הייתי עצבני מאוד.
נסעתי הכי מהר שיכולתי, עצביי השתלטו עלי. אחזתי בהגה בחוזקה ולחצתי על הגז חזק, נוסע מעל 100 קמ"ש-המהירות המותרת.
זין על החוקים!
זין על הכל!
תְאו שישב במושב לצידי פחד.
ראו את זה גם מבלי להסתכל עליו.
הוא נצמד לגב המושב ונשך את שפתיו הגדולות והבשרניות בחוזקה.
דמעות נפלו מעיניו היפות וידיו העדינות והקטנות רעדו.
לאחר שהתרחקנו מספיק מאחוזתו של לואיס עצרתי בצד הכביש בחדות.
תְאו הסתכל עלי במבט מפוחד והתאפקתי לא להשתגע "אל תסתכל עלי ככה! שנינו יודעים שממש הגזמת!" אמרתי מנסה לא לצרוח "א-אני לא.....לא הת...כוונתי" גמגם בלחש.
דמעות ביצבצו בעיניו וכמעט נפלו על פניו היפות, נחלשתי למראו. הוא רעד מכף רגל ועד ראש "תְאו בייבי אל תבכה" אמרתי בעודי משחרר את החגורה וחופן את לחייו בידיי "א-אני פו-חד" אמר בכאב ודמעותיו כבר נפלו מעיניו "פאק" נחלשתי למראו, גופי נרתע. "לעזאזל תְאו אתה יודע שזה לא בסדר! אתה יודע שזה מסוכן! יש לך מושג מה יכל לקרות לך? אלוהים תְאו" אמרתי בתיסכול "אני דואג לך! אני כל-כך דואג לך שאני משתגע! אתה משגע אותי! כל פעולה שלך מטריפה אותי! יפה שלי אתה מפחיד אותי! אני פוחד!" התוודיתי בתיסכול רב "ס-ליחה" תְאו לחש "אל תבקש סליחה" אמרתי והוא השפיל את ראשו "אתה צריך לדעת שעשית משהו לא בסדר."
"א-אני יודע.." אמר בלחש "ואני..מ-ממש מצט-" הוא גיהק והוסיף "ער..."
"אוף תְאו אני לא יכול להתמודד עם זה שאתה בוכה"
"אני לא..התכוונתי, באמת שלא, פ-פשוט....רציתי לט-עום" שוב לחש
"אני מאמין לך תְאו, בייבי שלי, בבקשה תפסיק לבכות, ניסע הביתה ותלך לישון, כבר מאוחר מאוד, טוב בייבי?"
"הממ" הימהם בלחש וניגב את דמעותיו
"בנתיים תלך לישון" לחשתי לאוזנו ונישקתי למצחו
"ט-טוב" לחש והסתכל אל תוך עיניי "אני מצטער שהפחדתי אותך" אמרתי וליטפתי את לחייו "אני אוהב אותך" שוב נישקתי את מצחו הוספתי "תלך לישון"
"הממ" הוא נשכב על המושב ועצם עיניים, הוא היה נראה ממש עייף.
הסתכלתי עליו לכמה שניות ותהיתי איך הגענו מעצבים וכעס לצעקות ובכי ואז לשקט ושלווה. הסטתי את עיניי לכיוון הכביש וחגרתי חגורה, מתחיל לנסוע לביתי, שבמהירות הפך להיות גם ביתו של תְאו.
YOU ARE READING
קטעים שעולים לי לראש✨
Romanceספר וואנשוטים. אני מעלה קטעי כתיבה שעולים לי לראש, יהיו קטעים של 18+ ורוב הספר הוא על גייז