HASTANE

1K 56 20
                                    

Jhope: tae uyan.

Tae: ne oldu bebeğim iyi mi çıktı mı ameliyattan?

Jhope: hayır burda uyuya  kalmışsın.

Tae: teşekkürler jhope.

Jhope: rica ederim ama rica olarak burdan gidebilirsin mesela tae.

Tae: niyeymiş o?

Jhope: jungkook Kendini vuran bir adamı yanında istemez eminim tae bu yüzden defol git.

Tae: bı teşekkür ettik diye hemen götün kalkmasın indirmesini biliriz.

Jhope: sana dediğim gibi jungkook ameliyattan çıkınca seni istemeyecek.

Tae: KES SESİNİ O BENİ SEVİYOR İSTEYECEK BENİ SENİ İSTEMEYECEK O BENİM BENİ İSTER!?

jhope: seni ruh hastası şerefsiz. Sen onu vurdun o senin yüzünden içerde can çekişiyor belki de ölüm döşeğinde yatıyor.

Hemşire: sessiz olun burası klinik burada hastalar var aksi takdirde sizi kovmak durumunda kalacağım.

Tae: iyi tamam. Jungkook iyi mi? Durumu nasıl?

Hemşire: onu söyleyemiyoruz malesef, doktoru çıkar birazdan ondan gerekli bilgileri alırsınız.

Jhope: ameliyat nasıl bari onu söyle.

Hemşire: kurşun kılcal damarların çoğunu parçalamış buraya gelene kadar çok kan kaybetmiş, kan nakli için kan bulundu ama yorgun kurşun bacak doku kasına zarar vermiş. Kas zedelenmiş ameliyat başarılı bir şekilde bitse bile jungkook bey 1-2 ay geçici yürüme felci olabilir.

Tae: ne yaptım ben?!

Jhope: ne yaptın sen!? Şerefsiz herif senin yüzünden jungkook'a bişey olursa seni sikerim seni yaşatmam DUYDUN MU?!?

tae: bi dur be adam bı acımızı yaşayalım, hemşire hanım!

Hemşire: buyrun?

Tae: Hayati riski var mı?

Hemşire: kan kaybetti demiştim bu yüzden de kalp daha hızlı kan pompalama gereği duymuş ve kalp ritmi bozulmuş. Hayati riski var ve yüksek.

Ameliyat haneye bakalım.

Hemşire: efendim hastanın nabzı düşüyor, hastayı kaybediyoruz.

Doktor(minho): şok cihazını hazırla! HEMEN?!

Hemşire: hazır.

*Baaamm*

Doktor(minho): 250 hemen

Hemşire: hazır

*Baaamm*

Doktor(minho): daha çok gençsin dayan. 650 hazırla

Hemşire: bu çok riskli efendim

Doktor(minho): dediğimi yap hemen!

*Baaamm*

Hemşire: nabız eski hâline geldi.

Doktor(minho): sonunda başardın genç adam...

Hemşire: efendim hastada kan kaybı yaşanıyor hayla bu kanama devam ediyor böyle devam ederse kansızlıktan hasta hayatını kaybedebilir.

Doktor(hyujin): kılcal damarlara pansuman yap, oksijenle temizle üzerine dikiş at.

Doktor(minho): bana işimi öğretme!

Doktor(hyujin): eğer biraz daha itiraz edip benim fikirlerimi reddedersen hasta hayatını kaybedecek.

Doktor(minho): defol burdan!

HOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin