ATIŞ HOCASI

586 35 27
                                    

O pislik eun-woo arkama geçmişti. Tek dileğim beni rahat bırakmasıydı.

Eun-woo: tekrardan merhaba kook.

Jk: rahat bırak beni.

Eun-woo: duydum ki tae'nın tek ve en özel noktası sensin ve bizim de seninle bir geçmişimiz var hatırladın mı?

Jk: hoca-

Eun-woo: kes sesini yoksa o çok sevdiğin tae'ya bay bay demek zorunda kalırsın.

Jk: hocam ben jusan'ın yanına geçebilir miyim ona beden dili hakkında lazım olan bilgileri söylerim  o da öğrenir.

Hoca: tamam geç ama çok ses çıkartmayın.

Jk: tamam hocam.

Jusan: hoş geldin bakalım.

Jk:  bu eun-woo benim elimde kalacak ben şimdiden uyarayım sonra bıdı bıdı yapmayın.

Hoca: ben ne dedim size jeon!

Jk: özür dilerim hocam bi daha olmayacak.

Jk: -tenefüste konuşuruz-

Jusan: -emir alındı komutanım-

Jk: -boş yapma jusan-

Jusan: -tamam ya sakin ol hemen yükselme şampiyon-

Ders sıkıcı geçmişti. Hoca bir önceki ders gibi değildi, iki dakikada ruh hali değişebiliyor adeta adamın. Çok boktan geçen bir dersten sonra zil sonunda çaldı valla gına gelmişti.

Jusan: ee derste niye sinirlendin bakalım eun-woo'ya.

Jk: kimseye söyleme b-en  eun-woo tarafından taciz edildim.

Jusan: ne!?

Jk: şşşşt bağırma kıs sesini.

Jusan: tamam tamam sustum.
Jusan : konuyu değiştireyim bari
en sevdiğin spor hangisi kook.

Jk: voleybol, tenis, basketbol her türlü sporla ilgileniyorum açıkçası.

Jusan: benim-

Jk: seninki basketbol değil mi?

Jusan: takk bingo,peki nerden anladın?

Jk: hoca spor salonundan çıkmıyor dedi seni ararken basketbol oynuyordun ordan anladım.

Jusan: dikkatlisin.

Eun-woo: o gece daha da dikkatliydin değil mi jeon?

Jk: elimde kalmadan git burdan eun-woo.

Eun-woo: o gün o sokakta yapma eun-woo diye kıvranan kişiden çok korkuyorum tanrım beni koru lütfen, hah güldürme beni kook.

Jusan: onun elinde kalmadan benim elimde kalacaksın sen orospu çocuğu.

Jusan eun-woo'nun üzerine atıldı kafasına sertçe kafa attı yüzünü defalarca yumrukladı eun-woo'nun elini arkaya çekerek eun-woo'nun saçlarını çekti. Eun-woo acıyla kıvranıyordu.

Jk: tamam yeter jusan dur artık ölecek seninle proje ödevini yapalım sonra öldür ondan sonra hapse girersin.

Jusan: bu durumda bile komiklik yapabiliyorsun ya hayranım bu özelliğine.

Tae: NE OLUYOR BURDA!

Jk: sende en önemli zamanda değilde jusan'a kızacağın zamanda gel tae.

Tae: jungkook ne bok oldu hepsini bir bir anlat.

Jk: anlatacak bişey yok işte git artık şirkette falan işin vardır git başımdan evde görüşürüz.

Tae: anlatmadan gitmeyeceğim hiç bir yere.

HOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin