הגענו לבית ונעלתי את הדלת, ריו הוריד את נעליו, טרקתי אל ריו על הקיר "אתה חושב שתתגרה בי במסעדה ולא תענש?" לחשתי לאוזנו, הוא נשך את שפתיו ולא אמר דבר, הרמתי אותו עלי כך שרגליו כרוכות סביב מותני וידיו סביב צווארי, התקדמתי לעבר החדר בזמן שאני מדביק לו נשיקות קטנות, זרקתי אותו אל המיטה, פשטתי מיד את מכנסיו ביחד עם הבוקסר התקרבתי אליו ובתוך שניה איברו היה בפי והוא החל לגנוח, עליתי וירדתי עם ראשי, מענג אותו "אהה~" הוא גנח "פאק~" "בייבי לא לקלל" אמרתי סותר לישבנו "למה?" "כי ככה אמרתי!" המשכתי למצוץ לו עד ששמעתי את המילים "אני קרוב~" מריו, באותה שניה הפסקתי "למה?" הוא שאל בהתבכיינות "בייבי אני מזכיר לך שזה עונש" לחשתי לו ופתחתי את המגירה שליד המיטה, הוצאתי טבעת, אזיקים, ויברטור וקרם סיכה, השחלתי את הטבעת סביב איברו ואזקתי את ידיו אל ברזלי המיטה, הוא הולך להתחנן אזיין אותו, שפכתי קרם סיכה על ידי והתחלתי לקרב את ידי אל ישבנו, ליטפתי אותו וישר החדרתי שלוש אצבעות "אהה" ריו גנח, הנעתי את אצבעותי בתוכו "אהה לאו~" "לאו?" שאלתי והרמתי גבה "ככה קוראים לי?" "א-אה אממ סליחה, דאדיי~" "כל הכבוד" הנעתי את אצבעותי מהר יותר והחדרתי אותן עמוק יותר "אהה דאדי~" ריו גנח כאשר פגעתי בנקודה הרגישה שלו, המשכתי לטרוק את אצבעותי באותה נקודה "ד-דאדי אני רק רוצה לגמורר~" ריו אמר בנואשות "לא עכשיו" אמרתי הוצאתי את אצבעותי מישבנו מרחתי על הויברטור קרם סיכה והחדרתי אותו לתוך ריו "א-אההה כואבב~" ריו גנח בכאב "סליחה בייבי, עוד מעט זה לא יכאב" אמרתי דוחף עמוק יותר את הויברטור שמוע את גניחותיו הנואשות של ריו, הפעלתי את הויברטור על מקסימום רואה איך ריו זז בעונג, הורדתי את מכנסי ובוקסרי רואה את הזיקפה החזקה שנוצרה מגניחותיו של ריו, התחלתי לגעת באיברי מחזיק אותו ומניע את ידי על איברי, החדר התמלא בגניחות, של ריו, שויברטור נטרק בתוכו, ושלי, שמאונן על ריו "פאק ריו אתה כל-כך מחרמן~" גנחתי מניע את ידי מהר יותר על איברי, הרגשתי שאני קרוב, הזזתי את ידי מאיברי הוצאתי את הויברטור מריו, ריו נאנח, ראיתי שדמעות זלגו מעיניו "אהוב שלי אל תבכה" אמרתי בדאגה "א-אני רוצה לגמור~" הוא אמר בבכי "בייבי אל תדאג אותה תהנה" אמרתי והוא הנהן, פתחתי את האזיקים והושבתי אותו עלי, מחדיר לתוכו את איברי "אהה~" הוא גנח מחזיק בכתפי "תרכב!" דרשתי, ריו אחל לקפוץ עלי "אהה דאדי פה~" ריו גנח והבנתי שפגעתי בעורמונית שלו, החזקתי במותניו, מוריד ומעלה אותו עלי "פאק ריו אתה כלכך טוב~" גנחתי בשקט "ריו אני קרוב~" גנחתי מוריד לו את הטבעת "גם אני~" הוא גנח בשקט, גמרנו ביחד וריו נשכב עלי, מחבק אותי "אני אוהב אותך" אמרתי נותן לו נשיקה על הלחי "גם אני" ריו אמר ונרדמנו יחד.
YOU ARE READING
קטעים שעולים לי לראש✨
Romantikספר וואנשוטים. אני מעלה קטעי כתיבה שעולים לי לראש, יהיו קטעים של 18+ ורוב הספר הוא על גייז