Yolda giderken ayağımı bilerek taşa vurarım düşmüş gibi yaparım sonra da kurtulurum. Ya da başa gelen çekilir diyip onunla sevişirdim. Off inşallah 1. taktik işe yarar yoksa boku yedim.
Tae: geç arabaya güzelim.
Arabaya geçip oturdum, tae geldi sağ koltuğa geçip oturdu. Anahtarı taktı ve arabayı çalıştırdı. Yan profili harikaydı tek eliyle arabayı kullanması bı ayrı harikaydı. Ama onun ki sevgi değildi o kesinlikle bana takıntılıydı. Başka şartlarda karşılaşmış olsaydık kesinlikle onu düşünebilirdim.
Tae: ne o çok mu yakışıklıyım?
Jk: yoo sadece dalmışım yani.
Sağ elini direksiyondan çekti ve bacağıma attı. Elini kasıklarıma kadar çıkarttı.
Jk: çek elini üzerimden taehyung.
Tae: zaten eve gidince daha fazlasını yapacağım bebeğim o yüzden şimdiden alış.
Daha da sıktı bende geriye doğru yaslanıp yana kaydım.
Tae: kaç bakalım tavşancık nereye kadar kaçacaksın bakalım.
Jk: gittiği yere kadar kaçacağım taehyung, hep senden ve senin zülmünden kaçacağım.
Tae: bende seni hep yakalayacağım, seni ve senin umudunu yakalayacağım.
Yola baka baka eve geldik planım şimdi devreye girecekti. Kapıdan çıkarken ayağım arabanın kapağına çarpmış gibi yapacaktım sonra kendimi yere atacaktım o da beni sikmekten vazgeçecekti. Ayağımı dışarı attım canım acıyacaktı ama kendimi yere attım. Birden belimden tutu ve kendini çekti.
Tae: hopp dikkat et ufaklık sevişmeden önce yaralanmanı istemem.
Jk: ben direk sakatlanmak istemem. -offf plan işe yaramadı ben boku yedim-
Beni kucağına çekti dudaklarını dudaklarıma kapattı üst dudağımı dişleri arasında ezdi.
Tae: korkma güzelim acımayacak en az ağlarsın.
Jk: sağol ya çok iyi moral veriyorsun teşekkür ederim tae.
Tae: rica ederim güzelim.
Birden kucağına çekti, havaya kalkmanın verdiği telaşla bacaklarımı beline doladım. Kollarımı da boynuna doladım.
Tae: alıştın bile küçüğüm.
Beni yere indirdi duvarla arasına sıkıştırıp dudaklarıma kapandı dilini ağzımın içine sertçe ittirdi dillerimiz ağızlarımızın içinde dans ediyordu resmen. Elini t-shirt'ümün içine soktu tek hamleyle çıkarıp attı bir elini göğsüme attı. Kendi üzerini hızlıca çıkarttı. Eline çıkarttığı kemerini aldı ellerimi birleştirip kemeri ellerime bağladı. Beni yatağa doğru sertçe ittirdi. Üzerime çıktı dudaklarımı hunharca emiyordu. Üst dudağımı dudakları arasına aldı bende alt dudağını dudaklarım arasında eziyordum. Altını tamamen çıkarttı ikimizde çıplaktık. Dudaklarını boynuma bastırdı. Dişlerini sertçe boynuma sapladı hunharca emiyordu dişlerinin izi kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM
Fantasyokula yeni gelen üniversitesi öğrencisi JEON JUNGKOOK ve onu ilk gördüğü günden beri aşık olan kimya öğretmeni görünümlü yer altı mafyası KİM TAEHYUNG (semetae) (ukekook) (konu: okul+mafya karışık)