המשך ל-"אם רק ידעת מה אני מרגיש כלפיך."

191 8 4
                                    


"בייבי מה אתה רוצה לאכול?" שאלתי את טאי "אממ אפשר פסטה?" "כן בייבי" עניתי והלכתי למטבח, בזמן שבישלתי טאי ישב על האי שבמרכז המטבח, משחק בטלפון, "בייבי במה אתה משחק?" שאלתי "אממ זה ל-לא חשוב" הוא גימגם, לא אהבתי את זה שהוא לא מספר לי, אז הפסקתי את מה שעשיתי והלכתי מאחוריו מחבק אותו מאחור, ראיתי שהוא שיחק במשחק שקשור לאיפור 'דאמט הוא כל-כך חמוד' חשבתי, טאי השפיל את ראשו והרמתי לו אותו "בייבי למה לא רצית להגיד לי במה אתה משחק?" "כ-כי התביישתי" טאי ענה לי "אין לך למה להתבייש" ט-טוב" טאי אמר, נישקתי אותו בלחי וחזרתי לבשל, לאחר שסיימתי הנחתי את שתי הצלחות על השולחן והתחלנו לאכול וראיתי שטאי ממש נהנה "טעים לך?" שאלתי בציחקוק "כן מאוד~" טאי השיב לי, סיימנו לאכול וטאי הלך לראות טלוויזיה, איברי עדיין עמד, חזק, החלטתי ללכת להתקלח ולטפל בו "בייבי אני הולך להתקלח" אמרתי "בסדר" הוא השיב, הלכתי אל חדר המקלחת, הורדתי את בגדי רואה איך מיני אריאל עדיין עומד ומחכה לטיפול, גיחחתי ונכנסתי למקלחת, הפעלתי את המים החמים והרטבתי את גופי, התחלתי להסתבן ולגעת באיברי, משפשף אותו ולאט לאט הקצב הפך למהיר יותר, בדימיוני ראיתי את ישבנו של טאי, עגול ועסיסי, מחכה שאזיין אותו "אהה טאי" גנחתי "אהה פאק" המשכתי לשפשף את ידי על איברי, דמיינתי איך אני מכה את ישבנו של טאי שוב ושוב והתחרמנתי עוד יותר מהמחשבה הזאת והרגשתי שאני קרוב, שפשפתי חזק יותר ומהר יותר "פאק טאי" גנחתי ללא הפסקה "טאייי" גנחתי כאשר גמרתי, יצא מאיברי נוזל לבן וסמיך, סיימתי להתקלח ויצאתי להתלבש.

קטעים שעולים לי לראש✨Where stories live. Discover now